Miten pestä pilde mökillä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yksinäinen vanhuus tulossa sulle.
Typerämpää en ole kuullut pitkään aikaan.

Voi tulla yksinäinen vanhuus, vaikka olisi 5 lasta.
Koska lapsesi eivät halua olla missään tekemisissä ahdasmielisen vanhempansa kanssa.
Lapset eivät tee elämästäsi yhtään arvokkaampaa. Olet vaan levitellyt reisiäsi, se ei tee sinusta hyvää vanhempaa.
On ystäviä, sukulaisia ja kumppaneita, joiden kanssa voi jakaa ajatuksiaan vanhuuteen asti.
Tai voi hankkia koiran, on taatusti enemmän iloa kuin monesta lapsesta.
 
vierailija
Typerämpää en ole kuullut pitkään aikaan.

Voi tulla yksinäinen vanhuus, vaikka olisi 5 lasta.
Koska lapsesi eivät halua olla missään tekemisissä ahdasmielisen vanhempansa kanssa.
Lapset eivät tee elämästäsi yhtään arvokkaampaa. Olet vaan levitellyt reisiäsi, se ei tee sinusta hyvää vanhempaa.
On ystäviä, sukulaisia ja kumppaneita, joiden kanssa voi jakaa ajatuksiaan vanhuuteen asti.
Tai voi hankkia koiran, on taatusti enemmän iloa kuin monesta lapsesta.
Koirako hoitaa sun asioita kun et enää itse pysty?
 
vierailija
Miten yhteiskunta hoitaa jos muutkin ovat samanlaisia lapsettomia lapsia vihaavia kuin sinä?

Väärin.
Sinulla on vain harhaisia ennakkokäsityksiä siitä miten kaikkien pitäisi elää stereotyyppisesti kuten sinä.
Ei kaikki pidä lapsista eivät kaikki halua lapsia.
En itse kuulu siihen joukkoon, minulla on perhe. Kaksi lasta.
Yhteiskunta varsinkin hoitaa/hoitajia/lääkäreitä/kotihoitoa/laitoshoitoa, lapsettomilla on aikaa tehdä töitä eivätkä ole näiden viiden lapsen kanssa vuosia äitiys-ja hoitovapailla, 15 vuotta putkeen vai.
Aina seuraava siemen kohtuun, kun hoitovapaa on loppumassa ja uhka/pakko mennä töihin, jos on siis työpaikka mihin enää mennä.
 

Yhteistyössä