Itse edustan juuri tätä "samaa osastoa" niin BMI:n kuin kurvienkin osalta. Eli vaikka ylipainoa löytyy, en kutsuisi meitä läskeiksi, ja kehuja vartaloni monesti saakin. Mutta kukapa kissan hännän nostaisi jos ei kissa itseAlkuperäinen kirjoittaja BMI 28-29:http://www.aijaa.com/v.php?i=6241346.jpg
KaunisAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Kiitos, itse häpeän laihaa kroppaani, hyvä että polvet peittävää hametta kehtaan pitää. Laihat pattipolvet nääs.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:KaunisAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:
No sinussa ei ole mitaan vikaa. Tiedan kylla tunteen, itellani painoindeksi 16,1...Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Kiitos, itse häpeän laihaa kroppaani, hyvä että polvet peittävää hametta kehtaan pitää. Laihat pattipolvet nääs.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:KaunisAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Mulla oli varmaan teininä kanssa jotain tuollaista.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:No sinussa ei ole mitaan vikaa. Tiedan kylla tunteen, itellani painoindeksi 16,1...Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Kiitos, itse häpeän laihaa kroppaani, hyvä että polvet peittävää hametta kehtaan pitää. Laihat pattipolvet nääs.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:KaunisAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:
No, eipä oo hävettävää!!Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Kiitos, itse häpeän laihaa kroppaani, hyvä että polvet peittävää hametta kehtaan pitää. Laihat pattipolvet nääs.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:KaunisAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Olin varma, että tuo BMI 17,9 olisi jo pelottavan näköinen, mutta ei se ollutkaan. Kun minulla oli jonkin aikaa sitten tuo 19,5, äitini kauhistui ja sanoi että ei saa laihtua enää yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Tuo kuvakulma on ehkä sellainen, ettei laihuus niin näy.. Olen kyllä edestäpäin laihan näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja kolmen mamma:Olin varma, että tuo BMI 17,9 olisi jo pelottavan näköinen, mutta ei se ollutkaan. Kun minulla oli jonkin aikaa sitten tuo 19,5, äitini kauhistui ja sanoi että ei saa laihtua enää yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Bmi 17,9. Haukkukaa vaan, lihomaan en ole onnistunut..
sulla on ihana vartalo!! kauniit jalat! mulla on rumat laiheliinijalat.. :/Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Tosi tasapainoisesti jakautuneet kilot, ei mitään hirveää tuossaAlkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Kuva on ihan hirvee ja bmi 24,5 aikalailla
Kiitos! Mä olen vaan niin hirveän lyhyt että näytän aina kuvissa kunnon "pätykältä"...Alkuperäinen kirjoittaja kolmen mamma:Tosi tasapainoisesti jakautuneet kilot, ei mitään hirveää tuossaAlkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Kuva on ihan hirvee ja bmi 24,5 aikalailla
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ei taida olla palstalla ketaan toista jonka painoindeksi on 16,1...
Et näytä yhtään liian laihalta ja muotojakin on.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Tuo kuvakulma on ehkä sellainen, ettei laihuus niin näy.. Olen kyllä edestäpäin laihan näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja kolmen mamma:Olin varma, että tuo BMI 17,9 olisi jo pelottavan näköinen, mutta ei se ollutkaan. Kun minulla oli jonkin aikaa sitten tuo 19,5, äitini kauhistui ja sanoi että ei saa laihtua enää yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Bmi 17,9. Haukkukaa vaan, lihomaan en ole onnistunut..
Tässä toinen kuva, näkyy että jalka tosi kapea. Peitin niskan kuvasta kun siinä tunnistettava piirre.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6242640.jpg
Toi takapuoli on se mun parempi puoliAlkuperäinen kirjoittaja t:Et näytä yhtään liian laihalta ja muotojakin on.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Tuo kuvakulma on ehkä sellainen, ettei laihuus niin näy.. Olen kyllä edestäpäin laihan näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja kolmen mamma:Olin varma, että tuo BMI 17,9 olisi jo pelottavan näköinen, mutta ei se ollutkaan. Kun minulla oli jonkin aikaa sitten tuo 19,5, äitini kauhistui ja sanoi että ei saa laihtua enää yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Bmi 17,9. Haukkukaa vaan, lihomaan en ole onnistunut..
Tässä toinen kuva, näkyy että jalka tosi kapea. Peitin niskan kuvasta kun siinä tunnistettava piirre.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6242640.jpg
kiitosAlkuperäinen kirjoittaja ok:LoruLiisa olet vähän Turkilmaksen näköinen kasvoista, kaunis.