Miten päästä yli ? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
6 vuotta kestäneestä suhteesta, jossa kaksi lasta.
Rakastan miestä niin paljon että siinä ei todellakaan ole enää mitään järkeä.
Mutta yritetty on niin monet kerrat ja se ei vaan toimi, mies pettää aina lupaukset, käyttäytyy paskasti ja katoaa juomaan.
Täällä taas itken pahaa oloani, kun sama temppu tehtiin taas mulle.
Lääkärikin jopa sanoi että tuo suhde vie sun terveyden, kuukautiset nimittäin jääny pois stressin takia puoleks vuodeks nyt ainaki, ja unettomuutta ja ahdistuneisuutta on.

Silti mä vaan mietin, et mitä jos ja ehkä vielä kerran ja kuinka tota ukkoa rakastan...

Kokeilepa vaihtaa tyystin asennettasi ja toimintatapoja:
Kerää kaikki mahdollinen itsevarmuus ja osoita, että olet itsenäinen ja varma nainen! Hemmottele itseäsi kosmetologilla, tapaile ystäviäsi, naura ja pukeudu seksikkäästi.
Jos osoitat sitkeää riippuvuutta mieheesi, hän tietää että voi käyttäytyä miten tahansa ja silti olet valmis ottamaan takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Minsku:
Kokeilepa vaihtaa tyystin asennettasi ja toimintatapoja:
Kerää kaikki mahdollinen itsevarmuus ja osoita, että olet itsenäinen ja varma nainen! Hemmottele itseäsi kosmetologilla, tapaile ystäviäsi, naura ja pukeudu seksikkäästi.
Jos osoitat sitkeää riippuvuutta mieheesi, hän tietää että voi käyttäytyä miten tahansa ja silti olet valmis ottamaan takaisin.

Peesi ja juuri näin!

Oon mä yksinkin elämäni aikana ollut, paljonkin.
Kyllä mä voin ihmistä rakastaa vaikka se paskasti mua kohteliskin.
Tätä miestä en tietenkään enää haluais rakastaa.
inhottaa omat tunteet.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oon mä yksinkin elämäni aikana ollut, paljonkin.
Kyllä mä voin ihmistä rakastaa vaikka se paskasti mua kohteliskin.
Tätä miestä en tietenkään enää haluais rakastaa.
inhottaa omat tunteet.

No ota vaihteeksi järki käteen, äläkä anna sun tunteiden johdattaa sun elämää harhaan. Huomaathan sä että sun "tunteet" on sulle pahaksi. Ryhtiä.

Yhteistyössä