Koita katsoa mun kuvaa edelliseltä sivulta. On siellä aivan viimeisenä.Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Oottepa te kauniita ja hyväkroppaisia!
Mun kropasta on ollut täällä joskus kuva, tein siis aloituksen ja kysyin painoa. Moni veikkasi ainakin 10kg kevyemmäksi. Ylipainoa kuitenkin 30kg ennenkuin olisin edes normaalipainon ylärajoilla.Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Sinä kellä 34,5 niin numeron perusteella odotin kyllä pulskempaa, mielestäni olit ihan sopivan kokoinen =)
juu se riippuu niin kropan mallista.Alkuperäinen kirjoittaja Läski:Mun kropasta on ollut täällä joskus kuva, tein siis aloituksen ja kysyin painoa. Moni veikkasi ainakin 10kg kevyemmäksi. Ylipainoa kuitenkin 30kg ennenkuin olisin edes normaalipainon ylärajoilla.Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Sinä kellä 34,5 niin numeron perusteella odotin kyllä pulskempaa, mielestäni olit ihan sopivan kokoinen =)
:flower: Kiitos samoin. =)Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:pitikö täs jotai habaa näyttää?
Ei millään pahalla mut käyttäisit sopivan kokoisia vaatteita niin näyttäisit paljon paremmalta...
Ihan kivahan toi on =) Onko toi maha jäänyt raskaudesta tuollaiseksi? Ei siis ollenkaan huono kun ottaa huomioon että synnytyksestä on vasta noin vähän aikaaAlkuperäinen kirjoittaja villany:http://www.aijaa.com/v.php?i=6242808.jpg
BMI 23
ps. synnytyksestä 3 kk ennen raskautta BMI 21
Ketjun parasAlkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Et ainakaan näytä liian laihalta.Kaunis vartaloAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:Tuo kuvakulma on ehkä sellainen, ettei laihuus niin näy.. Olen kyllä edestäpäin laihan näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja kolmen mamma:Olin varma, että tuo BMI 17,9 olisi jo pelottavan näköinen, mutta ei se ollutkaan. Kun minulla oli jonkin aikaa sitten tuo 19,5, äitini kauhistui ja sanoi että ei saa laihtua enää yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Bmi 17,9. Haukkukaa vaan, lihomaan en ole onnistunut..
Tässä toinen kuva, näkyy että jalka tosi kapea. Peitin niskan kuvasta kun siinä tunnistettava piirre.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6242640.jpg
Kyllä täytyy olla enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja jadal:BMI n 21,3 en oo hetkeen taas käynyt puntarilla...
Olet todella upea nainen ja kannat itsesi kauniisti. Tai sitten vain poseraat kameralleAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
mainittakoon nyt, että tuo sivulta otettu kuva on sellainen, että olin juuri syönyt, ja otin kuvan turvotuksesta. Normaali tilassa vatsa ei ole tuollainen pallo. parempia kuvia ei kuitenkaan ollut.Alkuperäinen kirjoittaja puntarille:Kyllä täytyy olla enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja jadal:BMI n 21,3 en oo hetkeen taas käynyt puntarilla...
ei mulla ikinä masumakkaraa oo ollu. ens vuoden kesänä topit ja mekot esiin. nyt niin isot tissit et vanhat mekot ei mee päälleAlkuperäinen kirjoittaja asd:Ihan kivahan toi on =) Onko toi maha jäänyt raskaudesta tuollaiseksi? Ei siis ollenkaan huono kun ottaa huomioon että synnytyksestä on vasta noin vähän aikaaAlkuperäinen kirjoittaja villany:http://www.aijaa.com/v.php?i=6242808.jpg
BMI 23
ps. synnytyksestä 3 kk ennen raskautta BMI 21
Hyvin huomaa kyllä,e ttä oot saanut painoa pudotettua! :flower: vaikka et kyllä iso tuossa ekassakaan kuvassa ole =)Alkuperäinen kirjoittaja J84:
Jännä juttu! Olet tossa vasemassa kuvassa mun mielestä tosi kivan näkönen, hoikka ja sopusuhtanen. Oikeassa kuvassa olet jo laiha! Itse olisin tuolla BMI:llä vähän plösön näköinen! Ihme miten se paino sopii toisille eri tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja J84:
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja -:Lode84. olen ennkin sun kuvia ihaillut. Sulla on aivan HELVETIN hyvät sääret!
Kiitti kaikille kehuista!Alkuperäinen kirjoittaja sulla:Et ainakaan näytä liian laihalta.Kaunis vartaloAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:Tuo kuvakulma on ehkä sellainen, ettei laihuus niin näy.. Olen kyllä edestäpäin laihan näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja kolmen mamma:Olin varma, että tuo BMI 17,9 olisi jo pelottavan näköinen, mutta ei se ollutkaan. Kun minulla oli jonkin aikaa sitten tuo 19,5, äitini kauhistui ja sanoi että ei saa laihtua enää yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Bmi 17,9. Haukkukaa vaan, lihomaan en ole onnistunut..
Tässä toinen kuva, näkyy että jalka tosi kapea. Peitin niskan kuvasta kun siinä tunnistettava piirre.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6242640.jpg
Olet siis raskaana..?Alkuperäinen kirjoittaja jadal: