Miten pääsen yli tästä keskenmenosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hemuli

Vieras
Jo toinen keskenemeno peräjälkeen. Kävimme alkuraskauden ultrassa vkolla 7+2 siellä oli kaikki paremmin kuin hyvin, sydän sykki kovaa tahtia. Sitten kun menimme np-ultraan oli kaikki toisin, vauva ei liikkunut eikä sydän sykkinyt. Vauva oli menehtynyt vkolla 8+3, eikä minkäänlaisia tuntemuksia että näin olisi käynyt. Kaikki raskausoireeni jatkuivat normaalisti..elämä on julmaa. Vatsakin on kasvanut. En halua mennä enää koskaan enää noin varhaisessa vaiheessa ultraan, se antaa vain turhia toiveita. Uskaltaako enää yrittää, entäs jos taas käy näin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:hug: ei tässä oikeen mitään osaa sanoa... tosin 2 keskenmenoa olen myös kokenut, mutta ne eivät sattuneet peräjälkeen.
voimia paljon.
Onko sinulla keskenmenojen jälkeen onnistuneita raskauksia??

Otan osaa suruusi :hug: Kovasti voimia jaksaa eteenpäin ja uskoa tulevaisuuteen :hug: Itselläni todettiin syksyllä rakenneultrassa rv 20, että pikkuisen sydän ei enää syki :'( Maailma romahti, mutta pikkuhiljaa olen päässyt jaloilleni.

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
:hug: ei tässä oikeen mitään osaa sanoa... tosin 2 keskenmenoa olen myös kokenut, mutta ne eivät sattuneet peräjälkeen.
voimia paljon.

no sain ensimmäisen keskenmenon heti kun lasta aloimme yrittämään ekasta kierrosta. meni kesken rv7.
sitten oli 2,5 vuoden lapsettomuushoidot, ja niiden ansiosta saimme kaksoset. ja kaksosten jälkeen syntyi vielä kuopus luomuna. ja nyt viime syksynä sain taas keskenmenon rv8. ultrassa näkyi sillon 2 alkiota samassa pussissa, joten luulempa että se oli syynä..

mutta muista nyt surussasikin, että sinulla on vielä 80% mahdollisuus saada terve lapsi maailmaan. :)
etkä ole yksin. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
voimia paljon.

no sain ensimmäisen keskenmenon heti kun lasta aloimme yrittämään ekasta kierrosta. meni kesken rv7.
sitten oli 2,5 vuoden lapsettomuushoidot, ja niiden ansiosta saimme kaksoset. ja kaksosten jälkeen syntyi vielä kuopus luomuna. ja nyt viime syksynä sain taas keskenmenon rv8. ultrassa näkyi sillon 2 alkiota samassa pussissa, joten luulempa että se oli syynä..

mutta muista nyt surussasikin, että sinulla on vielä 80% mahdollisuus saada terve lapsi maailmaan. :)
etkä ole yksin. :hug:
Kiitos lohduttavista sanoista..olen aivan surun murtama. Vatsakin ehti jo kasvaa. Huomenna kaavinta, siitä tulee raskas päivä. On niin tyhjä olo sen jälkeen, kun tajuaa että se on lopullista.

Minä menetin esikoiseni viikolla 21+4 ,sittemin kaksi onnistunutta raskautta ja kaksi ihanaa lasta. :heart:
:hug: Voimia sinulle,menetyksen tuska on ääretön,mutta toivoa kuitenkin aina on.

Yhteistyössä