Miten pystyt käymään vessassa miehen ollessa kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ujoliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Ujoliisa

Vieras
Tai jos ette asu yhdessä niin miehen asunnolla?

Mä en kehtaa, koska vessassa kaikuu ja kaikki äänet kuuluu muualle.
Vieläpä vessa on miehen asunnossa sellaisessa sijainnissa, että oviaukon näkee joka paikasta. Mua hävettää aina ihan kamalasti. :(

Miten te toimitte asian kanssa oli sitten ykkös tai kakkos hätä?

Hyvin. Ei kai kukaan jaksa ihmetellä normaalia toimintoja. En ainakaan minä jaksaisi 20 vuotta miettiä jokaista veskireissua. Näin lasten kanssa käyn jopa ovi auki vessassa :D

Ajattelet vain niin että meistä JOKAINEN käy joskus pissalla ja kakalla, se on normaali ruumiintoiminto siinä missä aivastus tai yskä, joten eikun menet vain.

Mä laitan musiikin soimaan sopivasti ennen kun menen vessaan, ja menen vessaan meikkipussin kanssa ettei mies arvaa mitä teen. Mies on yleensä olohuoneessa jossa musiikki soi ja toivon että se estää kuulemasta. Ja laitan papaeria pönttöön ettei kuuluisi ääniä...

No joo..Oonhan se luonnollinen asia tuo tarpeilla käynti, mutta myönnän, että kun alettiin miehen kanssa seurustelemaan, niin olin vähän ujona..
Siis pissaamista en hävenny,mutta jos tuli pieru tai jotain siinä pöntöllä ni :ashamed:
Nyt yhteiseloa monta vuotta takana,enää ei hävetä :D

[QUOTE="vieras";28599321]Eikö se muuten katso? Minusta on kyllä vähän ällöttävää, kun monet tai ainakin jotkut sanoo rempseästi menevänsä just paskalle. Mutta on se ehkä kuitenkin parempi kuin se, ettei saata mennä paskalle, jos joku kuulee tai näkee tai haistaa tai jotain ihan kamalaa.[/QUOTE]

Kattoo tottakai.
Kuitenkin vessareissujen ajan miehen on hoidettava kaikki lasten palvelemiset, niin turha huudella silloin äitiä :D

[QUOTE="miiru";28599324]Mä laitan musiikin soimaan sopivasti ennen kun menen vessaan, ja menen vessaan meikkipussin kanssa ettei mies arvaa mitä teen. Mies on yleensä olohuoneessa jossa musiikki soi ja toivon että se estää kuulemasta. Ja laitan papaeria pönttöön ettei kuuluisi ääniä...[/QUOTE]

Heh, montakohan kertaa meni läpi? Noin kerran. Mies tietää, että aijaa "minnalla" on vessahätä, kun pisti popit soimaan.

[QUOTE="vieras";28599339]:) Miten ne muuten huutaakin aina just silloin, kun itse on vessassa? Isotkin lapset juuri silloin keksii, että nyt on eka kerran tänä päivänä asiaa äidille, kun itse on istahtanut pöntölle.[/QUOTE]

En todellakaan tiedä.
Ja jos on yksin kotona (siis ilman miestä) ja pitäis vessaan mennä, ni eikö siellä oven takana oo sitten uliseva lapsijono.

[QUOTE="vieras";28599345]Heh, montakohan kertaa meni läpi? Noin kerran. Mies tietää, että aijaa "minnalla" on vessahätä, kun pisti popit soimaan.[/QUOTE]

No kyllähän mä soitan musiikkia muutenkin, en mä aina vessaan mene kun sen laitan soimaan.

Ollaan asuttu yhdessä n. 4 vuotta ja kumpikin käy luonnollisesti wc:ssä, ihan kummallakin hädällä. Joskus jopa ovi auki :D Tommosista hävetyksistä täytyy päästä jos aiotte koskaan muuttaa yhteen. Kun on sen oikean kanssa niin noilla asioilla ei ole väliä..

[QUOTE="miiru";28599349]No kyllähän mä soitan musiikkia muutenkin, en mä aina vessaan mene kun sen laitan soimaan.[/QUOTE]

Ihan oikeasti, kyllähän sinäkin tiedät milloin toinen käy vessassa ja mitä siellä mitä suurimmalla todennäköisyydellä tapahtuu.

Luulisin, että viimeistään esikoisen osynnytyksen yhteydessä mun miehelle selvisi etten kakkaa ruusun terälehtiä.

Eikä kakka muutenkaan noin lapsiperheessä hätkähdytä. Meidän kaksivuotias tuo päivittäin täyden pottansa kehuttavaksi :)

Jaa mitenkä? Menin vessaan, tein asiat ja tulin pois. So simple. En tehny mitää hankalaa asiasta seurustellessa enkä nyt aviossa. Enemmän mua kai hävettäs kaikenmaailman kommervenkit kun se toinen kuitenkin tietää mitä vessassa tehdään.

[QUOTE="miiru";28599324]Mä laitan musiikin soimaan sopivasti ennen kun menen vessaan, ja menen vessaan meikkipussin kanssa ettei mies arvaa mitä teen. Mies on yleensä olohuoneessa jossa musiikki soi ja toivon että se estää kuulemasta. Ja laitan papaeria pönttöön ettei kuuluisi ääniä...[/QUOTE]

Meinaaksää että se uskoo sun jokakerta meikkaavan? Ihme touhua aikuisilta ihmisiltä.

Yhteistyössä