Nyt se loppu lopullisesti!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt se loppu, avaimet tänne.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;28052471:
Minustakin sinun pitäisi oikeasti katkaista välit äitiisi ihan kokonaan, ei mitään kaupassa käyntejä tai muutakaan auttamista. Nuo teidän välinne tulevat pysymään aina tuollaisena, jollet sinä näytä sitä että sinua ei saa kohdella noin. Joskus tulevaisuudessa, mikäli äitisi pyytää anteeksi käytöstään tai muuten saatte käytyä asioita läpi, voitte yrittää uudestaan kanssakäymistä enemmänkin, mutta tässä vaiheessa sinun kannattaisi ajatella itseäsi ja viheltää peli poikki.

Harmi ettei sinulla ole ketään aikuista, johon luottaa ja tukeutua : / En tiedä mikä rooli tukihenkilöllä on, mutta jämäkämpi pitäisi olla.. Kuka korvaa sen rikkoutuneen lukon/ovenpielen? Todennäköisesti joudut sen itse korvaamaan vai luuletko että saat äitisi tuon maksamaan?

Jotenkin ajattelin että äitisi oli päihderiippuvainen, mutta en kyllä ymmärrä mistä hänen käytöksensä kumpuaa.. Mutta johtui se sitten mistä tahansa, niin pääasia että sinä tiedät sen ettei se varmasti johdu sinusta, sinussa ei ole mitään vikaa :)

Ei sitä ovea kukaan korvaa varmaankaan. Se tukihenkilö vaan tokas, että jos rupee enemmän jotain hajoamaan, niin pitää alkaa laskuttaa. Sitten kun muutan tästä joskus pois, niin saattaahan sitä kyselyä tulla.. Mut mä en sitä ainakaan maksa.

Mä sen tukihenkilön kanssa juttelen asioista, mut siihen se jääkin. Se vaan ke-iltana kyseli tosta oven rikki menosta ja muutenkii tosta äiti-jutusta, mut ei se osannut sanoo mitään, mikä auttais.. Kehotti menee vaan juttelee jollekii psykologille, jonka luona oon käynyt, mut ei jotenkii huvita aina puhua jostain negatiivisista asioista..

Ei se äiti kenellekään muulle auvo päätä samalla tavalla.