Miten löydän aidon naisen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Varakasmies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Varakasmies

Vieras
Jos sanotaan lyhyesti, että olen hyvin varakas ja hakemassa naista, joka oikeasti välittää minusta, eikä omaisuudesta ja siitä mitä pystyn rahoillani tarjoamaan, niin miten löydän kaikkien niiden pintakiiltoihmisten joukosta aidon naisen? Neuvoja kaivataan...

No älä esittele varakkuuttasi! Tapaamiseen ei tarvitse lähteä sillä upouudella avomersulla eikä kuteiden tarvitse olle merkkikamaa ja kenkien käsintehdyt.

vasta kun olet saanut naisen rakastumaan itseesi omilla henkilökohtaisilla ominaisuuksillasi, on aika otta käyttöön myös raha.

Näytä köyhältä tai tavikselta ;) Eli älä tuo missään nimessä esiin varakkuuttasi tai muuta statustasi. Ei kai tuohon ole muuta neuvoa. Ei niitä tarvitse ikuisesti peitelläkään tai hävetä, mutta alussa voit olla korostamatta materiaalisia seikkoja. Valitettavasti monella miehellä on suuri kiusaus tehdä juuri päinvastoin, koska varakkuus ja muu ulkoinen näyttää olevan helpoin keino saada itselleen seuraa.
Valitettavasti tämä seura voi olla hyvinkin tyhjää noin henkisesti.

Kun olet tutustunut sisältä kauniiseen (miksei ulkoisestikin) naiseen ja tunteita löytyy molemmmin puolin, voit varmasti kertoa faktoja itsestäsi. Siinä vaiheessa asiassa ei ole mitään ""hävettävää""; olet ilmeisesti kunnianhimoinen, lahjakas ja menestyvä. Tai sitten perijä :-D

Todella varakkaat ihmiset eivät yleensä tunne tarvetta korostaa asemaansa tai lompakkonsa paksuutta. Heillä on hyvä itsetunto, joka tietenkin kyllä on seurausta vauraudesta. Mutta tarkoitukseni oli sanoa, ettei ole mitään syytä survoutua aina Ferrariin ja pukeutua Gucciin jos ei halua jotain muille todistella.

Onnea etsintään.

Etsit naista esim. lehti-ilmoituksella ja kerrot siinä itsestäsi, esim. ikäsi, mittasuhteesi, mitä harrastat, mistä pidät jne. Kerrot minkälaisesta seurasta olisit kiinnostunut ja jäät odottamaan vastauksia. Tee ilmoituksesta mahdollisimman mukava ja mukaansatempaava, mutta älä missään tapauksessa ilmoita olevasi varakas.

Jos naiset ottavat yhteyttä ja tapaatte, juttelet hieman itsestäsi ja kyselet kiinnostavan tuntuisista naisista lisää. Siitä se lähtee. Yritä tavat ns. neutraalilla maaperällä eli ravintolassa, kahvilassa, näyttelyssä, messuilla tms. Vähitellen tunnet naisen paremmin ja hän ehkä kutsuu sinut kotiinsa. Jos olet tuntenut naisen pari kuukautta ja hän yhä haluaa olla seurassasi, voit vähitellen kertoa varallisuudestasi.

Muista kuitenkin, että et levittele rahojasi ravintoloissa, vaan annat esim. joskus naisen maksaa jotain, jotta hän ei heti arvaa varakkuuttasi tai mene ns. tavallisiin, edullisiin ravintoloihin tms. eikä mihinkään loistokkaisiin ja kalliisiin paikkoihin.

Toivottavasti aidon naisen metsästyksesi onnistuu.

Minulla on vain vähän sellainen kuva, että jos pukeudun ""roskasäkkiin"", niin naiset eivät ole kiinnostuneita, jos vähän liioitellaan. Kuitenkin tarkoitan sitä, että ovat enemmän tuollaisia elokuvajuttuja, ne missä ihminen muuttaa elintyylinsä ja asuntonsa vain löytääkseen ""aidon puolison"", mutta normaalissa elämässä tuollaiset muutokset eivät toimi...

Kylläpä olet typeriin naisiin törmännyt. Loppujenlopuksi ne ovat täysin muut syyt rakastua ihmiseen kuin raha.
Itselläni on ollut mahdollisuus parikin kertaa mennä yksiin varakkaan miehen kanssa, mutta silti rakastan sitä omaa köyhää ja velkaantunutta mussukkaani! Enkä siitä luopuisi edes miljardöörin tähden, jos raha on ainut kriteeri.
Mutta voisin kuvitella, että aluksi tuntuisi kivalta, jos/kun miehellä olisi varaa ""hemmotella"" rahojensa ansiosta (eri tavalla, kun köyhemmällä), mutta pidemmän päälle, EI KIITOS! Vaikka täytyy myöntää, että näin huonotuloisena en pistäisi pahitteeksi, jos miehelläni olisi muutama ylimääräinen tonni tilillä (tai itselläni). :)
Mutta onnea ""etsintöihin"", kyllä meitä aitoja naisia on, mielinmäärin!!!

Ei roskasäkkiin tarvitse pukeutua, vaan ihan tavallisiin vaatteisiin. Mutta kohdallasi taitaakin olla se juttu, että haluat kuitenkin osoittaa olevasi rikas jätkä ja sitten vituttaa kun joku kiinnostuu siitä mitä esiin tuot!

""Etsit naista esim. lehti-ilmoituksella ja kerrot siinä itsestäsi, esim. ikäsi, mittasuhteesi, mitä harrastat, mistä pidät jne.""

Olen koittanut tuota kaksi, kolme kertaa netissä ja olen saanut 0 vastausta. Kerroin itsestäni muuten mutten maininnut omaisuudesta ja sanoin olevani vakitöissä, vaikken ole. Olen tavallinen vähän alle kolmekymppinen kaveri, joka haluaisi perheen ja vakiintua aidon naisen kanssa.

""Yritä tavat ns. neutraalilla maaperällä eli ravintolassa, kahvilassa, näyttelyssä, messuilla tms. Vähitellen tunnet naisen paremmin ja hän ehkä kutsuu sinut kotiinsa.""

Tässä on se ongelma, että jotenkin se näkyy heti ettei pikkurahasta ole puutetta. En törsää rahaa, mutten osaa olla kitsas tai saita. Toinen ongelma on se, että taustani on hyvin tunnettu ainakin tiettyjen ihmisten keskuudessa on kuulemma huhuja liikkunut. On vaikeaa liikkua tuntemattomana.

Mietippä nyt hetki vielä lähestymistapojasi. Jos syvällä sisimmässäsi koko ajan tiedostat ne tietää kuka mä olen silloinhan itse vahvistat ""olen jotakin"" ""etkö tiedä kuka mä oon"" eleitä. Näin kesäaikaan on tasan helppo esiintyä taviksena esim. pikku kaupungissa kun et mene niihin normaaleihin paikkoihin joihin menisit.
Nämä tyhjäpää naiset metsästää juuri siellä missä normaalisti kuljet. Ei tarvitse muuttaa tyyliään mutta jospa liiat paksut kaulaketjut ja sormukset riisut näin loma-kesän alussa. Et kerro olevasi kelkkasafarilla ja 3 kk Aasia Kiina kierroksella. Etkä ole heti valmis ensi viikolla naisesi kanssa lentämään Pariisiin - niin saattaa olla että se aito ""liikkuva maito "" tyttö tulee vastaan kenties uimarannalla tai vain kadulla ei siellä terassilla.

Jos kerran rahan törsäys on niin mukavaa ja tavikselta näyttäminen vaikeaa, niin miksi ihmeessä et hanki tasoistasi naista? Ei siis mitään golddiggeriä vaan menestyvää, varakasta jne. Turha on etsiä mitään tulitikkutyttöä kosa niissä on juuri niitä ""oikein osumalla onneen"" -tyyppejä. Hoitsun palkalla kun ei saa kun vuokrayksiön ja vaatteet Seppälästä. Jos etsit jotain repukkaa jolle saat loistaa, niin voi voi.

Eiköhän sekin sulle vielä löydy, uskon näin. Itsellenikään ei miehen varallisuus merkitse yhtään mitään..sisin ratkaisee, ei omaisuus.
Olettaisin silti treffeillä maksavani oman limsani tai omat leffalippuni, vaikka olisit kuinka rikas.
On sullakin ongelma, harmittaa puolestasi.

""Jos kerran rahan törsäys on niin mukavaa ja tavikselta näyttäminen vaikeaa, niin miksi ihmeessä et hanki tasoistasi naista? Ei siis mitään golddiggeriä vaan menestyvää, varakasta jne.""

Kai tämä oli vitsi? En ole tavannut koskaan ikäistäni tai vähän nuorempaa naista, jolla olisi rahallista menestystä. Isin pikkukultatyttöjä kyllä löytyy, mutta niiden asenne on jotenkin ärsyttävä ""kun olen tottunut tiettyyn elämäntyyliin, niin taso pitää säilyttää"". Yritän juuri vältellä sitä yläluokka-asennetta ja niitä rahan perässä juoksevia golddiggereitä. Enkä oikeen näe järkeä ottaa, jotain huippuälykästä ja rahallisesti menestynyttä tutkijanaista, koska olen itse melko tavallinen. Haluan tavallisen naisen, jonka tarkoitusperät ovat oikeat. Eli, hän on hakemassa tavallista miestä, mukavalla luonteella.

Ökyn kanssa olen samaa mieltä, etsi samaa varakkuuskaliberia oleva nainen.

Itse en ole kovin varakas, mutta en ole edes kiinnostunut ihan toisenlaista elämää elävästä miehestä. Haluan itse kustantaa omat menoni, en olla mikään maksettu seuralainen, ja silloin jää jo moni yhteinen harrastus harrastamatta. Viikonloppumatkat Pariisiin yms. paikkoihin eivät onnistu suunnittelematta ja säästämättä.

En silti ole mikään repukka enkä sen huonompi kuin joku isommalla maallisella omaisuudella varustettu. Olin hyvä opiskelussa, olen hyvä työssäni ja mulla on oikeita ystäviä. Siksipä ei tuo rahalla leveily iskekään.

Jos itse olet alle 30v. etkä edes päätoimisesti työssä, taitaa olla tuo varakkuus ainoa mainittava seikka sinussa? Säälin sinua.

Ovatko ystäväsi ja piirit, joissa liikut täynnä näitä pintakiiltoihmisiä? Oman kokemukseni mukaan sopivimmat kumppanit löytyvät jotenkin kaveriporukan kautta. Silloin voi olla myös varmempi intressien ja arvojen yhteensopivuudesta.

Vaikea tilanne tuo varmaan, kun haluaisi olla oma itsensä (ja tässä tapauksessa erityisesti ei-saita), ja kuitenkin tuntee koko ajan, että pitää olla varpaillaan. Tämä voi välittyä kuitenkin sellaisena varautuneena asenteena, ja aiheuttaa sinulle arviointiongelman: et pysty katsomaan naisia ihmisinä vaan peilaat heitä tähän 'golddigger vai ei' - dilemmaasi. Oletkohan itse hieman pinnallinen ja pohdit rahaa paljon, kun niin tarraudut tähän ihmisen arviomiseen materian suhteen? Useinhan se, mitä toisissa kritisoimme, on jotain, jota emme itsessämme kestä.

Miksi koet, ettet ole tavannut niitä 'aitoja naisia'? Mikä niissä tapaamissasi on antanut sinulle kuvan siitä, että he ovat kuitenkin pääasiassa mukavan materiaalisen elämän perässä?

No ei tainnut tulla paljon neuvoja vaan enempi kysymyksiä. Mutta jos vastaat, niin voisin osata sitten ehkä jotain neuvoakin;).

""Haluan itse kustantaa omat menoni, en olla mikään maksettu seuralainen, ja silloin jää jo moni yhteinen harrastus harrastamatta. ""

Mielestäni vähän turhan femnistimäinen ja tiukkapipoinen asenne. Kyllä jos suhteessa eletään, niin rahat laitetaan yhteen ja käytetään yhdessä. Ei elämän tyylini ole pelkkää huvipurrella oleskelua ja Pariisin reissua, vaan ne ovat harvinaisuus.

""Jos itse olet alle 30v. etkä edes päätoimisesti työssä, taitaa olla tuo varakkuus ainoa mainittava seikka sinussa? Säälin sinua.""

Taas vähän takapaijuinen ja niin aah luterilainen ajatusmaailma, jossa leipä ja rahat pitää ansaita selkähiessä ja raatamalla opiskeluiden kautta. Kävin keskiasteen koulutuksen, mutta en näe järkeä mennä töihin työpaikkaan jossa saan saman verran palkkaa mitä tienään jo pelkästään korkotuloina. Voin kertoa, että kun omaisuutta ja irtaimistoa on tarpeeksi, niin on melko kokopäiväistä työtä ylläpitää ja hoitaa ""salkkua"".

""Kai tämä oli vitsi? En ole tavannut koskaan ikäistäni tai vähän nuorempaa naista, jolla olisi rahallista menestystä.""

Sulle ei vain kelpaa mikään. Se, ettet ole tavannut rahallisesti menestynyttä naista ei tarkoita sitä, ettei heitä olisi olemassa.

Tutkijat ovat muuten harvoin rahallisesti menestyneitä, palkat paskat.

Jos jumaliste haluat tavallisen naisen niin muista, ettet ole itse tavallinen. Ihan turha täällä kerjätä sääliä sillä, että on niin perkeleesti massia että akat on kimpussa väärin motiivein. Lika barn leka bäst ja jos tämä ei sulle käy niin ole ilman naista. Se on niin surullista kun on rahaa ja naisia yrittämässä. Jotkut ovat mukavia, toiset älykkäitä, kolmannet kauniita ja neljännet rikkaita. Sama se millä saat kumppanin; loppupelissä luonne on se joka yhdessä pitää.

Haiskahtaa nyt vaan siltä, että pojalla on isot luulot itsestään ja että ainut elämän mielenkiinnon kohde sillä itsellä on se ""salkun"" hoitaminen ja rahojen päällä istuminen. Jos olet niin tylsä tyyppi, ni ei ihme ettei ketään kiinnosta. Hanki harrastuksia, vaiks elämä, jotain muutakin, millä kuvailet itseäsi kuin vain ""varakas"". Kai sussa jotain muutakin on? Ja jos on, niin varmasti löytyy nainen eikä vain varakkuutesi takia ellet itse sitä väen väkisin korosta ja tuo esiin itsestäsi. Wondering, whatta f is the problem....

Niin luonne ratkaisuu, ehkä halua suuremmin kehuskella, mutta väittäisin voivani saada hyvännäköisen naisen matkaani tunnissa ravintolasta, vaikka itse olen aika tavallinen mies. Tämä tietenkin vaatisi pröystäilyä rahoilla ja omaisuudella, mutta kun sen osaa esittää riittävän hyvin liikoja kehumatta, niin se on positiivinen puoli. Ehkä minun pitäisi vaan pitää tätä yhtenä ominaisuutenani ja hommatta nainen jota raha kiinnostaa. Niitä naisia kyllä löytyy, olen tämän vuosien varrella huomannut...

Mieti kohdallesi oikeata tilannetta, että miten sitä varakkuutta pystyy piiloittelemana ja kuinka pitkään? Pitääkö minun hommata vuokrayksiö keskustasta ja sisustaa se kodin anttilan tuotteilla, jonne vien treffiseuralaisia tai baarista jatkoille, jotta illuusio olisi täydellinen? Tottakai harrastan monia asioita, useiden mainitseminen on mielestäni taas paljastus siitä ettei raha ole ongelma, joten olen yrittänyt hurma naiset vain hyvällä käytökselläni ja luonteellani. Jos todellakin on niin, että harrastukset ja moottoripyörä ovat miehen mitta ja saavat naisen kiinnostumaan, niin en ole itse kinnostunut tälläisistä pimuista. Vaikka en ole kovin hyvin kouluttautunut, niin tyhmä en ole. Olen hyvin tiedostava ja ajatteleva luonne, jolla on monia idealisistia mielipiteitä ja haaveita.

Et taida oikeasti tietää, mitä etsit. Ei juuri kenellekään parin löytyminen ole helppoa ja monenlaisia kokeiluja täytyy tehdä, ennen kuin se ""vähiten huono"" tai parhaassa tapauksessa hyvä ja sopiva, löytyy.
Siinä ei vaikuta varallisuus yhtään mitään, psykologinen silmä ja itsetuntemus enemmänkin.

Voin olla feministinen, mutta kun haluan seisoa omilla ja vain omilla jaloillani. En halua kenenkään pääsevän sanomaan, että elelen siivellä tai odottavan jotain vastapalveluksia. Niitä ilmaiseksi tarjottuja drinkkejä kun ei ole todellisuudessa olemassa.
Tämänhän todistit omissa kirjoituksissasi, kun epäilit naisia gold-diggereiksi. Ettei omat ennakkoluulosi ja nurja suhtautumisesi jo heittänyt jotain helmeä yli laidan?

Totta, tiedän varallisuudenhoidon olevan kokopäiväistä työtä. Sain vain käsityksen, että paistattelet kesät siellä huvipurrella ja talvet alpeilla joutilaana. Sori.

Köyhät, rumat ja tyhmät, siinä ylijäämien top-3. Mitä itket?
kehitä tosiaan itseäsi niin saatat jopa pystyä pitämään naisen sitten kun fyrkka loppuu. Miehen yksi toivotuin ominaisuus on se, että tämä pystyy elättämään perheensä. Ihan samalla tavalla kuin naisen tärkeä ominaisuus on hyvä ulkonäkö joka kielii hedelmällisyydestä. lopeta vinkuminen.

Yhteistyössä