Miten päädyit nimimerkkiisi? Kerro sen tarina.

  • Viestiketjun aloittaja Pieni kysely
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Sosiaaliset kykyni ovat moottorisahan luokkaa: halki, poikki, pinoon. Kaasari hirttää kiinni, laippa on kiero, teräketju on tylsä ja öljy roiskuu - äänenvaimentajasta ei tietoakaan. :D

Loppu on ajalta, jolloin nikkiään pystyi muuttamaan fiiliksen mukaan. Alkuosan annoin olla saman, kohteliaampaa niin.
 
Tämä on ties miten mones nikkini. Vaihtui palstauudistuksen yhteydessä viimeeksi, kun vanha tunnus ei toiminut enää.

Halusin nikin joka kertoo mieltymyksistäni - ei, en tarkoita anaalijuttuja vaan jotain muuta. Anaali-mielleyhtymä on toki plussaa :xmas: koska se häiritsee tiukkapipoja. Mutta Anatolia on ensinnäkin uutistoimisto kuten minäkin, ja lisäksi nimi viittaa niinsanottuun toiseen kotiini.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";25574743]No mää halusin jonkun oikein kivaltakuulostavan nikin. Vierashan on kiva. Se tulee aina väärään aikaan ja väärään paikkaan. Se tulee just silloin, kun eniten vituttaa. Se hymyilee ovellasi ja kuikuilee olkasi taa just silloin, kun teille ei sovi.[/QUOTE]

Postimies koittaa kahdesti ?
 
Olin lueskellu Pottereita just kun nikkiä mietin ja sieltä löyty sen verran tiukka täti roolimalliks. Samalla tuo Garmiwa kuvaa mua muutenkin, niin fyysisesti kuin luonnettakin...

Aiemmin kun nikkiä sai vaihdeltua niin tuli kaikenlaista välillä koitettua mut tähän oli aina kotoisa palata.
 
olin aiemmin har mi ja mulla alkoi harmittaa kun sama nikki oli toisella foorumilla ja täälläkin sitä lainattiin, tosin ilman välilyöntiä

eräässä ketjussa jossa pohdittiin sitä, että miten kotirintamalla pärjättäisiin ilman asekuntoisia miehiä, lohdutin palstalaisia paljastamalla että naisten turvana olisi runsaslukuinen joukko asepalvelukseen kelpaamattomia ikääntyneitä reserviläisiä eli ruutiukkoja

siitä se sitten tuli
 
Mä vaan olin niin euforioissa silloin kun palstalle eksyin et tää tuli ekana mieleen.
Niin euforioissa, että luulin ettei tänne voi kirjottaa jos ei rekisteröidy.
En mä muuten välttämättä ois edes rekkautunu. :D
 
olin aiemmin har mi ja mulla alkoi harmittaa kun sama nikki oli toisella foorumilla ja täälläkin sitä lainattiin, tosin ilman välilyöntiä

eräässä ketjussa jossa pohdittiin sitä, että miten kotirintamalla pärjättäisiin ilman asekuntoisia miehiä, lohdutin palstalaisia paljastamalla että naisten turvana olisi runsaslukuinen joukko asepalvelukseen kelpaamattomia ikääntyneitä reserviläisiä eli ruutiukkoja

siitä se sitten tuli
Ahaa, en tiennytkään että olet ex-harmi :D
 

Yhteistyössä