Miten löydän uskovaisen miehen kysyy sinkku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kevättyttö (vl)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28800285:
Menepäs muualle viisastelemaan, tämä on vanha ketju.

Aaa, eli vanhoissa ketjuissa saa vongata ja uusissa voi sitten valeh..eikun vannoa, ettei ole kyllä seuraa hakemassa? Tämä selvä. Jatkakaa.

[QUOTE="vieras";28800329]Aaa, eli vanhoissa ketjuissa saa vongata ja uusissa voi sitten valeh..eikun vannoa, ettei ole kyllä seuraa hakemassa? Tämä selvä. Jatkakaa.[/QUOTE]

Voi sinua, taidat olla kovastikin kiinnostunut minusta? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Läheltä seurannut;28382132:
Tuttavani suvussa on tosi suuria lestadiolaisperheitä. Ainakin yhdestä tiedän että perheen isä pakotti tyttärensä naimisiin poikaystävän kanssa heti kun tyttö täytti 18. Ei saanut lähteä opiskelemaan vaan piti vaan ruveta lapsia synnyttämään. Tyttö oli perheensä vanhin ja oli toistakymmentä lasta, ja perheen isä perusteli tätä silläkin että pitää lähteä pois kotoa, taloudellisista syistä. Nyt ei vanhemmilla ole enää elatusvelvoitetta kun tytör on vaimo ja äiti.

Eräänlaista pakko-avioliittoa ja kantasuomalaisten piirissä. Yleensä näistä kuulee noiden maahanmuuttajien piiristä.

Takkirauta: Pakkoavioliittoa pakoon

Mikä saa nuoren naisen uskomaan kun hänelle sanotaan että et saa itse valita seurustelukumppania etkä puolisoa vaan se valinta on tehtävä vain jossain rauhanyhdistyksellä?

Siis en voi käsittää moista epäitsenäisyyttä!! Etrtä antaa muiden päättää omasta elämästään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kevättyttö (vl);28127278:
Olen kokeillut. Liian paljon väkeä. Ei toimi, riittävän monta kertaa pettyneenä kotiin....

Sinne vaan suviseuroihin kaveria etsimään. Saattaa olla samoissa suviksissa nyt tänä kesänä! :-D

Voi kauhea, mitä vastauksia olet saanut vuosi sitten. Toivottavasti tilanne on nyt eri. En oikein pysty ymmärtämään kaikkia vastaajia. Koen vain suurta myötätuntoa sinua kohtaan. Ehkä rukoukset auttavat, en tiedä muuta. Itse olen vl-lapsi, äitini luopui uskosta, itse olen uudestisyntynyt uskossa, rukouksessa kotona.

Voi pyhä jysäys. Tavallinen uskovainen on synti "oikealle" uskovaiselle seurustelukumppaniksi. Aivopesu onnistunut :(

Kristittyjä kaikki. Luterilaiset, helluntalaiset, vl....

uskon asiat ovat olleet aina lähellä sydäntäni. muistan vielä ne kerrat, kun koulussa pilkattiin mua jeesuksen takia.. mutta mä pysyin vahvana ja uskoin jeesukseen ja jumalaan, ja siis raamatun oon lukenut monta kertaa läpi.

että harrastetaanko seksiä?
tottakai meijät on tarkotettu lisääntyy ja mun mummo ja ukki harrastaa kans :D ja mummi osaa puhua jopa kielillä ja kumia voi käyttää