Miten nelikymppinen nainen olisi viehättävä ja vetävä? Tavisäiti siis...

• Viestiketjun aloittaja AntiikkiaAntiikkia
  • Ensimmäinen viesti
esimerkiksi
En ole koskaan nähnyt mielettömän näköistä nelikymppistä naista. Kaikki rupsahtavat kolmivitosena. Kerro miltä näyttää nelikymppinen mieletön nainen?
No mieletön on sellainen, joka on ihan sekaisin, sillä on paita väärinpäin ja tukka takussa, silmät seisoo päässä ja suupielestä valuu kuolaa. Ei niitä usein näe vapaalla jalalla, missään ikäluokassa, mutta kyllä niitä laitoksista löytyy.

"Realisti"
Miten muut naiset sen hyväksytte, että ette ole enää niitä megabeibejä mitä joskus nuorempana?
Kuinka moni oikeasti on ollut megabeibe tai edes beibe nuorempanakaan... Kun on aina ollut lähes näkymätön miehille niin ei tule tuollaista kriisiäkään. Minusta sinun pitäisi olla iloinen jos edes joskus olet ollu miesten katseiden kohteena. Tiedät sentään miltä se tuntuu, toisin kuin me aina-yhtä-tavikset.

[QUOTE="Heidi";29729920]Täysi peesi tälle. Itse olen kovalla työllä (liikunta ja ruokavalio) saanut kroppani timmiin kuntoon ja kyllä sillä vain on merkitystä paljon tällaiselle yli nelikymppiselle naiselle, mikäli haluaa erottua edukseen.[/QUOTE]

Hyvä. Täysin samaa mieltä ja näin miehenä voin sanoa, että nimenomaan timmi kroppa saa minunkin pääni kääntymään, vaikka ikää olisi minua enemmän, niin kyllä hoikka nainen saa aina huomioni, se on tärkeämpää, mitä naamavärkki.

AntiikkiaAntiikkia (ap)
[QUOTE="Realisti";29731128]Kuinka moni oikeasti on ollut megabeibe tai edes beibe nuorempanakaan... Kun on aina ollut lähes näkymätön miehille niin ei tule tuollaista kriisiäkään. Minusta sinun pitäisi olla iloinen jos edes joskus olet ollu miesten katseiden kohteena. Tiedät sentään miltä se tuntuu, toisin kuin me aina-yhtä-tavikset.[/QUOTE]

No tätä minä en ollut ajatellutkaan. Minä kyllä sain huomioini parikymppisestä kolmikymppiseksi. Oli paljon ihailijoita, ihan nuorena aivan liikaakin, mutta nautin kaikkien varteen otettavien huomiosta. Suuresti. Se oli niin imartelevaa :) Kamalien miesten lähentely-yritykset ärsyttivät. Minä olin kyllä jonkin sortin beibe nuorempana. Harmi kun en ole enää upea. Mutta nytpä sitten muistelen vain menneitä...

"Rouva"
Miten jollakin nelikymppisellä on aikaa vaivata päätään tuollaisilla? On kyllä aika pientä. Luulisi, että jos on perhe ja työ niin siinä menisi kaikki aika eikä tarvitsisi turhanpäiväisiä miettiä. Panosta lapsiisi, itseesi, mieheesi, kotiisi, elämääsi, harrastuksiisi. Liiku, syö terveellisesti, pukeudu ja ehostaudu hyvin. Vaihda asenne positiivisen puolelle. Siinä on kaikki mitä voit tehdä ja varsinkin tuo asenteen muutos auttaa. On asioita mitkä pitää vaan hyväksyä. Kauneus on katoavaista.

1974
Mä oon huomannut että pukeutuminen vaikuttaa todella. Jos oon pukeutunut "iän mukaisesti" ei juuri heru huomiota. Sitten sellasessa jostain ginasta tyttären kanssa shopatussa asussa kyllä flirttiä tulee :)

"Vvieras"
Se on totta, sillä 'iän mukaisesti' pukeutuminen on Suomessa yhtä kuin tätimäinen tyyli. Se ei luonnollisestikaan tarkoita että nelikymppisen pitäisi näyttää teiniltä.

1974
Trendikäs ja kroppaa korostava pukeutuminen on toki yleisempää teineillä, mutta on väärin nimittää sitä teinityyliksi. Tyylittömyys on eri asia. Tai en tiedä mitä tarkoitit? Teineillä on mun mielestä enemmän tyylieroja kuin kotipihan äideillä yleensä.

"Vvieras"
Trendikäs ja kroppaa korostava pukeutuminen on toki yleisempää teineillä, mutta on väärin nimittää sitä teinityyliksi. Tyylittömyys on eri asia. Tai en tiedä mitä tarkoitit? Teineillä on mun mielestä enemmän tyylieroja kuin kotipihan äideillä yleensä.
Teinityyli on överiä, halvan näköisiä vaatteita, liian kireitä vaatteita, yliampuvia yhdistelmiä jne. Teinityyli on myös sitä että kaikilla on samanlaiset vaatteet riippumatta siitä mikä on oman kropan malli ja mikä itselle sopii (tänä talvena kaikilla oli vero modan untsikka, jossa on vetskarisomisteet ja siihen jotkut ugg-tyliset beiget kengät ja pillifarkut, suoristettu pitkä tukka). Siis ettei ole vielä mitään omaa tyyliä vaan kaikkiin valintoihin vaikuttaa aina muiden ikäisten tyyli.

vierailija
Hei, minusta liikunta ja terveelliset elämäntavat kyllä näkyy ja miehet myös huomaa tätä. Sitten pienet yksityiskohdat jotka naiset luulee ettei miehet huomaa, kuten siisitit kädet ja jalat, ovat erittäin tärkeät, varsinkin hoidetut jalat, ohuet sukat ja tyylikäät korkkarit ovat todella naiselliset. Ja ettei unohtuu, itsevarmuus, se "säteilee" siihen malliin että sokeakin mies sitä huomaa. Unohtakaa tennarit ja pissislookit, aikuinen naisellinen nainen on paras!!

Yhteistyössä