Miten saa mahamakkarat piiloon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja makkaratehdas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

makkaratehdas

Vieras
Viikonloppuna on siskon häät ja laihdutus ei ole todellakaan sujunut odotuksien mukaan. Kauheet mahamakkarat ovat ja pysyvät. Löytyykö vinkkejä miten ne saisi piiloon muulla kuin tunikalla?

Alkuperäinen kirjoittaja makkaratehdas:
Onko kellään kokemusta liivihousuista? Olisko niistä mitään apua?

Just ostin sellaisen. Siis housut missä piiitkä vyötärö. Menee makkarat piiloon ja tukee vartaloa. Tosi hyvä mekon alla. Äkkiä vaan Sokoksella, Stockmannille tai sitten erikoisliikkeeseen. Niissä ainakin on. Mulla maksoi Stockalla 40e.

Kokeile eri vaihtoehtoja. Saahan niitä korsetteja ja tukipöksyjä sovitella. Tavaratalosta tai alusvaateliikkeestä saat varmasti palveluakin. Olen saanut hyviä alusasuja juhlapuvun alle Sokokselta, palvelu oli asintuntevaa ja hinta kohtuullinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Just ostin sellaisen. Siis housut missä piiitkä vyötärö. Menee makkarat piiloon ja tukee vartaloa. Tosi hyvä mekon alla. Äkkiä vaan Sokoksella, Stockmannille tai sitten erikoisliikkeeseen. Niissä ainakin on. Mulla maksoi Stockalla 40e.

Siis alushousut missä pitkä vyötärö.

Eilen oli puhetta tästä:

http://www.tvins.com/fi/products/silhouete/silhouete.php?utm_source=AdWords&utm_medium=PPC&utm_term=slim%20n%20lift&utm_content=1311024604&utm_campaign=g_ppc_Slim_Lift_Silhouette&Network=Search&SiteTarget=&gclid=CJ3ugYfr2pQCFRqH1QodqQ8ljw

Yhteistyössä