Itse koin keväällä sen AHAA-elämyksen ratsastamisen suhteen ja siitä se lähti sujumaan
Helpointa on lähteä liikkeelle niin, että menet selällään makaavan miehen päälle istumaan tuon jo ketjussa olevan kaaviokuvan mukaisesti. Kyrvän saa parhaiten sisään, kun nojaat tuosta asennosta noin 45 astetta eteenpäin.
Kun miehen kyrpä on sisälläsi, voit nousta varovasti pystympään, mies yleensä osaa sanoa miten pystyyn voit nousta ilman, että tuntuu pahalle. Kädet pidän usein miehen harteilla/rinnan päällä, joskus pään kohdalla sängyssä. Jos ratsastan kovin selkä suorana, nostan miehen jalat hieman koukkuun ja otan niistä tukea. Joskus laitan kädet myös ihan lanteille, parhaan tavan huomaa kokeilemalla.
Jos väsyt tai haluat levähtää, niin pidä jalat edelleen samassa asennossa ja taivuta ylävartalosi kiinni miehen rintaan. Tässä asennossa on hyvä helliä ja mies pystyy ohjailemaan paremmin kuin olisit pystyratsastamassa. Tässä lepovaiheessa kannattaa liikutella lantiota ylös ja alas, tyynyllä on helppo harjoitella. Mieheni saa kovimmat orgasmit tällöin ja tosiaan tuo tyyny oli hyvä harjoituskappale, kun harjoitteli semmoista nopeaa siksakkausta.
Mitä rytmiin tulee niin ratsastuksessa rytmillä ei ole kauheasti väliä ennen kuin lopussa ja siinä vaiheessa miehet tuppaa auttamaan jos menet liian hitaasti. Jos kuitenkin pelkäät sekoavasi täysin rytmissä, niin paras keino on olla ajattelematta sitä ja antaa mennä. Itse olen imenyt muutamat fritsut miehen rintaan, kun on ollut pakko saada ajatukset pois siitä mihin se pylly heiluu
Täytyy vielä loppuun sanoa, että itselläni tämä asento ei tunnu juuri missää mutta mieheni nauttii erittäin paljon. Toivottavasti tästä on jotain hyötyä ja muista, että harjoitus tekee mestarin