Miten reagoit jos joku vislaa sinulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ujo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos nyt joku vislais perään, ni todennäköisesti ottaisin sen lähes loukkauksena. Kuvittelisin että se on semmone aivan päinvastainen kuin kehuksi tarkoitettu vislaus...

a035.gif

Mä myös otan sen vähän niin, että vislataan ihan toisessa tarkoituksessa kuin siitä että olisin hyvännäköinen. Vaikka olen ihan kaunis, en siltikään jotenkin usko että minulle vislailtaisiin. Parvekkeelta naapuritalosta äsken vain vislailtiin ja olin satavarma että minulle. Jotenkin jos olisin katsonut päin ja hymyillyt, olisin viestittänyt, että kiitos tms, olisi noloa jos vislaisikin aivan toisessa tarkoituksessa. Niin hyvä itsetunto minulla ei ole että voisin "kiitellä" esim hymyllä. Oman ikäiseni oli tämä vislaaja. Eräs kaverini on esim sellainen, että ottaa kohteliaisuutena kaikki koska luulee olevansa suunnilleen maailman kaunein kaikkien mielestä, eikä hän sitten huomaa niitä jotka ei tarkoita niitä juttuja ihan niin.

En reagoi mitenkään, jatkan matkaa. Vaikka olisikin kohteliaisuudeksi tarkoitettu niin mun mielestä niitä voi kyllä ilmaista muillakin tavoilla...mut siis en mitenkään kyllä oo vislaamisesta loukkaantunutkaan, ihan siististi oon ollut pukeutunut (ei siis mitää tissitoppeja ja minihameita) ja kevyt meikki ollut naamassa joten tuskin oon mitenkään provosoinutkaan siihen :D

Yhteistyössä