Miten löydän uskovaisen miehen kysyy sinkku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kevättyttö (vl)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kevättyttö (vl)

Vieras
Voisiko uskovaiset pelkästään vastata (tarkoitan vl:iä). Olen 26-vuotias sinkku, lestadiolainen, ja tekisi mieli perheellistyä. Mistä mies? Kevätkin tulossa ja kaikkea eikä täällä päin ole ei niin ketään....

Alkuperäinen kirjoittaja Kevättyttö (vl);28127278:
Olen kokeillut. Liian paljon väkeä. Ei toimi, riittävän monta kertaa pettyneenä kotiin....

Saako VL ottaa viiniä tai jotain muuta? Aattelin, että jos vähän ottais ja rohkaistuis. Ja sitten pyydät vielä Jumalalta johdatusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevättyttö (vl);28127278:
Olen kokeillut. Liian paljon väkeä. Ei toimi, riittävän monta kertaa pettyneenä kotiin....

Entäs deittipalsta? Voisitte ensin kirjoitella ja vaihtaa ajatuksia rauhassa, ja pystyisit tutustumaan useampaan ihmiseen samanaikaisesti. Äkkiä ne jyvät akanoista erottuu :)

No hyi, tuollaiset "Minä valloitan naisen, ei se minua" -tyypit on just pahimpia.

Emmä semmonen oo. Mulle kelpaa vallan mainiosti jos nainen tulee suoraan sanomaan, että "meille vai teille." Mutta kun homma vaan yleensä menee niin, että nainen on se kukka ja mies se mehiläinen... tai pikemminkin nainen on se saalis ja mies saalistaja. Toki joskus se menee toisinkin päin, mutta enempi Iltalehtien jutuissa kuin todellisuudessa.

Onkos netissä lestadiolaisten keskustelupalstaa? Sieltä vois löytyä joku ystävät-osio johon voisi heittää toiveita?

Minkä seurakunnan? Vanhoillislestadiolaiset eivät saa osallistua pakanoiden eli ei-vanhoillislestadiolaisten tilaisuuksiin. Se on syntiä.

AP:lle suosittelen etnisiä vanhoillislestadiolaisia. He eivät ehkä enää ole uskomassa, mutta he puhuvat sentään samaa kieltä kuin sinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevättyttö (vl);28127226:
Voisiko uskovaiset pelkästään vastata (tarkoitan vl:iä). Olen 26-vuotias sinkku, lestadiolainen, ja tekisi mieli perheellistyä. Mistä mies? Kevätkin tulossa ja kaikkea eikä täällä päin ole ei niin ketään....

Ei niitä hirveästi kapakoista löydy.

Minkä seurakunnan? Vanhoillislestadiolaiset eivät saa osallistua pakanoiden eli ei-vanhoillislestadiolaisten tilaisuuksiin. Se on syntiä.

AP:lle suosittelen etnisiä vanhoillislestadiolaisia. He eivät ehkä enää ole uskomassa, mutta he puhuvat sentään samaa kieltä kuin sinä.

Enpä tiedä miten vakavissasi "suosituksesi" aloittajalle olet kirjoittanut. ? He ei todellakaan ole elävässä uskossa. Itse olen havainnut, että ns. liberaalit, "etniset vl:t" tai miten heitä sitten kutsutaankin, arvioivat uskomisen asioita järjen silmälaseilla ja elävää kristillisyyttä maailman silmälaseilla. Siksi on aivan mahdotonta pitää heitä todellisina uskovaisina.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevättyttö (vl);28127226:

uskon asiat ovat olleet aina lähellä sydäntäni. muistan vielä ne kerrat, kun koulussa pilkattiin mua jeesuksen takia.. mutta mä pysyin vahvana ja uskoin jeesukseen ja jumalaan, ja siis raamatun oon lukenut monta kertaa läpi.

että harrastetaanko seksiä?