Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole ongelmaa asian kanssa, käydään nykyisen miehen kanssa eräreissuissa ollessa ihan vaikka vierekkäin puskapissalla...
.
Ihan sama kauanko ollaan oltu yhdessä mutta en usko mun koskaan käyvän vessassa ovi auki kun mies on kotona. Miksi ihmeessä? Kai siihen joku syy on että niissä vessoissa on se ovi.
Joo, ei vessassa käyntiä tarvitse peitellä/hävetä mutta miksi siitä vastaavasti pitäisi tehdä joku esitys ovi auki? Meillä mies ilmoittaa aina kun menee vessaan, se kuuluu sen "tyyliin" mutta ei se siellä ovi auki istu.
Mä en ilmoita vessakäynneistäni kellekään, mies tietää tai on tietämättä mitä siellä milloinkin tehdään. Ja veikkaan että mies on ihan tyytyväinen kun en kailota meneväni paskalle.
Ja ihan hoitoalalla olen sen 11vuotta ollut, kaikki eritteet tulleet enemmän kuin tutuksi mutta tietyistä asioista en vaan näe tarvetta ilmoittaa.
Eipä oo ikinä tullu mieleenkään tehdä paskalla tai kusella käynnistä ongelmaa miehen seurassa. Saatetaan käysä istunnolla samalla kun toinen on suihkussa tai pesee hampaitaan ja muutenkaan ei meillä ovea suljeta jos vessaan mennään ( paitsi jos on vieraita)
Anna mä arvaan miehellä on silmälappu seksin aikana ettei se vain näe ja paksut tumput ettei se vain tunnekaan mitään.Ei tämä vessassa käyminen ole ainoa ongelma. Nimittäin en käy suihkussakaan jos mies on asunnossa. En halua olla alasti enkä vaihtaa vaatteita hänen edessään.
Anna mä arvaan miehellä on silmälappu seksin aikana ettei se vain näe ja paksut tumput ettei se vain tunnekaan mitään.