Miten mä saan tän ärsytyksen pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kultakimpale

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
9 563
0
36
Työasioista kyse....

Mulla on määräaikainen työsopimus, joka loppuu tän kuun lopussa. Huhtikuun alkupuolella luvattiin, että saan (ja muut määräaikaiset myös) tietää jatkosta toukokuun alkupäivinä.
Viime viikolla sitten sanottiin, että jatko selviää vasta loppukuusta |O
Ärsyttää ihan satasella.

Työskentelen siis koulussa koulunkäyntiavustajana/henk.koht.avustajana eskarissa. Tän luokkani opettaja on myös ärsyyntynyt, kun jatkon selviäminen selviää vasta niin myöhään. Haluis että jatkan hänen luokassaan myös syksyllä.

Mulla ois muistikuva että tässä meidän kaupungissa iankin on päästy (huh huh jopa) niin pitkälle että kaikki koulunäynti avustajat lomautetaan kesäksi. Ja kaiketi kaikki syksystä on heillekin epäselvää =(

Se on nyt tää yleinen finanssitilanne joka painaa päälle joka paikassa =(

Toivottavasti asiasi selviää pian!

Alkuperäinen kirjoittaja Piiatar:
Mulla ois muistikuva että tässä meidän kaupungissa iankin on päästy (huh huh jopa) niin pitkälle että kaikki koulunäynti avustajat lomautetaan kesäksi. Ja kaiketi kaikki syksystä on heillekin epäselvää =(

Se on nyt tää yleinen finanssitilanne joka painaa päälle joka paikassa =(

Toivottavasti asiasi selviää pian!

Meidän koulun vakkariavustajilla on kyllä syksyn työt ihan selvillä. Yksi avustaja on jo monena vuonna pyytänyt, että hänet lomautettaisiin kesän ajaksi mutta siihen ei suostuta. Hän sitten vaihtaa lomarahat vapaisiin ja ottaa virkavapaata, että saa koko kesän lomaa.

Yhteistyössä