Miten olis kroppakuvapino + BMI?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Oottepa te kauniita ja hyväkroppaisia!
Mä oon kaikin puolin ihan tavis. Farkut kasaa löysän vatsanahan ja onneks nykyajan rintsikat jo itsessään näyttää edes vähän tisseiltä, ettei ihan pojaks luulla. :D niin ja bmi on kaiketikin 19,8 jos mä nyt muistin miten se lasketaan.
 
Läski
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Sinä kellä 34,5 niin numeron perusteella odotin kyllä pulskempaa, mielestäni olit ihan sopivan kokoinen =)
Mun kropasta on ollut täällä joskus kuva, tein siis aloituksen ja kysyin painoa. Moni veikkasi ainakin 10kg kevyemmäksi. Ylipainoa kuitenkin 30kg ennenkuin olisin edes normaalipainon ylärajoilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Läski:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Sinä kellä 34,5 niin numeron perusteella odotin kyllä pulskempaa, mielestäni olit ihan sopivan kokoinen =)
Mun kropasta on ollut täällä joskus kuva, tein siis aloituksen ja kysyin painoa. Moni veikkasi ainakin 10kg kevyemmäksi. Ylipainoa kuitenkin 30kg ennenkuin olisin edes normaalipainon ylärajoilla.
juu se riippuu niin kropan mallista.

mulla oli 1,5v sitten vielä bmi 24 kieppeillä ja olin mielestäni ok näköinen..
nyt ennen raskautta bmi lipsahti jo 32:een... ja löysää kyllä riitti..
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:


Bmi tuossa 22.0, nyt vielä pari vauvakiloa pudotettavana, nyt 22,8.

Ja kauhistelijoille, en ole tuossa asussa koskaan missään "ihmisten ilmoilla " ollut, yleensä joko yläosa tai alaosa on peittävämpi. Kunhan tuolloin sovittelin.. :whistle:
Uuu hot mama!! :p ;) :heart:
:D :flower: Kiitos samoin. =)
 
asd
Alkuperäinen kirjoittaja villany:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6242808.jpg

BMI 23

ps. synnytyksestä 3 kk ennen raskautta BMI 21
Ihan kivahan toi on =) Onko toi maha jäänyt raskaudesta tuollaiseksi? Ei siis ollenkaan huono kun ottaa huomioon että synnytyksestä on vasta noin vähän aikaa :)
 
sulla
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Bmi 17,9. Haukkukaa vaan, lihomaan en ole onnistunut..
Olin varma, että tuo BMI 17,9 olisi jo pelottavan näköinen, mutta ei se ollutkaan. Kun minulla oli jonkin aikaa sitten tuo 19,5, äitini kauhistui ja sanoi että ei saa laihtua enää yhtään.
Tuo kuvakulma on ehkä sellainen, ettei laihuus niin näy.. Olen kyllä edestäpäin laihan näköinen.
Tässä toinen kuva, näkyy että jalka tosi kapea. Peitin niskan kuvasta kun siinä tunnistettava piirre.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6242640.jpg
Et ainakaan näytä liian laihalta.Kaunis vartalo:)
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja puntarille:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
BMI n 21,3 en oo hetkeen taas käynyt puntarilla...
Kyllä täytyy olla enemmän.
mainittakoon nyt, että tuo sivulta otettu kuva on sellainen, että olin juuri syönyt, ja otin kuvan turvotuksesta. Normaali tilassa vatsa ei ole tuollainen pallo. parempia kuvia ei kuitenkaan ollut.
 
villany
Alkuperäinen kirjoittaja asd:
Alkuperäinen kirjoittaja villany:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6242808.jpg

BMI 23

ps. synnytyksestä 3 kk ennen raskautta BMI 21
Ihan kivahan toi on =) Onko toi maha jäänyt raskaudesta tuollaiseksi? Ei siis ollenkaan huono kun ottaa huomioon että synnytyksestä on vasta noin vähän aikaa :)
ei mulla ikinä masumakkaraa oo ollu. ens vuoden kesänä topit ja mekot esiin. nyt niin isot tissit et vanhat mekot ei mee päälle :D
 
J84
Tässä on mun pari kuvaa. Tammikuussa aloitin painonpudotuksen lukemista 78.5kg, tänään paino oli 62,6kg ja BMI on 23,1. Kuvat ovat helmikuulta, jolloin painoa oli 70,5kg ja viime viikolta, jolloin painoa oli 63,5kg. Oon 164cm pitkä ja pari kiloa pitää vielä saada pois.

 
Alkuperäinen kirjoittaja J84:
Tässä on mun pari kuvaa. Tammikuussa aloitin painonpudotuksen lukemista 78.5kg, tänään paino oli 62,6kg ja BMI on 23,1. Kuvat ovat helmikuulta, jolloin painoa oli 70,5kg ja viime viikolta, jolloin painoa oli 63,5kg. Oon 164cm pitkä ja pari kiloa pitää vielä saada pois.

Hyvin huomaa kyllä,e ttä oot saanut painoa pudotettua! :flower: vaikka et kyllä iso tuossa ekassakaan kuvassa ole =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja J84:
Tässä on mun pari kuvaa. Tammikuussa aloitin painonpudotuksen lukemista 78.5kg, tänään paino oli 62,6kg ja BMI on 23,1. Kuvat ovat helmikuulta, jolloin painoa oli 70,5kg ja viime viikolta, jolloin painoa oli 63,5kg. Oon 164cm pitkä ja pari kiloa pitää vielä saada pois.

Jännä juttu! Olet tossa vasemassa kuvassa mun mielestä tosi kivan näkönen, hoikka ja sopusuhtanen. Oikeassa kuvassa olet jo laiha! Itse olisin tuolla BMI:llä vähän plösön näköinen! Ihme miten se paino sopii toisille eri tavalla.

Onko sulla osa tosta painosta lihasta?
 
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja sulla:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Bmi 17,9. Haukkukaa vaan, lihomaan en ole onnistunut..
Olin varma, että tuo BMI 17,9 olisi jo pelottavan näköinen, mutta ei se ollutkaan. Kun minulla oli jonkin aikaa sitten tuo 19,5, äitini kauhistui ja sanoi että ei saa laihtua enää yhtään.
Tuo kuvakulma on ehkä sellainen, ettei laihuus niin näy.. Olen kyllä edestäpäin laihan näköinen.
Tässä toinen kuva, näkyy että jalka tosi kapea. Peitin niskan kuvasta kun siinä tunnistettava piirre.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6242640.jpg
Et ainakaan näytä liian laihalta.Kaunis vartalo:)
Kiitti kaikille kehuista! :)
 

Yhteistyössä