Miten pidennät pinnaa lasten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lyhytpinnainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lyhytpinnainen

Vieras
Monelle on tuttu tilanne, kun lapset käyttäytyy huonosti (enemmän kuin 1 lasta perheessä) yksi uhmaikäinen toinen eskari jne. miten nyt kullakin. MITÄ teette tilanteessa jossa hermo meinaa palaa ihan justiinsa? Miten pinnaa saa venytettyä? Mitä esim. tekemistä keksitte lapsille, jotta kaikki saa kiinnostumaan samasta asiasta? Liian usein huudetaan meillä sekä vanhemmat, että lapset!

No ihan pattitilanteessa istahdan lattialle, nojaan seinään, työnnän sormet korviin, silmät kiinni ja lasken sataan. Ei saa avata välillä silmiä. Yleensä tuolla välin ehtiin rauhoittumaan ja sen jälkeen jaksaa taas ;)

Alkuperäinen kirjoittaja lyhytpinnainen:
Monelle on tuttu tilanne, kun lapset käyttäytyy huonosti (enemmän kuin 1 lasta perheessä) yksi uhmaikäinen toinen eskari jne. miten nyt kullakin. MITÄ teette tilanteessa jossa hermo meinaa palaa ihan justiinsa? Miten pinnaa saa venytettyä? Mitä esim. tekemistä keksitte lapsille, jotta kaikki saa kiinnostumaan samasta asiasta? Liian usein huudetaan meillä sekä vanhemmat, että lapset!

joudun ostaan uudet päreet aika usein meillä just tuo eskari ja ihana 2v.

Juu missään nimessä ei saa olla itse nälkäinen...Olen myös huomannut, että jos puen uhmaikäistä lasta ulos itse kuumissani niin hermot menee. Laitan ikkunat auki ja tuulettimen päälle ennen pukemista. Puen lapsen ja sitten avsta itseni ( näin siis talvella) Varaan aikaa paljon sillä jos yhtään yritän kiirehtiä hermot menee.
Mutta siis rankkaa on :)g

Öh. Lähtemällä liikkeelle koko lauman kanssa yksin. Se kasvattaa jo mukavasti. Meillä on 3 1-vuotiasta, 2 2-vuotiasta ja nelivuotias. Kolmella kiva uhma, yhdellä kipsi jalassa ja pienet sinkoilee kuka minnekin. =)

Yhteistyössä