Miten ratsastetaan? (miehellä)

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olen yli kolmekymppnen ja asia ei vielä ole minulle auennut. Muutaman kerran olen koittanut miehen päällä kyykyssä, mutta jalat väsyy sikapian :(
Onko kyseinen harrastus vain nuorille, hoikille ja hyväkuntoisille vai voiko laardikolmikymppinenkin selviytyä siitä?

VINKKEJÄ! MITEN niiden jalkojen kuuluu olla? :ashamed:

[QUOTE="vieras ap";24561320]Kyykyssä olen kökkinyt, mutta se on vitun raskas asento, ei sillai kauaa jaksa.
Mua harmittaa aina olla alla tai sitten takaapäin.[/QUOTE]

Ei... :LOL: Mä en kestä tätä palstaa, täällä on ihan levotonta nykyään. :LOL: pakkoko siinä on kyykyllään olla? :O Eikö voi olla polvillaan? :confused: Siis luulis että se on paljon helpompaa niin, en mä tietty tiedä, koska mä en sellaista oo kokeillut. :whistle:

minävainen
Höh! No istut tietenkin sen miehen päällä niin että polvet ja sääret osuu maahan/patjaan/lattiaan ja sitten siinä nostelet ittees ylös niinku vähän etuviistoon :D

Ei... :LOL: Mä en kestä tätä palstaa, täällä on ihan levotonta nykyään. :LOL: pakkoko siinä on kyykyllään olla? :O Eikö voi olla polvillaan? :confused: Siis luulis että se on paljon helpompaa niin, en mä tietty tiedä, koska mä en sellaista oo kokeillut. :whistle:
:) Just noin, siis polvillaan, ei ole niin rasittavaa kuin kyykyssä. :D
Aseta polvet molemmin puolin miestä, liiku sitten ylös ja alas tai liikuta lantiota toiselta sivulta toiselle.

"vieras ap"
Tulipa hyvä olo. Kiitos. Onko noin vaikia käsittää, että kaikki ei handlaa kaikkea. Minulla ei ole PÄTKÄÄKÄÄN rytmitajua ja tuollein kuin tuo kuva näyttää ei toimi jotenkin ollenkaan. Missä siinä kädet laitetaan. Otetaanko sängyn päästä kiinni ja nylkytetään vinottain vai VITTU MITEN?

Kiva jos itse olet guru makkarissa, minä en ole.

laiska manipuloija
hyppää vaan "satulaan" juuri niin kun itse haluat. aloita touhu ja kun alat väsähtämään ja vauhtisi hidastuu, niin luultavasti miehelläsi alkaa olla jo kiire ja hän hoitaa homman loppuun (sinun vain "istuskellessa")... : )

[QUOTE="vieras ap";24561347]Tulipa hyvä olo. Kiitos. Onko noin vaikia käsittää, että kaikki ei handlaa kaikkea. Minulla ei ole PÄTKÄÄKÄÄN rytmitajua ja tuollein kuin tuo kuva näyttää ei toimi jotenkin ollenkaan. Missä siinä kädet laitetaan. Otetaanko sängyn päästä kiinni ja nylkytetään vinottain vai VITTU MITEN?

Kiva jos itse olet guru makkarissa, minä en ole.[/QUOTE]

No ei tartte loukkaantua. :D En mä mikään guru ole makkarissaa, lähinnä mua naurattaa se, että aiheet menee aina vaan enemmän navan alle. :D Siis kato nyt tuolla ylempänä tuota piirroskuvaa. Silleen. :) Kai se mieskin sitä on ennen tehnyt ja osaa neuvoa oikean asennon. :)

"vieras ap"
No ei tartte loukkaantua. :D En mä mikään guru ole makkarissaa, lähinnä mua naurattaa se, että aiheet menee aina vaan enemmän navan alle. :D Siis kato nyt tuolla ylempänä tuota piirroskuvaa. Silleen. :) Kai se mieskin sitä on ennen tehnyt ja osaa neuvoa oikean asennon. :)
seKIN tuli sulle yllätyksenä, ettei mies ole ollut elämänsä aikana kuin yhden naisen (minun ) kanssani..Okei.

ratsastaja
Itse koin keväällä sen AHAA-elämyksen ratsastamisen suhteen ja siitä se lähti sujumaan :) Helpointa on lähteä liikkeelle niin, että menet selällään makaavan miehen päälle istumaan tuon jo ketjussa olevan kaaviokuvan mukaisesti. Kyrvän saa parhaiten sisään, kun nojaat tuosta asennosta noin 45 astetta eteenpäin.

Kun miehen kyrpä on sisälläsi, voit nousta varovasti pystympään, mies yleensä osaa sanoa miten pystyyn voit nousta ilman, että tuntuu pahalle. Kädet pidän usein miehen harteilla/rinnan päällä, joskus pään kohdalla sängyssä. Jos ratsastan kovin selkä suorana, nostan miehen jalat hieman koukkuun ja otan niistä tukea. Joskus laitan kädet myös ihan lanteille, parhaan tavan huomaa kokeilemalla.

Jos väsyt tai haluat levähtää, niin pidä jalat edelleen samassa asennossa ja taivuta ylävartalosi kiinni miehen rintaan. Tässä asennossa on hyvä helliä ja mies pystyy ohjailemaan paremmin kuin olisit pystyratsastamassa. Tässä lepovaiheessa kannattaa liikutella lantiota ylös ja alas, tyynyllä on helppo harjoitella. Mieheni saa kovimmat orgasmit tällöin ja tosiaan tuo tyyny oli hyvä harjoituskappale, kun harjoitteli semmoista nopeaa siksakkausta.

Mitä rytmiin tulee niin ratsastuksessa rytmillä ei ole kauheasti väliä ennen kuin lopussa ja siinä vaiheessa miehet tuppaa auttamaan jos menet liian hitaasti. Jos kuitenkin pelkäät sekoavasi täysin rytmissä, niin paras keino on olla ajattelematta sitä ja antaa mennä. Itse olen imenyt muutamat fritsut miehen rintaan, kun on ollut pakko saada ajatukset pois siitä mihin se pylly heiluu :)

Täytyy vielä loppuun sanoa, että itselläni tämä asento ei tunnu juuri missää mutta mieheni nauttii erittäin paljon. Toivottavasti tästä on jotain hyötyä ja muista, että harjoitus tekee mestarin :)

[QUOTE="vieras ap";24561388]seKIN tuli sulle yllätyksenä, ettei mies ole ollut elämänsä aikana kuin yhden naisen (minun ) kanssani..Okei.[/QUOTE]

No missä kohtaa mä olen sanonut, ettei mies ole voinut olla muiden kuin sinun kanssasi. :D Voi tsiisus. Okei. :)

Itse koin keväällä sen AHAA-elämyksen ratsastamisen suhteen ja siitä se lähti sujumaan :) Helpointa on lähteä liikkeelle niin, että menet selällään makaavan miehen päälle istumaan tuon jo ketjussa olevan kaaviokuvan mukaisesti. Kyrvän saa parhaiten sisään, kun nojaat tuosta asennosta noin 45 astetta eteenpäin.

Kun miehen kyrpä on sisälläsi, voit nousta varovasti pystympään, mies yleensä osaa sanoa miten pystyyn voit nousta ilman, että tuntuu pahalle. Kädet pidän usein miehen harteilla/rinnan päällä, joskus pään kohdalla sängyssä. Jos ratsastan kovin selkä suorana, nostan miehen jalat hieman koukkuun ja otan niistä tukea. Joskus laitan kädet myös ihan lanteille, parhaan tavan huomaa kokeilemalla.

Jos väsyt tai haluat levähtää, niin pidä jalat edelleen samassa asennossa ja taivuta ylävartalosi kiinni miehen rintaan. Tässä asennossa on hyvä helliä ja mies pystyy ohjailemaan paremmin kuin olisit pystyratsastamassa. Tässä lepovaiheessa kannattaa liikutella lantiota ylös ja alas, tyynyllä on helppo harjoitella. Mieheni saa kovimmat orgasmit tällöin ja tosiaan tuo tyyny oli hyvä harjoituskappale, kun harjoitteli semmoista nopeaa siksakkausta.

Mitä rytmiin tulee niin ratsastuksessa rytmillä ei ole kauheasti väliä ennen kuin lopussa ja siinä vaiheessa miehet tuppaa auttamaan jos menet liian hitaasti. Jos kuitenkin pelkäät sekoavasi täysin rytmissä, niin paras keino on olla ajattelematta sitä ja antaa mennä. Itse olen imenyt muutamat fritsut miehen rintaan, kun on ollut pakko saada ajatukset pois siitä mihin se pylly heiluu :)

Täytyy vielä loppuun sanoa, että itselläni tämä asento ei tunnu juuri missää mutta mieheni nauttii erittäin paljon. Toivottavasti tästä on jotain hyötyä ja muista, että harjoitus tekee mestarin :)
Tässä on aika hyvät ohjeet :)
Käsiä voi myös pitää sängyn päädyssä tai ottaa tukea seinästä tai tyynyistä tai miehen käsistä.
Mies voi myös välillä avittaa ja nostaa sinnuu tai mies nostelee lanteitaan ja työntää sisään kun sie pysyt päällä paikoillasi etkä liiku, jos väsyttää.

Voit myös kääntyä toisin päin, kasvot pois miehestä.

Yhteistyössä