[QUOTE="vieras";27571108]Sä voisit auttaa ap:ta ja kertoa miten näin kuntien säästökuurin aikana "mennään hoitoon"?

Kävellään psykalle ja sanotaan että mää tulin ny,pedatkaa mulle sänky ja sanokaa terapeutille että mää oottelen tässä?
Mä koen jotenkin ymmärtäväni ap:n motiivin. Aiemmassa ketjussa tuli ilmi että taipumus pedofiliaan on seurausta lapsuuden seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja myös ap itse kokee asian ahdistavana ja pelottavana ja on yrittänyt aktiivisesti etsiä apua itselleen.
Ehkäpä kukaan ei halua kuulla olevansa pohjasakkaa,paskatunkio,ihmissaasta tai että kanssaeläjät toivoisivat hänen kuolevan mahdollisimman kivuliaasti.
On olemassa todella paatuneita rikollisia joilla ei ole omaatuntoa ja jotka nauttivat aiheuttamastaan kärsimyksestä eikä heihin tehoa terapiat tai pakkohoidot. Mutta kuuluuko ap heihin? Voiko kaikki todella niputtaa samaan pinoon riippumatta siitä onko rikosta edes tapahtunut?
Tuolla periaatteella jokainen punaisia päin kävelijä ansaitsisi saman tuomion kuin moninkertainen rattijuoppo.[/QUOTE]
Mä en usko, että pedofiili, joka menee päivästä toiseen hakemaan apua pakkoajatuksiinsa käännytettäisiin joka päivä pois. En vaan usko, että joku joka todella tajuaa olevansa sairas ja pelkää itseään, ei hakisi päivästä toiseen apua, kunnes joku ottaa hoitoon. En vaan perkele usko.
Ja mulle on ihan sama mitkä ne motiivit lapsenraiskaajilla on, lopputulos on sama. Ja ihan sama mitkä ne syyt tälläsen taustalla on, jos ihminen tajuaa olevansa ympäristölleen vaarallinen, niin hakeutuu sitten hoitoon.
Lapsipalstalla avautuminen ei ole muuta kuin yleisön reaktioiden seuraamista. Jokainen tietää mitä normaalit vanhemmat pedofiileista ajattelee.