Miten paljon miehen varallisuus ja tulot vaikuttavat valittaessa miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja treffejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

treffejä

Vieras
Kertokaa nyt rehellisesti, miten katsotte miehen varallisuutta ja tuloja ja miten se vaikuttaa miehen kiinnostavuuteen?

Pakko ainakin itse myöntää, etten ikinä halauisi alkaa seurustelemaan miehen kanssa, jolla talous ei ole kunnossa, eikä ole kertynyt mitään varallisuutta.

Itselleni tämä tarkoittaa, että pitää olla hyvät tulot > 4000e/kk, lupaava ura, kunnianhimoa ja myös varallisuutta kertynyt jonkin verran.

Nuorempana en katsonut tuollaisia asioita lainkaan, mutta nykyään kyllä raha-asiatkin vaikuttavat. Ihan normaalitulot riittävät. Itsekin tienaan vain n. 3500e/kk, mutta työpaikka ja jonkinlainen kohtalainen palkka on miehellä kyllä oltava. Varallisuudesta en nyt voi hirveästi narista, koska en ole sitä itsekään ehtinyt pahemmin kerryttää opiskeluni aikana, mutta eipä nuo mieheni sijoitusasunnot varmaan pahaksikaan ole.

Mulle on pääasia, että mies käy säännöllisesti töissä, pitää tekemästään työstä ja tulee palkallaan toimeen. Olen itse hyväpalkkaisessa työssä, enkä tarvitse miestä elättäjäksi. Mitään elämäntapatyötöntä ja raha-asiansa ryssinyttä sossupummia en huolisi.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Jaa-a. Onneksi on mies löytynyt jo suht nuorena. Ei sitä silloin paljon tullut katsoneeksi varallisuutta, kun molemmat oltiin opiskelijoita.

Olen valmistunut humanistiselta alalta, joten urajohteisuus ja varallisuuden jatkuva kasvattaminen eivät ole prioriteettilistani ykkösinä. Enemmän vaikuttaa muut seikat ja kokonaisuus. Sen verran varmaan vaatisin, että olisi jotain yritystä edes tulevaisuuden suhteen. Vaikka olisi sitten työtön, mutta sossupummin ajatusmaailma olisi jo liian kaukana omastani.

Kun miehen valitsin niin ei yhtään.

Nyt jos pitäisi uusi mies valita, niin lähinnä vaikuttaisi se millainen rahankäyttäjä on. Vaikka olis pienet tulot, mutta TEKIS TÖITÄ ja OSAISI käyttää rahansa järkevästi niin kelpais mulle.

Iso palkka ja vaikka hienot autot yms ja sitten isot velat, vippejä, holtitonta rahankäyttöä niin ei kiitos. Tai sossun elätti jota ei motivoi työnteko, niin ei kiitos.

Ei ne vaikuta.
Jos olis ongelmia: pikavippejä, luottotiedot menneet tms. niin se vaikuttais varmaan silleen, että ko. mies ei kiinnostais.
Samoin jos shoppailis kovasti tai jois kaikki rahat.

Mutta muuten ei vaikuta.

Alkuperäinen kirjoittaja treffejä;29225541:
Kertokaa nyt rehellisesti, miten katsotte miehen varallisuutta ja tuloja ja miten se vaikuttaa miehen kiinnostavuuteen?

Pakko ainakin itse myöntää, etten ikinä halauisi alkaa seurustelemaan miehen kanssa, jolla talous ei ole kunnossa, eikä ole kertynyt mitään varallisuutta.

Itselleni tämä tarkoittaa, että pitää olla hyvät tulot > 4000e/kk, lupaava ura, kunnianhimoa ja myös varallisuutta kertynyt jonkin verran.

Ei vaikuttanut mitään. En ole materialisti enkä kunnioita tai palvo rahaa tai rikkaita.

Tapasin miehen yli 20 vuotta sitten. Hän oli armeijassa, oli ottanut opintovelkaa sekä ammattikouluun jonka oli aloittanut ja keskeyttänäyt ja lukioonkin kai.

Eli otin miehen, jolla ei ollut mitään koulutusta, ei yhtään rahaa, vain opintovelkaa.

Nyt hänellä on yliopistotutkinto ja saa kai keskipalkkaa.

Niin, valitsin miehen, koska hän on vastuuntuntoinen, hän oli avoin, luotettavan oloinen, rehellinen, kohtelias kaikille, mukava kaikille, ystävällinen, kunnollinen, ahkera, ja mielestäni myös tarpeeksi fiksu jotta jaksaa katsella nurkissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ei merkkaa mitään;29225740:
Ei vaikuttanut mitään. En ole materialisti enkä kunnioita tai palvo rahaa tai rikkaita.

Tapasin miehen yli 20 vuotta sitten. Hän oli armeijassa, oli ottanut opintovelkaa sekä ammattikouluun jonka oli aloittanut ja keskeyttänäyt ja lukioonkin kai.

Eli otin miehen, jolla ei ollut mitään koulutusta, ei yhtään rahaa, vain opintovelkaa.

Nyt hänellä on yliopistotutkinto ja saa kai keskipalkkaa.

Niin, valitsin miehen, koska hän on vastuuntuntoinen, hän oli avoin, luotettavan oloinen, rehellinen, kohtelias kaikille, mukava kaikille, ystävällinen, kunnollinen, ahkera, ja mielestäni myös tarpeeksi fiksu jotta jaksaa katsella nurkissaan.

Niin, miehellä ei myöskään ollut vielä opiskelupaikkaa, kun tapasin, eikä edes tiennyt mitä aikoo "isona", joten todellakin vain luonne ratkaisi sekä mies on mielestäni myös ulkonäön suhteen ok.

No jos olisin valitsemassa niin todennäköisesti tuntosarvet osoittaisi keskituloisiin ja sitä varakkaampiin. Ei niinkään rahan takia, vaan sellaiset miehet ovat usein niitä tasapainoisempia (keskimäärin) koska ovat todennäköisemmin kouluttautuneita ja elämä hallinnassa. Arvostan enemmän sitä että tullaan toimeen kaikilla sektoreilla elämässä. Eli oikeastaan vaikuttaisi asiat jotka ovat tuloihin vaikuttaneet jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Jos olisi köyhä mies siksi, että opiskelee amk/yliopisto tai vaikka pienen lapsen kanssa kotona, ei olisi mitään ongelmaa.

No, oma mieheni oli ollut pitkään työtön tavatessamme eikä hänellä ollut luottotietoja. Ei vaikuttanut "valintaani" mitenkään päätä pahkaa rakastuneena. Nykyisin onkin esimiesasemassa ja talous varsin ok sekä omistamme mm. upouuden asunnon. Ei sekään varsinaisesti haittaa ;) Edelleen olen päätä pahkaa rakastunut häneen, melkein 20v myöhemmin :)

Kummallakaan ei ollut yhtään rahaa eikä tuloja kun tavattiin, opiskelijoita siis oltiin. Nyt on kohtuullisen hyvät tulot molemmilla ja jos ero jostain syystä tulisi niin varakkuutta enemmän vaikuttaisi ihmisen elämäntyyli. Onko siis tuhlaavainen vai säästäväinen. Uskon vakaasti että enemmän on kyse siitä että pitää menot pieninä kuin että tulot ovat tosi kovat.

Eli koska olen aika säästäväinen itsekin en haluaisi miestä jolla ei yhtään raha pysy käsissä. Sinänsä sillä ei ole merkitystä paljonko toinen ansaitsee vaan enemmän juuri sillä taidolla käyttää rahaa.

No ei sinänsä tulot tai varallisuus vaikuta, mutta kunnianhimoa pitää olla. Ja sitä kautta tulee, ei nyt välttämättä mitkään supertulot mutta ok tulot kuitenkin, ettei missään sossunluukulla notkuta.

Yhteistyössä