Miten pystyt käymään vessassa miehen ollessa kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ujoliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan normaalisti olen aina käynyt vessassa.

Kakan loiskahduksen voit estää laittamalla paperia veteen ensin, mutta tuskin mies tykkää jos tuhlaat hänen paperiaan.

Jaa mitenkä? Menin vessaan, tein asiat ja tulin pois. So simple. En tehny mitää hankalaa asiasta seurustellessa enkä nyt aviossa. Enemmän mua kai hävettäs kaikenmaailman kommervenkit kun se toinen kuitenkin tietää mitä vessassa tehdään.

Täällä oli kauan sitten ketju, jossa pienten lasten äiti kertoi, ettei hän kertakaikkiaan voi käydä vessassa, ainakaan kakalla, jos mies, oma puoliso, lasten isä on kotona, muistaakseni ei vaikka toinen nukkuisikin tai olisi ihan jossain mielenkiinnon kiinnittävässä puuhassa. Ei kehtaa, ei millään. Ekana se kuulosti ihan vitsiltä ja sitten kauhealta. Häneltä kysyttiin, että miten hän lasten kanssa hommat hoitaa, miten se onnistuu luontevasti, jos omat vessa-asiat on noin kompleksisia. Hän vakuutti, että se ei tule tuottamaan ongelmia, kyllä hän pystyy. Minua se kyllä vähän huolestutti. Mutta muutoin keskustelun edetessä aloin ajatella, että onhan tuo aika rajoittavaa ja ikävää, mutta ei kuitenkaan mikään maailman kummallisin asia tai ainakaan mikään, minkä vuoksi voisi/saisi/kannattaisi mollata tai nauraa kamalasti. Toivoin kyllä, että hän pääsisi asian ylitse ja ihan tavalliseen tapaan voisi nekin asiat toimittaa.

Jotenkuten. Pissalla ihan hyvin mutta isommalla hädällä... Laitan telkkarin päälle tai sitten sanon meneväni suihkuun ja avaan suihkun siksi aikaa ja menen sitten vasta. Paperi pönttöön on muuten hyvä vinkki! Käytän sitä itsekin!
Ja kyllä, me asumme yhdessä ja seurusteltu on 4vuotta.

Musta on ihan sairastakin alkaa peittelee jotain luonnolista asiaa. Joo, paska haisee eikä pahat hajut kuulu naiseuteen, mutta ehkä se mies ymmärtää kuitenkin. Ainakin luulis.

Outoa oli myös kerran, kun sisko oli kylässä meillä. Siinä sitten pierasin ja siskon ilme meni ihan :O "miten sää pierasit, miehes on tuolla olkkarissa!". Silleen, juuuuu niin on?
Sisko seurustellut 10vuotta itse oman miehensä kanssa ja lapsiakin muutama, eikä vieläkään piere miehen kuullen. Vessaankin menee vaan pikatoimituksille :D

Ihan ketterästi sitä tulee vessassa käytyä. Ja ovi jopa jää auki. Joskus mies saattaa siihen eteisen puolelle tulla juttelemaankin, jos juttu jäänyt kesken.

Meitä on moneksi, näköjään.

Mä sanon että menen puuteroimaan nenäni. No, nenä tulee puuteroitua monta kertaa päivässä, joskus yölläkin...

• Tykkää
Reactions: baby-mama
Myönnän, että seurustelun alussa oli tosi vaikeaa käydä isolla hädällä miehen asunnolla. Se oli pieni yksiö, jossa todellakin kuului mitä vessassa tehtiin. Meillä mies on aina ollut se vähän häveliäs, joka ei puhu pieruista tai kakkaamisesta ääneen. Joten vaikka miten yritin rentoutua ja antaa p***an tulla, niin se ei vaan tullut kun mietin liikaa että mitähän se mieskin nyt miettii... Tätä jatkui varmaan jonkun aikaa yhteenmuuton jälkeenkin, mutta pikkuhiljaa siitä rentouduin. Mulla on ollut semmoinen suoli, että saan ummetusta esim. hotellilomalla tai pidemmällä kyläreissulla, kun se ei vaan onnistu vieraassa paikkassa.

Tässä yli 10 vuoden yhdessäelon jälkeenkin ollaan sen verran häveliäitä, että ei yleensä puhuta jaskalla käynnistä, vaikka luonnollisesti sitä sen kummempia ajattelematta teemme. Ei myöskään pierrä toistemme kuullen. Minua ei haittaisi, mutta mies ilmeisesti pelkää että "lakkaamme näkemästä toisemme seksuaalisena olentoina" sen jälkeen... :) Myös miehen kotona ollaan oltu hyvin pidättyväisiä kaikkien ruumiintoimintojen ja eritteiden suhteen, ja mies alkaa yökkäilemään jo jos puhun vaikka finnin pursitamisesta.

[QUOTE="vieras";28599428] mies alkaa yökkäilemään jo jos puhun vaikka finnin pursitamisesta.[/QUOTE]

Pelkästä puheesta jo yökkäilee? Aika herkillä kyllä menee.

Mulla on jo varmaan puoli vuotta ollut maha ihan sekaisin. Aamulla ennen töihin lähtöökin joudun käymään sillä isommalla asialla kolme kertaa, illalla yhtä monesti. Nyt oon lomalla, ja tänäänkin käynyt jo viidesti. Kyllä se ripulin pärinä ja loiske kaikuu sieltä vessasta. Ihan turha mitään vesihanaa alkaa aukomaan pelkästään tuon äänen takia. Mä en kuuntele musiikkia enkä meikkaa, joten kyllä alkais ukko kummastelemaan jos nyt yllättäen alkaisin laittamaan musat soimaan ja hiippailisin meikkipussin kanssa vähintään viidesti päivässä. Luulis kohta, että mulla on joku toinen mies haaveissain :D :D

Kyllä mä seurusteluaikana jo kävin vessassa ihan normaalisti miehen luona kyläillessä.. siinä vaiheessa kun asuttiin yhdessä niin saattoi käydä pissalla niin että toinen harjasi samalla hampaita vieressä, sitten kun lapset tuli kuvioihin niin ovi saattoi olla auki isollakin hädällä. Kummasti ne estot vaan häviää kun suhteelle tulee lisää ikää.. :P

Mua kuvottaa ihmiset jotka ilmoittavat menevänsä paskalle ja pahimmassa tapauksessa ovi auki.
Mä olen ollut mieheni kanssa 8 vuotta ja ollaan saatu kolme lastakin mutta nolottaa kyllä silti.
Yäk mitä naisia-sikoja täällä moni :(

Mun on pakko sympata vähän AP:ta. Mulla meinaan itselläni oli seurustelun alkaessa oikeesti tosi vaikeeta käydä kakkosella miehen seurassa, ja saatoin pidätellä niin että vatsa kipeytyi. Kaikkein hirveintä oli joskus teininä kun aloin kaukosuhteeseen, ja silloin se pidättely :D Näin jälkeenpäin se vaan naurattaa kyllä. Nykyiselle miehelleni vaan sanoin yksi päivä, että hei mä meen nyt kakalle ja saattaa kestää hetki. En vaan yksinkertaisesti jaksanut enää sitä naurettavaa salailua.

Itselleni "julkinen paskalla käynti" oli ja on edelleen hieman vaikeata. En itse pystynyt ennen esim. töissä käymään kakkosella ollenkaan ja kaikki bajamajat, kyläilyt jne oli tuskan takan. Nykyisin pystyn käymään hädän iskiessä, mutta on se aina jotenkin epämiellyttävää. Ja siis muuten olen ihan rohkea ja "normaali" ihminen, ja todellakin ymmärrän, että jos syö niin pitää sitä joskus ulostaakkin.. Joku sen tekemisessä julkisesti (eli vieraiden ollessa asunnossa tms) vaan kuitenkin on vaikeata.

Minä en yleensä käy isommalla hädällä kun mies on kotona. Jos on pakko, niin käyn kun se on jossain muualla, ja aina käyn saunan pesuhuoneen vessassa. En ikinä käy paskalla pikkuvessassa joka on keittiön vieressä. Ajattelen, että sieltä kuuluu loiskahdukset ja sit kun oven avaa, niin paska haisee. Ja aina kun oon paskalla käyny, niin pesen pöntön wc-ankalla ja laitan ilmanraikastinta. Tämmönen tapa mulla vaan on. En piereksi miehen kuullen, joskus hiljaa peiton alle päästän, jos mahassa kiertää. Olen kyllä tosi häveliäs ja semmonen vähän hienohelma mieheni mukaan. Mieskään ei uskaltanu minun seurassa piereksiä ensimmäiseen vuoteen. Nythän tuo on jo 3 vuoden jälkeen aika rento, kertoo käyvänsä paskalla ja turauttaa pierun vieressä. Minä tietysti paheksuvasti tuhahdan, että onko pakko. Ja ovi auki en vessassa ikinä kuvittelis käyväni.

Ihan sama kauanko ollaan oltu yhdessä mutta en usko mun koskaan käyvän vessassa ovi auki kun mies on kotona. Miksi ihmeessä? Kai siihen joku syy on että niissä vessoissa on se ovi.

Joo, ei vessassa käyntiä tarvitse peitellä/hävetä mutta miksi siitä vastaavasti pitäisi tehdä joku esitys ovi auki? Meillä mies ilmoittaa aina kun menee vessaan, se kuuluu sen "tyyliin" mutta ei se siellä ovi auki istu.
Mä en ilmoita vessakäynneistäni kellekään, mies tietää tai on tietämättä mitä siellä milloinkin tehdään. Ja veikkaan että mies on ihan tyytyväinen kun en kailota meneväni paskalle.

Ja ihan hoitoalalla olen sen 11vuotta ollut, kaikki eritteet tulleet enemmän kuin tutuksi mutta tietyistä asioista en vaan näe tarvetta ilmoittaa.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="Vieras";28599457]Mua kuvottaa ihmiset jotka ilmoittavat menevänsä paskalle ja pahimmassa tapauksessa ovi auki.
Mä olen ollut mieheni kanssa 8 vuotta ja ollaan saatu kolme lastakin mutta nolottaa kyllä silti.
Yäk mitä naisia-sikoja täällä moni :([/QUOTE]

Mua kans kuvottaa tollanen käytös, oli sit mies tai nainen. Mua ei oikeesti kiinnosta mitä joku menee vessaan tekemään eikä sitä tarvitse joka kerta ilmoitusluontoisesti kertoa, kiitos! Piereskelyäkin voi rajoittaa sen verran ettei tarvi joka tilanteessa täräyttää milloin vaan tuntuis olevan tulossa. Vähän vois niitä kanssaihmisiä ajatella.

Jos mua oikein käy hävettämään että joku kuulee, niin lasken hanasta vettä ja kolistelen muka tehden muuta. Pahimmassa tapauksessa, esim. jossain vieraassa paikassa, voi sen kakan ottaa vastaan paperin kanssa ja laskee siitä siististi pönttöön ilman ääniä. Ja hajuvettä päälle sitten ennenkuin lähtee vessasta. Toimii :)

Mä oon kans aina ollu häveiäs näissä asioissa. Ja toiseksi inhoa julkista piereskelyä.. Mä oon niin sanottu läpipaska ja käyn kakkosella ainakin kolmesti päivässä :D Hyvänä puolena on se et toimitus on yhtä nopea kuin pissaaminen ja yleensä täysin hajuton :D Ajasta siis vaikea päätellä mitä vessassa teen.

Mitä noihin loiskahteluihin ja pärinöihin tulee niin wc-paperilla voi vaimentaa molempien äänen. Mielestäni on noloa jos pienessä asunnossa kaikki kuulee vieraan piereskelevän. Eli pissalla käydessäkin on hyvä painaa wc-paperilla peräaukon suuta (jos pieru pääsee niin se on takuu varmasti sit äänetön).

Kotona tietty käyn vessassa ihan normaalisti ilman mitään säätöä. Meillä on viisii lasta ja kaikki näkemisen arvoinen tällä saralla on nähty. Mutta silti meillä aikuiset käyttää kylppärin vessaa kun käy kakkosella. Siellä on rauhallisempaa :)

Yhteistyössä