Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28800285:Menepäs muualle viisastelemaan, tämä on vanha ketju.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28800339:Voi sinua, taidat olla kovastikin kiinnostunut minusta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Läheltä seurannut;28382132:Tuttavani suvussa on tosi suuria lestadiolaisperheitä. Ainakin yhdestä tiedän että perheen isä pakotti tyttärensä naimisiin poikaystävän kanssa heti kun tyttö täytti 18. Ei saanut lähteä opiskelemaan vaan piti vaan ruveta lapsia synnyttämään. Tyttö oli perheensä vanhin ja oli toistakymmentä lasta, ja perheen isä perusteli tätä silläkin että pitää lähteä pois kotoa, taloudellisista syistä. Nyt ei vanhemmilla ole enää elatusvelvoitetta kun tytör on vaimo ja äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja Kevättyttö (vl);28127278:Olen kokeillut. Liian paljon väkeä. Ei toimi, riittävän monta kertaa pettyneenä kotiin....
Voisiko uskovaiset pelkästään vastata (tarkoitan vl:iä). Olen 26-vuotias sinkku, lestadiolainen, ja tekisi mieli perheellistyä. Mistä mies? Kevätkin tulossa ja kaikkea eikä täällä päin ole ei niin ketään....
Voisiko uskovaiset pelkästään vastata (tarkoitan vl:iä). Olen 26-vuotias sinkku, lestadiolainen, ja tekisi mieli perheellistyä. Mistä mies? Kevätkin tulossa ja kaikkea eikä täällä päin ole ei niin ketään....
moi olen markus olen uskova 31 v. ootko vielä vapaa kevät tyttö ?Voisiko uskovaiset pelkästään vastata (tarkoitan vl:iä). Olen 26-vuotias sinkku, lestadiolainen, ja tekisi mieli perheellistyä. Mistä mies? Kevätkin tulossa ja kaikkea eikä täällä päin ole ei niin ketään....
joo ite oon 17v poika ja oon ehtiny vuoden uskovaista tyttöystävää ei tuu mittää alkaa tympiä mitähä tekisVoisiko uskovaiset pelkästään vastata (tarkoitan vl:iä). Olen 26-vuotias sinkku, lestadiolainen, ja tekisi mieli perheellistyä. Mistä mies? Kevätkin tulossa ja kaikkea eikä täällä päin ole ei niin ketään....
tottakai meijät on tarkotettu lisääntyy ja mun mummo ja ukki harrastaa kansuskon asiat ovat olleet aina lähellä sydäntäni. muistan vielä ne kerrat, kun koulussa pilkattiin mua jeesuksen takia.. mutta mä pysyin vahvana ja uskoin jeesukseen ja jumalaan, ja siis raamatun oon lukenut monta kertaa läpi.
että harrastetaanko seksiä?
kirjotan tänne jotai mut ois aika natsaa ku nyt klo 2.48 joku tulis tähä ja lukis tän ja se ois se oikee ja oon siis 17joo ite oon 17v poika ja oon ehtiny vuoden uskovaista tyttöystävää ei tuu mittää alkaa tympiä mitähä tekis
löysitkö?kirjotan tänne jotai mut ois aika natsaa ku nyt klo 2.48 joku tulis tähä ja lukis tän ja se ois se oikee ja oon siis 17