V
vieras
Vieras
Mä jättäisin kaikki kevyt-tuotteet pois, niitä tulee vaan syötyä määrällisesti enemmän. Terveellistä ruokaa, useita aterioita päivässä (ei ylimääräsiä välipaloja).
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Listaapa jonkun normaalin päivän kaikki syömiset tänne, niin saa paremmin kuvaa ruokavaliosta.
Tässä on työpäivän ruokalista. Vapailla syön 2 lämmintä ruokaa.
Aamupala: 1,5dl rasvatonta jugurttia + 0,5dl turkkilaista jugurttia, vajaa 1dl mysliä, kahvi rasvattomalla maidolla.
- Voin kertoa että turkkilainen jugu pois! Sisältää törkeästi rasvaa samoin myslit koska siinä on pähkinöitä. Ei laihduttajan ruokaa. Pikemmin sellaisen, joka haluaa lihoa.
Lounas: 3dl kasviswokkia riisillä, vihreä salaatti + vähärasvaista fetaa, 2dl rasvatonta piimää
- Kokeile fetan sijaan välillä raejuustoa.
Välipala 1: Banaani, viili, myslipatukka + kahvi
Välipala 2: 2 ruisleipää, jossa levitettä + juustoa + kurkkua + kahvi
-Myslipatukat lihottaa. Viilin pitäisi olla vähärasvasta samoin juuston.
Iltapala: 1,5 dl turkkilaista jugurttia + 2dl marjoja, 2 ruisleipää juustolla, tomaatilla ja kurkulla
- Edelleenkin ei turkkilaista jugua, vaan vähärasvaista. Juusto vähärasvaista tai ei ollenkaan.
lisäksi juon päivän aikana 0,5l vichyä ja vähintään saman verran vettä.
LISTASIN MUUTOKSET TUOHON ALLE! KATSO SIITÄ.
Huoh. Milloin ihmiset oppii että laihduttajakin tarvitsee rasvaa. Esim pähkinät on oiva hyvän rasvan lähde. Niitä ei missään nimessä kannata jättää pois.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko ap kuulolla, laitoitko askelmittaria töihin ja jos niin mitä näytti?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Listaapa jonkun normaalin päivän kaikki syömiset tänne, niin saa paremmin kuvaa ruokavaliosta.
Tässä on työpäivän ruokalista. Vapailla syön 2 lämmintä ruokaa.
Aamupala: 1,5dl rasvatonta jugurttia + 0,5dl turkkilaista jugurttia, vajaa 1dl mysliä, kahvi rasvattomalla maidolla.
- Voin kertoa että turkkilainen jugu pois! Sisältää törkeästi rasvaa samoin myslit koska siinä on pähkinöitä. Ei laihduttajan ruokaa. Pikemmin sellaisen, joka haluaa lihoa.
Lounas: 3dl kasviswokkia riisillä, vihreä salaatti + vähärasvaista fetaa, 2dl rasvatonta piimää
- Kokeile fetan sijaan välillä raejuustoa.
Välipala 1: Banaani, viili, myslipatukka + kahvi
Välipala 2: 2 ruisleipää, jossa levitettä + juustoa + kurkkua + kahvi
-Myslipatukat lihottaa. Viilin pitäisi olla vähärasvasta samoin juuston.
Iltapala: 1,5 dl turkkilaista jugurttia + 2dl marjoja, 2 ruisleipää juustolla, tomaatilla ja kurkulla
- Edelleenkin ei turkkilaista jugua, vaan vähärasvaista. Juusto vähärasvaista tai ei ollenkaan.
lisäksi juon päivän aikana 0,5l vichyä ja vähintään saman verran vettä.
LISTASIN MUUTOKSET TUOHON ALLE! KATSO SIITÄ.
Huoh. Milloin ihmiset oppii että laihduttajakin tarvitsee rasvaa. Esim pähkinät on oiva hyvän rasvan lähde. Niitä ei missään nimessä kannata jättää pois.
Jos ei tahdo laihtua, niin sit voi vetää niitä. Mutta ei kannata sit ihmetellä ku ei laihdu. Voit lisätä niitä ruokavalioosi pikku hiljaa ja sitten kun olet laihtunut ottaa ne ruokavalioon, ne on terveellisiä, mut rasvasia. Rasvaa ihminen saa ku käyttää ruokavaliossaan terveellisiä rasvoja, kuten rypsiöljyä, oliiviöljyä, kalaa jne.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko ap kuulolla, laitoitko askelmittaria töihin ja jos niin mitä näytti?
Jep, kuulolla ollaan. Pidin askelmittaria töissä 8 tuntia kahtena päivänä. Ensimmäisenä päivänä askeleita tuli 6944 ja toisena 7389.
Mä olen kiloklubissa käynyt laskemassa mun päivittäisiä kaloreita, ja ovat olleet 1400-1600 välillä. Suositus on kiloklubin mukaan 1700kcal. Olen jättänyt myslipatukat pois, ja myös nuo iltapalaleivät. Leipien tilalla olen syönyt vihanneksia.
En ole vielä puntarilla käynyt, mutta ihan kuin housut tuntuisivat vähän löysemmiltä...![]()