Miten pesäpalloilijanaisten tissit kestää niitä syöksyjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 933
19 190
113
Siis on kai niillä jotkut vahvikkeet paidassa, mut silti. :oops:

Mulla ei mitkään jäätävät kannut ole, mut jos syöksyisin hiekkakentällä niin se liuku tyssäis siihen ja eteen tulis kauhee hiekkakinos.

Ja, tää ketju ei oo kutsuhuuto m1ehelle sen setämäisen hyväätarkoittavine, mut irstaine neuvoineen. :cautious:

Eeöööh..no ensinnäkin kuinka monta kookkaan rintavarustuksen omaavaa pesäpalloilijanaista oot nähäny?
Aivan.
Ja sit toiseks.
Ei siinä syöksyessä tömähdetä kannut nurtsiin kiinni vaan otetaan liuku vastaan kämmenillä ensin(siksi monilla pelaajilla hanskat, joillakin niin koviksi kämmenet jo menneet ettei tunnu missään) ja muu kroppa myötäilee...vähän kuin loivasti loiskahtaisit aaltoihin mutta ei sinne päinkään.

• Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Eeöööh..no ensinnäkin kuinka monta kookkaan rintavarustuksen omaavaa pesäpalloilijanaista oot nähäny?
Aivan.
Ja sit toiseks.
Ei siinä syöksyessä tömähdetä kannut nurtsiin kiinni vaan otetaan liuku vastaan kämmenillä ensin(siksi monilla pelaajilla hanskat, joillakin niin koviksi kämmenet jo menneet ettei tunnu missään) ja muu kroppa myötäilee...vähän kuin loivasti loiskahtaisit aaltoihin mutta ei sinne päinkään.
Eiks isotissiset pääse tuohon lajiin?
*raapustaa kirjettä yhdenvertaisuusvaltuutetulle*

Käsittääkseni niillä on tiukan jämäkät etupuskurisuojat ettei ne liu'ut silleen satu kauheesti ja eiköhän he opi tekniikat siitä miten syöksytään jne?
Ainakin luulisin että oppivat.

• Tykkää
Reactions: Echo
Eiks isotissiset pääse tuohon lajiin?
*raapustaa kirjettä yhdenvertaisuusvaltuutetulle*
Tuskinpa sinne hakua on kuppikoon perusteella mutta villinä veikkauksena vaan se että esim vaikka kuinka on tuki- ja urheiluliivejä niin - eipä ole juoksijanaisissakaan muuten ketään mahtimunkkista etenemässä vaikka maalilinjataistossa varmaan voittaiskin kevyesti(y)!...niin tulee kohtuutonta rasitetta ja jos siellä on mörkönä kuva tuosta syöksymisestä, että kannuilla kylvetään...
E tiijä.

Käsittääkseni niillä on tiukan jämäkät etupuskurisuojat ettei ne liu'ut silleen satu kauheesti ja eiköhän he opi tekniikat siitä miten syöksytään jne?
Ainakin luulisin että oppivat.
Eihän kropassa ole liu'un aikana mitään hyvää kohtaa mikä kannattas uhrata ekana.

Kämmenet - ranne tuusan nuuskana.
Tissit edellä jos tulee - kauheet riipparit loppukesästä.
Kyynärpääkään ei ole hyvä.
Polvet - lumpio sijoiltaan.

Ehdotat siis jyrkässä kulmassa hiekkakenttään syöksymistä? :rolleyes:
Ooksääkääntännäänsyönynnämitään?:cautious:
En ehota.
Vaan*huokasee*..niinkuin sanoin että se syöksyminen on ikäänkuin loivassa kaaressa tapahtuva kämmenillä aloitettavaa etenemisliukua joihin kohdistuu pelikentän kitka liukua edistävästi. Mutta toki jos haluaa poiketa tekniikasta niin voithan sä tulla vaikka jäykässä kulmassa klyyvarillasi..sulle sitten vaan laitetaansemmonen lisävarustus pääkkösees - ehken joku ämpäriä muistuttava kypärä - millä oikeestaan saat sitten syöksähdellä aikalailla vapaasti ja melko varmasti kenttäalueen ulkopuolella...kin..

ehken joku ämpäriä muistutt millä oikeestaan saat sitten syöksähdellä aikalailla vapaasti ja melko varmasti kenttäalueen ulkopuolella...kin..
Miks mä ulos liukuisin koko pelistä?
Kaikki huutais mua takasin kun mä tyylikkäästi liukuisin takalaittoman yli johonkin horisonttiin.

Miks mä ulos liukuisin koko pelistä?
Kaikki huutais mua takasin kun mä tyylikkäästi liukuisin takalaittoman yli johonkin horisonttiin.
Sä oisit kyllä niin ihunan lutuinen koko kentän kisamaskotti:love:

Ja siten se puuttuva palanen ja ylimääräinen kenttäpelaaja joukkueelle:)
Mutta jos vaikka sen muun ryntäilyn ja kotiutustilanteiden mahdollistamisen juoksuineen hoitaskin se toinen jengi...

Eikä kyllä kiva ole jos kenttäliu'un aikana eräs h...kumpu (vaik "huvikumpu") menee mustelmille. :eek:

- - - -
*täysin sanaton*

...paitti että...juuei. Ei pysty.
:notworthy:
Tärähti nytkyllä niin jäätävä mielikuvaotos että...
Ei. Ei kykene.
Mut nyt ku aattelee miesten kenttäliukuja niin nehän oikeesti notkistaa selkänsä ettei mu**t osu kenttään!