Miten pystyt käymään vessassa miehen ollessa kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ujoliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vähän vajaa kolme vuotta ollaan oltu yhdessä ja asuttu käytännössä saman katon alla melkein saman ajan. Parin kuukauden jälkeen käytiin jo vessanovi auki hädällä, että pystyttiin huutelemaan toisillemme jos on asiaa. Älkääs nyt tehkö asioita hankalia!

Vessassa käyn ovi kiinni, mutta muuten ollaan aika naturellisti. Mies on seurannut synnytyksessä aitiopaikalla mun oksentamista ja sontimista, joten tuskin tuo pierua säikähtää.

Me elettiin kerran pari kuukautta ilman vessan ovea, kun vessa oli muuten valmis mutta tilatun oven toimittaminen viivästyi. :D Meilläkin vessa on keskeisellä paikalla asunnossa, ja mies usein jotain irvailee, jos (kun) kauhean kovaäänisesti siellä piereskelen. Enpä ole tajunnut hävetä.

Mies: Etkö sä käy koskaan paskalla? :O
Minä:
images

Ihan hyvin pystyn, ei haittaa eikä hävetä.
Outoo ettei voi vessassa käydä miehen kotona ollessa.
Luonnollinen asia kuitenkin.

Ei ole ongelmaa asian kanssa, käydään nykyisen miehen kanssa eräreissuissa ollessa ihan vaikka vierekkäin puskapissalla...

Edellinen mies oli enemmän hienohelma tämän asian suhteen ja mua oudoksutti kun aina pisti vessan oven tiukkaan lukkoon ja vaati että se on kiinni. Multa se meinas aina välillä unohtua, kun olin tottunut pitkässä liitossa ja lapsen kanssa ettei sen nyt niin nökönuukaa ole jos pissalla käy ovi auki...

Jännä, että kun nainen sanoo olevansa ihan luonnollsesti miehensä seurassa, niin sitten tulee tää ajatus, että vessaan mennään jonkun sirkusparaatin kanssa ja piereskellään missä vaan mitään ajattelematta :DD

Siis joo, pierasen jos pierettää, vaikka mies ois kuuloetäisyyden päässä - KOTONA. En tietenkää missää julkisella paikalla, vähän jotain häveliäisyyttä sentään - vaikkakin ei miehen seurassa. Tai kun menen vessaan paskalle, niin en mä sitä ala piilottelee. Mee meikkipussukoineni kanssa vessaan tai muutenkaan esitä, että menisin jotain muuta sinne tekemään kun itse sitä asiaa. Mutta ei sinne tosiaan tartte sirkusparaatin kanssa mennä ja tehdä siitä sen suurempaa showta.
Ja sekö tekee sitten meistä naisista sikoja, kun kotona piereksitää ja käydään sentäs kakalla miehen ollessa kotona :D

• Tykkää
Reactions: Millenia
Kakkaan ja pissaa yleensä päivällä, silloin kun mies on töissä. Vapaa päivinä vien pyykit taloyhtiön kuivaushuoneeseen, ja sieltä sitten samalla livahdan sauna-osastolle josta löytyy vessoja. Ja jos pierettää niin juoksen nopsasti parvekkeelle muka kastelemaan kukkia. Ja jos on oikein tiukka paikka niin alan kovaan ääneen nalkuttaa arkipäiväisistä asioista jottei "plomps" kuulu veskistä ulos.

Sitä minä kyllä häpeän,jos on sattunut paukku pääsemään,tarkoituksella,tai vahingossa ja sitten mies tuleekin samaan huoneeseen (vaikkei pitänyt!),ennen kuin haju on hälvennyt. En ymmärrä sitä,että toinen tulee huutelemaan vessan oven taakse,toisen ollessa isolla asialla. Niin tärkeää asiaa ei voi ollakaan,ettei paria minuuttia voisi odottaa. Ja mitä sitten,jos ääniä pääseekin vessareissulla? Idioottihan sellainen on,joka saa jotain nauramisen aihetta ihan normaaleista toimituksista. :o

Just äsken sanoin miehelle "nyt on sitten sun vahtivuoros, minä menen täysistuntoon ja mua ei sitten häiritä". Pienemmän hädän iskiessä menen vain vessaan, oletan jotenkin että mies ja kakaratkin tietävät että teen siellä ihan jotain muuta kuin keikistelen peilin ääressä.

Isommasta hädästä on ilmoitettava ettei kukaan sitten törmää juuri siihen vessaan jonka olen varannut, haluan suorittaa tyhjennyksen rauhassa.

[QUOTE="vieras";28599737]Me elettiin kerran pari kuukautta ilman vessan ovea, kun vessa oli muuten valmis mutta tilatun oven toimittaminen viivästyi. :D Meilläkin vessa on keskeisellä paikalla asunnossa, ja mies usein jotain irvailee, jos (kun) kauhean kovaäänisesti siellä piereskelen. Enpä ole tajunnut hävetä.[/QUOTE]

Hyi :O Kauheaa, en ikinä kestäisi jos mies alkaisi puhua moisia.

[QUOTE="miiru";28599324]Mä laitan musiikin soimaan sopivasti ennen kun menen vessaan, ja menen vessaan meikkipussin kanssa ettei mies arvaa mitä teen. Mies on yleensä olohuoneessa jossa musiikki soi ja toivon että se estää kuulemasta. Ja laitan papaeria pönttöön ettei kuuluisi ääniä...[/QUOTE]

Miehesi luulee varmasti keksineensä, miksi naiset lotraavat hajuvesien kanssa: Pitää peittää kulmakynän ja ripsarin haju, kun ne haisevat paskalle. Siitähän sen täytyy johtua, kun aina meikkaamisen jälkeen vessassa haisee paska.

Eipä oo ikinä tullu mieleenkään tehdä paskalla tai kusella käynnistä ongelmaa miehen seurassa. Saatetaan käysä istunnolla samalla kun toinen on suihkussa tai pesee hampaitaan ja muutenkaan ei meillä ovea suljeta jos vessaan mennään ( paitsi jos on vieraita)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Ihan sama kauanko ollaan oltu yhdessä mutta en usko mun koskaan käyvän vessassa ovi auki kun mies on kotona. Miksi ihmeessä? Kai siihen joku syy on että niissä vessoissa on se ovi.

Joo, ei vessassa käyntiä tarvitse peitellä/hävetä mutta miksi siitä vastaavasti pitäisi tehdä joku esitys ovi auki? Meillä mies ilmoittaa aina kun menee vessaan, se kuuluu sen "tyyliin" mutta ei se siellä ovi auki istu.
Mä en ilmoita vessakäynneistäni kellekään, mies tietää tai on tietämättä mitä siellä milloinkin tehdään. Ja veikkaan että mies on ihan tyytyväinen kun en kailota meneväni paskalle.

Ja ihan hoitoalalla olen sen 11vuotta ollut, kaikki eritteet tulleet enemmän kuin tutuksi mutta tietyistä asioista en vaan näe tarvetta ilmoittaa.

Juuri näin. Vessassa käydään yksin ja kunnioitetaan toista sen verran että annetaan myös olla yksin. En minäkään vessareissujani kenellekään ilmoita - kuten ei mieskään. En myöskään suorita mitään "peiteoperaatioita". Vaikka mieheni menisi vessaan heti perässä, niin ei hän hajusta tms. mainitse.

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
Eipä oo ikinä tullu mieleenkään tehdä paskalla tai kusella käynnistä ongelmaa miehen seurassa. Saatetaan käysä istunnolla samalla kun toinen on suihkussa tai pesee hampaitaan ja muutenkaan ei meillä ovea suljeta jos vessaan mennään ( paitsi jos on vieraita)

Ei tämä vessassa käyminen ole ainoa ongelma. Nimittäin en käy suihkussakaan jos mies on asunnossa. En halua olla alasti enkä vaihtaa vaatteita hänen edessään.

[QUOTE="Ani";28599360]Paa hana vuotamaan, niin äänet ei kuulu.[/QUOTE]

Älä laita!
Tuo on kyllä käsittämätön tapa joillakin naisilla valuttaa hanan täydeltä vettä koko toimituksen ajan. Ihan kuin se vessa ei jo muutenkin kuluttaisi suuria määriä juomakelpoista vettä.
Japanissahan on vessoissa jopa laitteita jotka matkivat vesihanan ääntä.

Eikös nuo vesihanan valutukset juurikin anna aihetta epäillä, että taitaapa olla Minnalla melkoinen ripuli...

No en kyllä ymmärrä, miksi sinne vessaan pitää mennä pitämään seuraa sille, joka pytyllä sattuu istumaan!
Pieraista voidaan, jos pierettää mutta ei me kyllä pierräkään jos toinen vaikka esim. syö.
Pissalla voi käydä, vaikka toinenkin vessassa olis, mutta ei paskalla käydessä tarvii toista viihdyttää.
Vessassa käydessä on ovi kiinni ja lapsetkin oppi jo ihan pienestä, että sen oven taakse ei tarvii tulla vinkumaan jos joku on vessassa.

Mulle kyllä opetettiinkin jo lapsena. että paskakummia ei vessassa tarvita :D

Seurustelun alkuaikoina minä olin myös todella ujo vessa-asioissa miehen luona. Kävipä sitten kerran niin, että iski kunnon vatsatauti ja tavaraa tuli molemmista päistä. olin lopulta niin huonossa kunnossa, että miehen oli pakko pidellä mua pystyssä pöntöllä kun ei omat voimat riittäny, meinasin pyörtyä. Sen jälkeen ei normaalit ruumiintoiminnot oo hävettäny. Lisäks ukko on ensivasteessa palokunnassa, niin on sanonu, että täällä kotioloissa ei voi tulla mitään sellasta vastaan, jota hän ei ois jo nähny... :)

Pissalla käyn vaikka ovi apposen auki. Kakalle yleensä laitan oven kiinni, mutten lukkoon. Jos on vieraita niin koitan muistaa lukita oven. Saatan kyllä keskustellakin paskoistani, eipä tuo meitä häiritse, mutta täytyy myöntää, että kyllä se häiritsisi alkaa pinnistelemään siinä jos mies katselisi silmiin ja kertoisi päivänsä kuulumisia. Kyllä kakata pitää silti saada rauhassa. Huvittavaa on jo jos kissa asioi laatikolla samaan aikaan ja tuijottelee minua toimituksensa ajan.

Yhteistyössä