Huh, ehdin jo huolestua.Noh, pidän eräästä bändistä ja etenkin sen laulajasta..nii nimimerkki kertoo sekä tän henkilön nimen että mielipiteeni hänestä
Samuli Edelmanilla ei oo mitään tekemistä tän kans, vaikka sitäkin on veikkailtu..
Mä en saa tuosta sanaa, vaikka kuinka pyöritän. Mikä se on? Ei voi mennä nukkumaan ennen ku se selviääMuita pojan vakituiseen käyttämiä sananmuunnoksia on mm. kakatontti ja kuhvikappi...
Heh, lapsen mieli on ihmeellinen kun pojalla tosiaan oli 2,5-vuotiaana paljonkin näitä vahingossa syntyneitä sananmuunnoksia... Ja mulla kans, tätini asui mm. Mariottilassa... Lapset tajuu, eivätkä edes tajua tajuavansa!Mä en saa tuosta sanaa, vaikka kuinka pyöritän. Mikä se on? Ei voi mennä nukkumaan ennen ku se selviää
Varvana on tytön nimi, Vasilik/Vasile on pojan nimi.... Melkein oikein!Mä uhkasin antaa meiän tytölle nimeksi Varvara-Vasilisa Maasika Kaarina, kun mies ei kelpuuttanut mitään nimiehdotusta. Päästiin lopulta yhteisymmärrykseen ja kultaisella on ihana nimi, mutta mä niin tykästyin tuohon