Miten pystyt käymään vessassa miehen ollessa kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ujoliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hahhah! Suhteen alussa vitsailtiin miehen kanssa aina ha pyydettiin toista laittaa musiikkia niin ei tarvii kuunnella toisen plöts-ääniä :D Nykyään en todellakaan välitä. Pari paperin palaa saatan heittää pönttöön ennen kyseistä toimintoa, mutta silti musta tuntuu että kyllä mies kestäisi kovemmatkin äänet.. Viimeistään synnyksessä karaistui, kun näki minun kakkaavan ponnistusvaiheessa :D juu, sellasta se elämä on.

englantilaisen mieheni kaveriporukka tuli käymään kun luin tätä ketjua, ja hihitellen käänsin heille parhaita paloja :) heillä on nyt ehkä vähän kumma käsitys suomalaisesta vessakulttuurista, mutta saimme kyllä hyvät naurut tästä. etenkin se "vessapaperia käteen ja sitten paskantaa omaan kouraansa" oli erityisen suosittu juttu. tarinaa varmaan kerrotaan eteenpäin pubeissa jo tänä iltana :D :D :D

Vaikka olin naimisissa 7 vuotta niin silti ikinä meistä kumpikaan ei päästellyt toisen kuullen, se vaan jumalauta ei kuulu suhteeseen, nuorempana olin suhteessa missä nainen päästeli millon halus ja teki kaikki wc ovi auki, se kertoo enempi ettei ole sinut itsensä tai muiden kans, jotain mielisairautta enempi kuin muka avoimuutta. Kaikki tietää kyllä mitä vessassa touhutaan mutta toista pitää kunnioittaa aina, piereskelyt ei kuulu suhteeseen tai tosin se on punaniskojen hommaa. Jos maha kipeä tai muuta niin kyllä antaa vessassa mennä vaan, aina se toinen sen ymmärtää mutta tahallinen töräyttely toisen kuullen on silkkaa vittuilua toiselle.

Heh,

Itse olin kans alkuun hirveen ujo ison hädän suhteen, muistaakseni en edes uskaltanut käydä pissalla omassa yksiössäni kun mies oli siellä, silloin kun alettiin tapailemaan. Nähtiin hirmu usein yleisillä paikoilla tms. tosin ihan muista syistä..

Sitten yksi viikonloppu menin hänen luokseen koko viikonlopuksi, hän ilmoitti minulle ruokailun jälkeen että nyt menee paskalle. Se oli ehkä kiusallisin hetkeni parisuhteessa ikinä!! Ajattelin, että tilanne menee ohi kun käyn polttamassa hitaasti parvekkella vaikka tupakan. No ei mennyt. Mutta toisaala, siinä särkyi monta jäätä.

Nykyään pieruhuumori on ehkä maailman hauskinta meidän mielestä. Tullut jopa meidän oma läppä tuosta "Nyt menen paskalle" jutusta. Ja en jaksa aina laittaa ovea kiinni.

Ällöttävää että muut eivät sulje wc:n ovea käydessään asioilla!
Meillä ollaan kotona kyllä ihan rennosti ja sinut itsensä kanssa, mutta kunnioitetaan silti muita sen verran ettei heidän tarvitse katselle toisen wc-istuntoja! Yök. Mitä luolaihmisiä täällä oikein on..

Samoin lapsille opetetaan wc-rauha, vessassa käynti ei ole mikään show eikä muiden tarvitse toisten toimituksia katsella. Jessus että kuvottaa, joillain ei näköjään ole mitään käytöstapoja..

Hyvin pystyn mutta en sentäs ovi auki siellä laseta menemään.
Laitan pari palaa paperia pönttöön mutta se menee jo oman mukavuuden piikkiin, ei loisku takaisin päin. Pierasta en ole kuitenkaan vielä seurassa kehdannut, vasta 4vuotta yhdessä ja miltei koko aika asuttu yhdessä.

Yhteistyössä