Miten olis kroppakuvapino + BMI?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Löysin vielä tömmösen kuvan. Vaikka mulla bmi ton alle 20, niin rasvat kertyy persiisiin/lantiolle. Jotenkin mielletään, että 18-20BMI:n omaavat on luurankoluikkuja.
Niin ja jonkun n.25 omaavat on läskejä... Jotkut ihmiset on vaan niin idiootteja, että ei osaa verrata kuin itseensä ja siihen mitä oma bmi on ja miltä oma kroppa näyttää :D Eroavaisuuksia kun on, ja paljon!
 
kuvaaja
Alkuperäinen kirjoittaja 8D:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
pitikö täs jotai habaa näyttää? :D


juu ja bmi nyt 23,6 ja norm. se on 21, kuhan tästä laihdun perkele.
Näytät musta isommalta kun bmi 23,6. Arvioisin itse jos et olisi krtonut niin jotai 26.
Tuo kuvakulma suurentaa. Alaviistosta otettu kuva tekee aina vähän pulskemman näköiseksi.
 
Turkilmas
Hei mähän olin saanut positiivisia kommentteja, wau ja kiitos :eek: . Olen kyllä aidosti otettu ja tyytyväinenkin, sillä olin varma että kuvani teilataan. Uskomatonta että minusta, lihavana, meikittömänä, rillipäisenä ja kotivaatteissani, löytyy mitään positiivista :D.

Niin ja joo, tuo pikkujäbä on tosiaan Peikkis, joka on nykyään vielä paljon isompi. Eikä oo enää noita ihania kiehkuroitakaan vaan lyhyt jätkätukka :|
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Sinullakin hyvä kroppa!! Kuten lähes kaikilla täällä.
Kiitos, itelläs on.:)
Ja teillä muilla kans.
Kerran valitin miehelle kun ärsytti taas omat makkarat, että on miulla ainakin p*rsettä vaikka muille jakaa...mies kattoi hetken ja sanoi, että parempi ettet muille jaa. :D On siis mistä ottaa kiinni--omasta mielestä ihan liikaa,miehen mielestä sopivasti. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:


Bmi tuossa 22.0, nyt vielä pari vauvakiloa pudotettavana, nyt 22,8.

Ja kauhistelijoille, en ole tuossa asussa koskaan missään "ihmisten ilmoilla " ollut, yleensä joko yläosa tai alaosa on peittävämpi. Kunhan tuolloin sovittelin.. :whistle:
Uuu hot mama!! :p ;) :heart:
 
heip


Löysin vielä tömmösen kuvan. Vaikka mulla bmi ton alle 20, niin rasvat kertyy persiisiin/lantiolle. Jotenkin mielletään, että 18-20BMI:n omaavat on luurankoluikkuja.[/quote]

Sulla on tosi kiva tukka. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja jottaettä:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
bmi 20

http://www.aijaa.com/v.php?i=6241398.jpg
en missään nimessä kysy pahalla mut oletko raskaana? :) Hoikka olet mutta masu näyttää vähän sillä tavoin pyöristyneeltä et voisin ihan kuvitella että...
noin 4 kk sitten olin :) tällä hetkellä en tiedettävästi :D Pitäis keksiä mitä tolle pömpölle tekis kun joka aamu se on kadonnut mut iltaan mennes turpoo aivan mahottomaks.
Mulla sama homma ja multakin on kysytty olenko raskaana..otti aika rankasti päähän!
Mikään ei ole auttanut..
täs on kohta syömislakkoon ruvettava kun tuntuu et paino vaan nousee vaik syö reippaasti vähemmän kuin ikinä ennen.
Jos se onkin lihasta? :)
Mulla tuli jotakin täytettä vatsaan vasta, kun aloin tekemään enemmän vatsalihasliikkeitä. Normaalisti mulla ei ole minkäänlaista vatsaa, sinne ei mene rasvaa lainkaan.
 

Yhteistyössä