Miten olis jumppapino!??

juu vatsaliikkeet väänsin heti aamulla (voi voi nyt on pakko) eihän sitä muuten kehtaa avata ees tätä palstaa :) . mitäs muita liikkeitä kannattais harjottaa näin aluks?pitäsköhän kaks kertaa päivässä ottaa muutaman liikkeen? no huomen viimestään. muut ja mukaan hop hop
 
no minä oon monesti ennen tehny parikin kertaa päivässä vatsoja noin 50-100/krt. ja joskus vähän jalkajumppaakin. mutta tänään en tee muuta täällä kotona kun illalla ois kuntosalille meno, ei viitti rasittaa taas liikaa, huomenna olo on muuten kun jyrän alle jääneellä :p =)
 
noonii!! huomenta jumpat on tehty!! voi kunhan tuolt kaapn pohjalta löytys se kuminauha vois senkin kans alkaa jumppaamaan... no mut niin kauan vatsalihaksii...

mars nyt kaikki muutkin!! eihän mun tarvi olla yksin :ashamed: .
Hauskaa päivän jatkoa!! ;)
 
Ihana aamu taas koitti... ja ihanuus kaikki muksut vielä nukkuu ja sai ihan kaikessa rauhassa tehdä vähän vatsalihaksii, mutta auts ne oliki hellät... no alkaa tähänki massaan jo kaiketi joku tehota :D .
äityli missäs sitä ollaan... huhuuu
me ollaan ilmeisesti kahestaan jumpassa.. heh mutta kannustetaan toisiamme :) .
huomiseen ;)
 
täällä ollaan, mutta vasta aamukahvilla :ashamed:
minä teen nuo jumpat yleensä vasta puoliltapäivin.... voi kun oisinkin yhtä pirtee kun -Nirzu- sinä.... :)

no nyt on sitten minunkin päivän vatsat tehty... eli siis huomiseen taas:)

 
huh.. siinä sen näkee jos ei heti aamulla ota itseään niskasta kiinni niin jo alkaa repsahtaa...tässä jonkun aikaa sitten kun sain pieninmän nukkumaan niin alko tehä hyvää mieli ja vau kaappiin oli unohtunu 1kg karkki laatikko no se kainaloon ja sipsejä ja kahvimuki kourassa tietokoneen ääreen... kääk. kyl mä oon niin heikko. mutta sit jotenki sain potkastuu itteni ylös ja kävin vääntämässä vatsalihakset ja nyt sitten kotihommiin :) -
huhuuu äityli missäs sitä ollaan...
eikö kukaan muu haluu jumpata, :ashamed: oonko mä ainut , joka kaipaa kiinteytystä :'( .
hauskaa perjantaita...
 
nyt kaikki jumppaamaan...mä väänsin jo vatsalihaksii...oli muuten jo paljo helpompi tehä ku viime maanantaina. kyllä se siitä
mä jatkan tätä yksinäistä pinoo :'( ..
hau´skaa päivää kaikille :D .
 
Kizi
Ei sun tartte yksin tehrä!!! :D
Mä liityn mukaan kunhan saan ton toisenki pojan päikkäreille =)
Olin muuten eilen piiiiiiiiitkästä aikaa kuntosalilla,pumpissa. Oli muuten energinen olo sen jälkeen :) Tänään ei ihme kyllä paikat ole pahemmin kipeenä :eek: ;)
 
hei missäs kaikki jumppaajat?? kizu huhuu, äityli huhuuu. mä sain vihdoin tehtyä vatsalihakset ja nyt fillaroimaan peräkärryperässä siinä kaks muksuu ja yks tarakalla... ja koirat tietty mukaan...ja ei muut aku peukut ylös...
 
päivän kuntoilut suoritettu. vatsat+ muut... nyt on ihan raato olo kun vielä pääsis suihkuun ja telkan eteen löhöömään niin olis autuas olo...
huhuuu muut kans räkkäämään itteään... hopihopi..
 
noniiin myös juhannuksena pitää jumpata, vai kui?? ylös tuolista ja hopi hopi. yksi kaksi jne...

saas nähä maanantai aamun punnitus taitaa kertoa karua kieltä enpä muuta oo ku vähän jumpannu ja oon kyllä ilosesti herkutellu, vähän jännittää :ashamed: .

hauskaa juhannusta
 
Kizi
Minä ilmottaudun pinoon!!!!Kai reipas kävelykin käy? Reilut puoli tuntia kävelin ku nukutin pienimmäistä :D
Kiinnostaisko nirzua käydä kuntosalil muutaman kerran ilmaiseksi?
 
Kovia tyttöjä ootte! Mitä olen seuraillu, niin kiloja löytyy, mutta jumppaatte äkkiseltään kuin tyhjää ja joka aamu??!
Luulempa, että jos itse tekisin samaa tahtia, olisin ollu ekan päivän jälkeen niin kipeä, ettei olisi vatsikset taittunu pariin päivää...
Itellä ylimääräistä n.5kiloa ja käyn jumpassa 2 kertaa viikossa ja aina oli kuin jyrän alle jäänyt. En voi muutakuin kehua teidän kovaa peruskuntoa :whistle:
 
huomenta huomenta!! nyt taas maanantai ja vatsajumpat jo tehty je eilen tuli 3 tunnin koirien ulkoilutus, maastonopettelu reissu tuplarattaiden kera :) . onkohan se siks kun on nämä hartiat hiukka hellät...juu luulenpa että kävelyt kyllä noteerataan :D .kuntosali, ilmasta, no tietty kiinnostaa... mutta ainainen ongelma mistä lapsenvahti :'( .
pitää suunnitella =) .
 

Yhteistyössä