Miten pystyt käymään vessassa miehen ollessa kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ujoliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="just nii";28599501]Pahimmassa tapauksessa, esim. jossain vieraassa paikassa, voi sen kakan ottaa vastaan paperin kanssa ja laskee siitä siististi pönttöön ilman ääniä.[/QUOTE]

No mitä H E L V E T T I Ä !
Nyt oikeesti...
Tuohan se vasta tosi naisellista onkin.
Todelliset prinsessat paskantavat omalle kämmenelle?

• Tykkää
Reactions: abeena
mulla on niin huono itsetunto edellisen suhteen jäljiltä missä mies teki aina kauheen numeron siitä että kävin vessassa, siis naureskellen huuteli et "jaa sitä on käyty paskalla!" tms kun meni mun jälkeen vessaan et mulle on siitä jääny jotenkin sellanen ihme kammo et pelkään et mies alkaa pitään mua ällöttävänä kun käyn paskalla. en osaa selittää, mutta mulle siitä on tullut kauhee kynnys. joidenkin "hoitojen" kohdalla jopa pissalla käyminen hävettää. ihan pimeetä, mut en voi sille mitään...

[QUOTE="vierailija";28600366]mulla on niin huono itsetunto edellisen suhteen jäljiltä missä mies teki aina kauheen numeron siitä että kävin vessassa, siis naureskellen huuteli et "jaa sitä on käyty paskalla!" tms kun meni mun jälkeen vessaan et mulle on siitä jääny jotenkin sellanen ihme kammo et pelkään et mies alkaa pitään mua ällöttävänä kun käyn paskalla. en osaa selittää, mutta mulle siitä on tullut kauhee kynnys. joidenkin "hoitojen" kohdalla jopa pissalla käyminen hävettää. ihan pimeetä, mut en voi sille mitään...[/QUOTE]

Tämmöset jutut on tosi inhottavia, parisuhteissa voi tuollaisella ajattelemattomalla käytöksella saada aikaan kaikenlaisia neurooseja. Itse olen kokenut saman, mutta en viitsi huudella niitä vaivojani, niin jätettäköön ne sanomatta tässä.

Tuollaisista pikkuasioistakin voi varmasti käydä puhumassa vaikka terapeutilla, ei siihen tarvi hullu olla. Toisaalta asiaa saattaisi auttaa jo se, jos keskustelisit asiasta muiden miesten kanssa, ja saisit sitä kautta positiivista palautetta.

En koskaan käykään vessassa. Etkö tiedä että parisuhteessa olevat naiset eivät enää kakkaa eivätkä pissaa...

No herran pieksut, aivan normaalisti tietenkin käyn. Hulluna pitäisin jos joku moista alkaa kainostelemaan.

entinen mies aina kokkasi aika mausteista ruokaa, ja siitä tuli kummasti ilmaa vatsaan. olen kuitenkin aika häveliäs tyyppi, joten en uskaltanut piereä tai käydä hänen asunnossaan paskalla. kyseessä oli pienen pieni yksiö jonka vessan ovea ei saanut kiinni.

Tämä pidättely johti sellaiseen pikku ongelmaan että nukahtaessani kun kroppa rentoutui, pieraisin aina tosi kovaäänisesti (niin että heräsin siihen itsekin) ja siksi en uskaltanut nukkuakaan miehen luona enkä ikinä saanut unta kun pelkäsin alkavani pieremään ja miehen heräävän siihen :D

Se suhde loppui onneksi aika nopeaan, seuraavalla miehellä saa luvan olla sellainen vessa jonka oven saa suljettua.

...sellasta,iun joku tuolla aiemmin väläytti,että lähtiessä vielä suihkauttaaq hajuvettä,että ei jää paskan haju.....Niin,tuota noin en kyllä suosittele! Se hajuvesi ei peitä sitä paskan hajua,vaan lopputulos on paskan ja hajuveden sekoitus-haju ja se vasta kauhee on,pahempi kun rehellinen paskan haju! :D

...Että jos oikeesti on noin iik ja kauheeta,niin sytytä tulitikku ja anna hetken palaa,auttaa paremmin. :)

Ollaan asuttu yhdessä n. 4 vuotta ja kumpikin käy luonnollisesti wc:ssä, ihan kummallakin hädällä. Joskus jopa ovi auki :D Tommosista hävetyksistä täytyy päästä jos aiotte koskaan muuttaa yhteen. Kun on sen oikean kanssa niin noilla asioilla ei ole väliä..

Piti mennä ottamaan insuliinia kun tuli niin isot väristykset tuosta ohimennen heitosta :x

[QUOTE="vieras";28599628]Vähän vajaa kolme vuotta ollaan oltu yhdessä ja asuttu käytännössä saman katon alla melkein saman ajan. Parin kuukauden jälkeen käytiin jo vessanovi auki hädällä, että pystyttiin huutelemaan toisillemme jos on asiaa. Älkääs nyt tehkö asioita hankalia![/QUOTE]

onks s epakko se asia huutaa just siellä paskalla ollessa, se ei mitenkään voi odottaa paria minuuttia?

Mie en muistakkaan millon oisin laittanu vessan oven kiinni.. Tais muuten olla kerran töissä ku hoitajat oli kahtelemassa vastapäätä olevalla ikkunalla. Enkä ole ainoa töissä joka ajatuksissaan jättää oven auki.. :)

Eipä ole meilläkään epätavallista jos toinen on vessassa kertomassa päivän kulusta, eipä tarvi lehtee mukaan ku on seuraa.. Mie vaan en osaa kotona niinkin arkista asiaa ku vessassa käyntiä hävetä, oli sitten kyseessä paska tai kus hätä.. Eikä pierujakaan pidätellä.

Remontin aikaan ei ees ollut ovea vessassa, eipä tuo remppamiehiä haitannu vaikka yhen päivän istuin pöntöllä ripulin kourissa.. siinä ne kanto purkujätettä vessan ohi ilmekkään värähtämättä.. :)

Kysymys niille, jotka sontivat veeceen ovi auki:

minkälaista teidän seksielämä on?

Itse ajattelen, että pissaaminen ja kakkaaminen on luonnollinen juttu, mutta ei siitä numeroa tarvi tehdä. Saatikka jättää ovi auki. Silloin on kyllä romanttinen suhde jo kuollut ja kuopattu!

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Alkuperäinen kirjoittaja asian vierestä;28600751:

Itse ajattelen, että pissaaminen ja kakkaaminen on luonnollinen juttu, mutta ei siitä numeroa tarvi tehdä. Saatikka jättää ovi auki. Silloin on kyllä romanttinen suhde jo kuollut ja kuopattu!

Aktiivinen, siis vähintään kerran päivässä. mites nyt paskalla istuminen ovi auki siihen vaikuttas? :O

[QUOTE="hupsista";28600820]Saisko kysyä kuka kuvittelee seksin ja romantiikan liittyvän jotenkin toisiinsa...

Ehkä jollain naispareilla?[/QUOTE]

Ta seksin, romantiikan ja ruumiintoimintojen (ulostaminen ja virtsaaminen lähinnä) liittyvän jotenkin toisiinsa.

Pissalla käyn vaikka ovi apposen auki. Kakalle yleensä laitan oven kiinni, mutten lukkoon. Jos on vieraita niin koitan muistaa lukita oven. Saatan kyllä keskustellakin paskoistani, eipä tuo meitä häiritse, mutta täytyy myöntää, että kyllä se häiritsisi alkaa pinnistelemään siinä jos mies katselisi silmiin ja kertoisi päivänsä kuulumisia. Kyllä kakata pitää silti saada rauhassa. Huvittavaa on jo jos kissa asioi laatikolla samaan aikaan ja tuijottelee minua toimituksensa ajan.

no itse haluan että mies paskoo ihan ovi lukossa kun tosiaan saatan tungeksia vessaan vaikka pesemään hampaita, leikkaamaan kun tiedän että mies sisällä. En halua nähdä tai haistaa sitä että toinen on paskalla. Toivon myös että ovi suljetaan sen jälkeen ettei hajut leviä kämppää. En ole mikään nipo, en vaan siedä sitä hajua. Ja tosiaan peppuseksiäkin on harrastettu joskus että ei se mikään pyhä paikka ole.

mies kusee avoimesti vaikka vieressäni mutta itse teen senkin rauhassa. Piereskelen vessassa tai toisessa huoneessa koska en voi sietää sen hajua enkä halua miehenkään pierevän vieressäni. Jos nyt pieree, esim. Öisin unissaan aika usein, niin ei haittaa kun sille mitään voi. On vaan ihan kohteliasta piereskellä jossain muualla kun toisen vieressä.

Meillä on yhteinen lapsi ja ihan avoimesti kerron tyttömme kakanneen. Siinäs piereskelee vapautuneesti mutta lapsilta sen nyt sallii. Ollaan keskusteltu tytön kanssa ihan avoimesti kuinka hienoa on kun kakkaa pönttöön ja muuta. Haju on tietysti kuvottava mutta kestettävissä.

Itselläni on ollut joskus ummetusta ja kyllä itseäni nolotti ähkiä, puhista ja istua kauan pöntöllä kun ei toimi. Kerran viikon lomamatkalla sain tehtyä miehen nukkuessa suolihuuhtelun pideellä kun ei vaan toiminut kun nolotti kakata kun siinä kesti itselläni niin kauan.

Nyt kun suoli toimii, ei ongelmaa. Kun toimituksessa kestää hetki, ei ole mitään ongelmaa.

Käyn kusella ovi auki usein.

Alkuperäinen kirjoittaja asian vierestä;28600751:

Kai se ihan aktiivinen on, vähintään kaksi kertaa päivässä harrastetaan ja milloin missäkin.

Mutta jos alkaisi pitämään paskalla käynnit yksityisinä eikä piereskelisikään isännän kuullen niin olisiko meidän seksielämämme vieläkin aktiisisempi ja parempi sitten? Hmmm....

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä muistan kun teineinä joskus parhaan ystäväni kanssa asiaa ihmeteltiin ja päätettiin ettei IKINÄ käydä parisuhteessa ovi auki vessassa. Olen 35v enkä ole käynyt ja koen tavan kuvottavaksi.
Samoin ei tulisi mieleenkään mainostaa meneväni paskalle. Mulle oli tosi suuri kynnys 7 vuoden suhteen jälkeen sanoa edes että on vatsa ihan sekaisin :D
Eikä piereskellä muiden kuullen, edes kotona. Ihan peruskäytöstapoihin kuuluu hoitaa pissa-, kakka- ja pieruhommat yksin ja suljetun (lukitun) oven takana vessassa.
Ihme porukkaa. En käsitä miksi ihmeessä tarvii vessassa istuessa jutella ja huudella asioita puolisolle, meillä on lapsetkin pienestä pitäen opetettu siihen että jokaisella on oma vessarauha.

(Ja ehkä kuolisin pidättelyyn jos meillä ei remontin tai muun syyn vuoksi olisi vessanovea, ai kamala)

T: Melkein 10v yhdessä ja kolme synnytystä yhdessä koettu

Tämä se on jännä juttu; se on niin luonnollista ja niin mukavaa ja rentoa istua paskalla kun toinen pesee hampaita ja sitten mennään porukalla pieremään kilpaa sohvalle, mitä isompi ääni ja pahempi haju, sen mukavampaa ja luonnollisempaa.

Hyi, hyi, hyi.

Meillä voidaan vapaasti puhua jos on maha kipeä mutta siinä ei aleta puhumaan että perkele kun ummettaa ja tuntuu kuin melonia paskoisi tai että kylläpä lensi varpusparvi. Eikä ilmoiteta paskalle menosta. Miksi pitäisi? Ovet pidetään kiinni vessassa käydessä ja toiselle annetaan rauha toimittaa asioitaan olipa se hampaanpesua, kusemista, paskomista tai vaikkapa parranajoa/meikkaamista. Miks sinne pitäisi tunkea seuraksi?
Me ollaan oltu lähemmäs 10 vuotta yhdessä mutta ei piereskellä toistemme aikaan. Toki voi nukkuessa joku ääni päästä tietämättä tai vessassa kaikua joskus harvoin, mutta uhalla ja tietoisesti ei kumpikaan työnnä paskaa toisen aikaan.
Ja jos on pakko sitä paskaa ajaa vähän väliä niin kannattaa tarkastella onko ruokavaliokaan ihan kunnossa.

Yhteistyössä