miten pitkään eron jälkeen..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miten pitkään teillä on eron jälkeen mennyt, ennenkun olette olleet valmiita uuteen suhteeseen?
Minkälaisesta elämätilanteesta sitten suhteeseen aloitte?

Mulla on erosta vasta vuosi. Mutta tuntuu,etten ikinä ole valmis uuteen suhteeseen. Olen nyt 2lapsen yh, enkä voi kuvitella jotain miestä tähän häärimään. En myöskään varmaan koskaan enää luota miehiin. Välillä kaipaisin ihan vaan jonkun kainaloon käpertymistä,leffailtoja yms,sekä sitä arjen jakamista. seksiä tms ei tee mieli. Mutta en todella ole vielä valmis.

Tapailemaan aloitin 2 kk erosta. En halua olla ilman seksiä ja hellyyttä. Suhteeseen en halua sitoutua, paska avioliitto opetti sentään jotain. Enkä kaipaa ketään miestä saman katon alle.

mulla kolme vuotta erosta ja olen yhden (7v) lapsen yh. mulla oli yksi pieni juttu yhden miehen kanssa heti kun erosin, josta sitten ei tullut mitään (oikeastaan halusin erota juuri tämän jutun takia). sen jälkeen mulla ei ole miestä ollut.. välillä surettaa asia ja välillä nautin yksinolosta. miehiä on pörrännyt ympärillä, mutta olen huomannut, että ei miehistä saa ystävää, vaan ne haluu aina enemmän (suhteen ja seksiä). en ole valmis mihinkään suhteeseen, mutta läheisyys ja seura kelpaisi aina silloin tällöin. ei sellaista ihmistä taida olla, joka suostuisi mun ehdoilla menemään, joten yksin jatkan taivaltani.

Yhteistyössä