Miten olette onnistuneet laihtumaan? Alan olla jo epätoivoinen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen muuten tuota cla:takin kokeillut. Kroppa kyllä kiinteytyi, ainakin vähän, mutta minulle tuli tuosta pahoinvointia kun käytin pidempään. :( Lihasta minulla on, sen tiedän, enkä miksikään luurangoksi pyrikään. Kun vain saisi tuon vararenkaan vyötäröltä pois.

Kitukuurin jälkeen paino väistämättä nousee eikä se muutenkaan ole terveellistä. En jaksa jos en syö.

Mulla on vähän sama ongelma.
Olen pudottanut painoa Kiloklubin avulla normaalipainoon ja olen täysin jämähtänyt tähän, mitat 171 cm / 71-72 kg. Tuntuu että mikään ei auta. Ei syömisen lisääminen, ei vähentäminen, ei liikunta, ei liikkumattomuus, ei hiilarien vähentäminen.

[QUOTE="epätoivoinen";23314511]Sitten tuossa karppauksen aiheuttamassa lihasväsymyksessä pelotti sekin, että mitä se tekee sydänlihakselle.[/QUOTE]

miten sä sit silloin söit?

[QUOTE="sondersson";23314559]miten sä sit silloin söit?[/QUOTE]

Kasviksia, lihaa/kanaa/kalaa, täysrasvaisia maitotuotteita, marjoja sekä niitä mantelileipiä. Aika vähän silloin tuli syötyä kun ei ollut nälkä. Syöminen tuli mieleen vasta siinä vaiheessa kun kädet tutisi. Yleensä tuli syötyä aamulla mantelileipää ja kahvia, 1-2 kunnon ruokaa eli salaattia/vihanneksia ja lihaa sekä illalla turkkilaista jogurttia marjojen kera tai esim. leikkele-juusto-lautanen. Hiilarit yleensä alle 50g mutta veikkaan itsekin että rasvojen määrä jäi liian pieneksi. Tai sitten hiilareita tuli liikaa noista maitotuotteista. Salaattiin lorautin öljyä ja ruoanvalmistuksessa käytin voita. Pähkinöitä en uskaltanut enää syödä kun parin kerran jälkeen alkoi suuta kutittaa.

No ei todellakaan mitään 500 kalorin kitukuuria! Sillon ei jaksa ja elimistö alkaa polttaa säästöliekillä. Arvatkaa mistä se ekana lähtee? Rasvasta? No ei, rasva ei ole ravintoa! Se lähtee lihaksista! Eikä ne lihakset tule takas sitte ku lisää syömistä, vaan tulee rasvakerros, koska elimistö ei uskalla kuluttaa!

Joitko sä paljon vettä sen cla-kuurin aikana? Vettä pitää juoda runsaasti. Just muistin että mä myös harrastin kickboxingia mikä on tosi tehokasta!

[QUOTE="vieras";23314688]

Joitko sä paljon vettä sen cla-kuurin aikana? Vettä pitää juoda runsaasti. Just muistin että mä myös harrastin kickboxingia mikä on tosi tehokasta![/QUOTE]

En mitenkään erityisen paljon. Veden juominen aina unohtuu. Kuinka paljon sitten pitäisi juoda kuurin aikana? Tuon cla:n vaikutus taitaa olla pysyvää, koska hävinneet jenkkakahvat eivät ole tulleet takaisin.

[QUOTE="epätoivoinen";23314759]En mitenkään erityisen paljon. Veden juominen aina unohtuu. Kuinka paljon sitten pitäisi juoda kuurin aikana? Tuon cla:n vaikutus taitaa olla pysyvää, koska hävinneet jenkkakahvat eivät ole tulleet takaisin.[/QUOTE]

On se tehokasta, ite huomannut myös. Lähtee kilot eikä tule takas. Aineenvaihdunta myös kiihtyy.
Vettä pitäis juoda 2-3 litraa päivässä ja jos hikoilet pajon, juo vielä enemmän. Mulla on aina vesipullo vieressä (jäi kesähelteillä tavaksi).

Hiilareiden vähentäminen on toiminut aina varsin tehokkaasti. Jo sokeriherkkujen pois jättäminen laihduttaisi useimpia tehokkaasti, mutta vielä parempi jos ei syö vaaleaa leipää, pastaa ja perunaa.

Yhteistyössä