Tuo välilihajuttu pitää paikkansa. Huomasin sen nöösipoikana, kun istuin ammeessa vielä kun olin kiskaissut tulpan irti. Tuolle seudulle pääsevä vedenpinta tuntui ihan sietämättömän hyvältä.
Opetteleppas lukemaan, sen kun osaat opettele vielä ymmärtämään se mitä luet. Siinähän tuo mun vastaus lukee edellisessä viestissä.Enpä käskenyt peräreikään mitään laittaakaan, vaan hyväillä välilihaa n. sentin-pari peräaukosta kiveksiin päin, kivesten alta.
Pitäiskö opetella lukemaan?
Ei kannata jos on oksuherkkä. :xavaat suun ja annat miehen lykkiä
Olet tyytymätön. Moni nainen tykkää suuseksistä. Harvoin kuulee että sen voi tehdä väärin.Tässä voisi myös heittää kysymyksen, että miten he, uljaat miespuoliset uroot ottavat suihin? Sitä termiä kai voi käyttää, jos he "taitavuudessaan" jotain taivaallista suullaan naiselle tekee.
Suurin osa näistä nuolijoista, imijöistä, kielellä tökkijöistä muistuttavat porsasta kaukalolla. Sama mässytys ja pärinä.
Neuvot ja vinkit, kaikki
Totta, miehenä ei sellaista fiilistä kaipaa, että hoidetaan tämä nopeasti pois.Tärkein asia on se ettet koskaan ota suihin asentaalla mies tulee mahdollisimman nopeasti, se on se surkein tapa ottaa suihin. Kokeile tehdä hänelle mahdollisimman pitkäkestoinen ja kiihkeä suihinotto sessio esimerkiksi täällä olevien vinkkien avulla: https://panokoulu.fi/miehille/suihinotto-miehille/
Kokeile sitä sun tätä ja kysy ihmeessä mieheltäsi miltä mikäkin tuntuu ja/tai mitä voisi tehdä. Kaikki on yksilöitä eikä samat jutut toimi kaikille.Neuvot ja vinkit, kaikki kehiin!
Eli oon ollut mieheni kanssa yhdessä reilut viis vuotta, enkä kertaakaan ole suihin ottanut... Nyt sitten tunnustaa, että sitä oikeasti uskaltaisi kokeilla! ...