Miten päädyit nimimerkkiisi? Kerro sen tarina.

  • Viestiketjun aloittaja Pieni kysely
  • Ensimmäinen viesti
No mie kokeilin monia eri nimimerkkejä, mutta kaikki oli varattu.
Ajattelin kokeilla viellä Kaisa nimeä, mutta sekin oli varattu, joten jätin vain a- kirjaimen
pois ja niin miusta tuli Kais. :D
 
Mulla aivot löi silloin tooosi tyhjää, kun nikkiä mietin. Lunan eri versioita yritin, mutta ei hyväksynyt. Joten sit keksin laittaa eteen ton Rva, kun naimissa olen. Luna viittaa kai mun kohdalla vaan siihen et tykkään kuusta.
 
Mullekin oli uus juttu, että ruutiukko on ex-har mi. :)

Kaunishäntäinen orava siks, ettei minua kukaan tunnistais tai yhdistäis muihin nettisivuihin. :D Eikä kukaan oo vielä tunnistanutkaan. Nyt ei oo enää niin nuukaa sen suhteen, mutta rekatessa oli tarpeen suojata ittensä. Tahtoisin vaihtaa nikkiä, mutta se taitaa olla nykysin vaikeeta ellei mahdotonta, enkä muutenkaan keksis mitään kivaa vapaata nimimerkkiä, vaikka nikkivisaketjussa satelikin Neukkumummo Nana -tyylisiä helmiä. :D
 
Ent. MrsCabDriver
Vanhan palstan aikaan viimeisin nikki oli MrsCabDriver. Sitä ennen joku muu ja sitä ennen... tsiisus että olen yhteensä palstaillut aivan liian kauan. Tuo nikki tuli kuitenkin silloin kun kuuntelin Lenny Kravizin Mr. Cab Driveriä.. ja palstailin. Nykyään olen milloin mikäkin harmaa :)
 
IhanaValo
Noh, pidän eräästä bändistä ja etenkin sen laulajasta..nii nimimerkki kertoo sekä tän henkilön nimen että mielipiteeni hänestä :)

Samuli Edelmanilla ei oo mitään tekemistä tän kans, vaikka sitäkin on veikkailtu..
 
Mulla on jo pitkään ollut ajanjakso, että työ vie musta kaikki mehut ja sillon kun en oo töissä niin ne asiat pyörii mun mielessä. Siksi mulle ei tullut mieleenkään mitään muuta kun töihin liittyvää sanastoa kun mietin nikkiä. :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Rigel
Mulla kiertää samat nimimerkit kaikkialla ja halusin jotain uutta.

Oppikirjaa selatessa (mandariinikiina) aattelin että otan sellasen sanan jonka haluan muistaa ja tähän päädyin.

Taustalla oli myös silkka ilkikurisuus, halusin nimimerkin jota kukaan ei varmana muista, saatika osaa lausua. :stick: :LOL:
 

Yhteistyössä