narkkari-äiti..entäs vauva??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tarvit kyllä:
Tuo on raskas asia käsitellä, kun on lähipiirissä. Ja asenteesi myös on aika tietämätön.

joopajoo.
mikähän mun asenteessa nyt oli vikana ja olen tietämätön? kun olen tosi huolissani ym. ja kyllä tietämätön olenkin noista asioista, en muuten kyseliskään..mutta mä meen nukkuun nyt. öitä.

Jos pääsee sijaisperheeseen, saat nähdä vauvaa ja on tärkeääkin, että hänellä on välittäviä aikuisia. Varmaan vanhempia tuetaan aluksi paljon, mutta jos retkahtavat niin montaa mahdollisuutta ei anneta.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Jos pääsee sijaisperheeseen, saat nähdä vauvaa ja on tärkeääkin, että hänellä on välittäviä aikuisia. Varmaan vanhempia tuetaan aluksi paljon, mutta jos retkahtavat niin montaa mahdollisuutta ei anneta.

Kiitos tiedosta.

olen korvaushoidossa,olen ollut 2v siinä ja tulin nyt raskaaksi. tiputin rajusti annostani enkä käytä ole käyttänyt pitkäänaikaan muita päihteitä.korvaushoidosta on ollut tosi iso apu olen voinut elää ns normaalia elämää.rakastan lastani.se että jos äiti on kvh:ssa raskaudenaikana voi aiheuttaa lapselle vierotusoireita mikä on todella kamalaa,itse sain tiputettua 13mg joka on todella suuri määrä. ettei vauvalle tulisi vierotusoireita.tiedän 2 kvh äitiä joilla menny 8mg synnytykseen asti ja vauvat ilman vierotusoireita syntyny. ittellläni menee 5mg. tsemppiä vaan ja kannustusta parempaan.

Yhteistyössä