Miten paljon teidän perheessä käytettiin alkoholia vappuna?

• Viestiketjun aloittaja Viivi
  • Ensimmäinen viesti
Mä join vaan alkoholitonta siideriä 2 tölkkiä.

Mies joi 3 bisseä. Ensin meinas ettei uskalla jos tarttee lähteä synnyttämään, mutta sanoin että ottaa vaan, ei me vielä lähdetä...

Ihan itse hoidettiin muksut, onkohan ne nyt taas tänkin takia pilalla? :LOL: :kieh:

Lyylikki harmaana
Eipä kulunut holia ja lapset ovat olleet meidän kanssa kotosalla. Paria litraa simaa ei kai lasketa ;)?

Me ei olla koskaan kalenterin mukaan alkoholia käytetty, fiiliksen mukaan kylläkin menee saunasiideri tms.

vierailijainen
Jaa, mulla meni kolme pulloa siideriä, yks paukku viskiä, baarissa nelisen tuoppia siideriä ja kolme kossucolaa. Muksu oli hoidossa siskolla. Enkä todella juonut ennen kuin muksu oli hoidossa :)
Hauska vappu oli, kyllä muuten väsyttää. ja siltikään tuommosenkaan määrän jälkeen ei oo krapulaa :D

sipe
Yksi pullo kuoharia ja 4-6 kaljaa( en ole varma kaljoista ).

Nuo kahden päivän aikana, oli toinenkin pullo kuplivaa mutta oltiin niin väsyneitä että jäi kaappiin. Ehkä huomenna naatitaan illalla.

Meillä meni eilen 2 pulloa kuoharia ja 24 tölkin laatikko olutta. Meitä oli 5 aikuista, aamusta yöhön asti oltiin porukalla ja nautittiin kesäpäivästä/ illasta mm. grillaten ja pihapelejä pelaillen.

Minä join vain pommacia ja pepsi maxia ja ihan porukalla kyllä hoidettiin tuota meidän muksua, kuka millonkin.

tossuliini
Mä taisin juoda 3 siideriä kun kaveri tuli kylään ja toi tullessaan molemmille 3 pulloa, neiti oli kavereittensa kanssa keskustassa, mä en viittinyt enkä jaksanut lähteä mihinkään.

Yhteistyössä