Miten paljon miehen varallisuus ja tulot vaikuttavat valittaessa miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja treffejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En haluaisi miestä, joka olisi minua huomattavasti varakkaampi. En ole ylläpidettävän tyyppinen nainen, vaan haluan tehdä oman osani asioiden eteen. Tuntisin siis itseni todella huonoksi tuollaisessa asettelussa. Olisi luultavasti joka tapauksessa hankala järjestellä arkisiakin valintoja, jos toisen tulotaso olisi ihan eri mittaluokkaa. Minulla ei olisi varaa samantasoisiin matkoihin, vaatteisiin tai huvituksiin, ja ennen pitkää se alkaisi syödä tilannetta. Toisen rahoilla taas en haluaisi elää.

... ja lisäyksenä edelliseen, että tietenkin olisi aika hankalaa sekin, jos mies olisi sössinyt raha-asiansa ja siksi varaton. Se voisi hankaloittaa esimerkiksi yhteisiä asumisjärjestelyitä, vaikka omistajuus ei olisikaan jaettua. Muutenkin se kertoo ongelmista. Toisaalta tiukalla maksusuunnitelmalla hoidossa olevat velat eivät olisi ehdoton ei, jos niille olisi järkevä selitys.

Kertokaas naiset, miten paljon hyvillä tuloilla ja/tai varallisuudella voi kompensoida muita puutteita? Esimerkiksi puutteita ulkonäössä tai supliikkitaidoissa. Erityisesti nuorten naisten mielipidettä asiaan kaivataan.

Eli toisin sanoen jos mies on hieman tylsä, ruma ja ujo, niin paljonko on oltava tuloja ja varallisuutta että voisitte harkita seurustelua tai naimisiin menoa tämän kanssa?

Mä sukelsin sokkona avantoon aikoinaan eli en tiennyt yhtään mikä ukkokullasta tulee ja paljonko hän tulee tienaamaan kun yläasteikäisinä ollaan tavattu. Kylläpä tuo on osansa perheen kuluista hoitanut ja vähän ylikin.

Yhteistyössä