Miten naiset suhtautuu mies sairaanhoitajaan? Oletko ollut potilaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Mietin vaan kun meidän töissä oli mies sairaanhoitaja keikalla ja useampi mummo kielsi, että hoitaja ei saa tulla heidän kanssaan vessaan avustamaan tai vaihtaa vaippaa , koska on mies. Mitäs jos ei ole mahdollista valita hoitajaa?

no mua ei haittais,ihan sama onko mies vai nainen kunhan työnsä osaa.ja voishan se olla ihan kivaa vaihteluakin mieshoitsu.ymmärräsn kyllä jos vanhukset ei oikeen halua just avustamaan vessaan tms.

Mulle on ihan sama kumpaa sukupuolta hoitohenkilökunta on,työtäänhän he tekevät sukupuolesta riippumatta.En nyt muista onko miestä sairaanhoitajana,mutta mun ekassa synnytksessä oli yksi miesopiskelija mukana jne.

Mie kun olin sairaalassa niin siellä oli mieshoitsu, muutamaan otteeseen käväs siinä "meidän huoneessa"... Ei siellä ne mummot ollu millänsäkään, ei edes kun vessa-asioista kyse... Eikä haittais muakaan, työtänsähän se tekee...

Mulla on ollut mies kätilö synnytyksessä. Paras synnytyksen hoitaja kaikista kokemistani kätilöistä! Jos mies valitsee hoitoalan, uskon, että sillon myös on hyvä hoitaja!

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Ihan sama, mies lääkäri, sairaanhoitaja, gyne, kätilö.. Kaikki käy ihan samalla tavalla kuin nainenkin =)

Jep, meillä oli kuopuksen synnytyksessä mieskätilö ja täytyy sanoa, että hän oli parhain kätilö tähän mennessä...synnytyskin oli kaikkein parhain kaikista kolmesta.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Ihan sama, mies lääkäri, sairaanhoitaja, gyne, kätilö.. Kaikki käy ihan samalla tavalla kuin nainenkin =)

Tätä peesailen. Mulle on ihan sama kuka mua hoitaa kunhan hoitoa saan silloin kuin tarviin :)

mun mies on sairaanhoitaja, ja hyvin harvat potilaat kieltäytyvät hoidosta sen vuoksi, että on mies. Mua itseäni ei haittaisi, hoitaja on hoitaja =)

Meillä aika harva nainen ei huoli miestä pesemään tai hoitamaan muuten. Meidän osastolla on 3 mieshoitajaa. Eilen eräs naispotilas kysyi mieshoitajalta, että miten sinä peset minut? Mieshoitaja vastasi, että kuule ihan samalla tavalla, ku pesen kaikki muutkin. Nainen siihen sitten, että ok, mennään sitten sinne suihkuun.

Jotenkin se näyttää olevan sellasten "nutturapäiden" ongelma. Yleensä asiasta ei valitella.

no mä en haluaisi ainakaan mieshoitajaa pyyhkimään mun pyllyä tai pesemään alapäätä, jos siihen kuntoon menisin etten itse kykene.
Vai sitäkö yritätte väittää, että teille toki sopisi?

Yhteistyössä