N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en tiedä tuosta, miten oikeaoppisesti tehdään, onko siihen edes yhtä reseptiä ;utta oikeaoppisestihan pasta syödään lusikan ja haarukan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ilman:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en tiedä tuosta, miten oikeaoppisesti tehdään, onko siihen edes yhtä reseptiä ;utta oikeaoppisestihan pasta syödään lusikan ja haarukan kanssa.
ilman lusikkaa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis pastahan on lisuke siinä missä perunakin eikä sen syömiseen varsinaisesti ole oikeaoppista tapaa. eri pastalaaduille on kyllä olemassa omat kastikkeensa ja niistäkin monia variaatioita.
pastaa ei syödä lusikan kanssa paitsi lapset.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis pastahan on lisuke siinä missä perunakin eikä sen syömiseen varsinaisesti ole oikeaoppista tapaa. eri pastalaaduille on kyllä olemassa omat kastikkeensa ja niistäkin monia variaatioita.
Alkuperäinen kirjoittaja manna:no just joo...
pasta ei ole lisuke siinä missä perunakin. Peruna on vihannes ja joo sitä syödään sivussa, pasta on vähän eri juttu eikä sitä suomessa yleisesti osata syödä.
.
Alkuperäinen kirjoittaja lusikka:Italialainen selitti mulle joskus, että riippuu alueesta syödäänkö pasta lusikan kanssa vai ilman. Eli sielläkin on kahta eri tapaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja lusikka:Italialainen selitti mulle joskus, että riippuu alueesta syödäänkö pasta lusikan kanssa vai ilman. Eli sielläkin on kahta eri tapaa.
Mää asuin Milanossa parisen vuotta ja ystäväpiiriin kuuluu myös etelä-italialaisia...missä ne siellä lusikan kanssa syö?(ellei ole maahanmuuttajia)en ole koskaan kuullutkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja lusikka:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja lusikka:Italialainen selitti mulle joskus, että riippuu alueesta syödäänkö pasta lusikan kanssa vai ilman. Eli sielläkin on kahta eri tapaa.
Mää asuin Milanossa parisen vuotta ja ystäväpiiriin kuuluu myös etelä-italialaisia...missä ne siellä lusikan kanssa syö?(ellei ole maahanmuuttajia)en ole koskaan kuullutkaan!
En mä muista, siitä on vuosia, kun kuulin tuon. En ollut tarkemmin puhetta.