Miten lepytellä miestä kun nähdään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunari

Vieras
Asumme erillään (ei lapsia) ja oli riitaa tuossa yksi päivä josta miesystävä on vieläkin loukkaantunut. Meillä on aina ollut aika heikkoa tuo keskustelu suhteesta, lähinnä kun nähdään niin ollaan mielummin iloisia kun puitaisiin asioita jotka todellisuudessan kuitenkin harmittavat , joskus ne tulevat esiin riidoissa tai muuten vaan kun on tunteet pinnassa , tai sitten salaa ollaan katkeria. Näemme varmaan kohta parin päivän päästä ja mietin miten voisin ottaa hänen kanssaan vaivanneet asian esiin keskustelu merkeissä ,ei riidan(syyttelyn jne) niin että molemmilla olisi hyvä olla kun puhutaan eikä siitä kehkeytyisi uutta riitaa?

Lisäksi tietäisittekö jotain vinkkejä miten piristää miestä joka on loukkaantunut vieläkin riidan tiimoilta vaika yrittelin sovittaa vähän ajan päästä riidasta? Minä siis provosoin turhasta asiasta hänet riitaan mukaan ja muutenkin en suostunut lopettamaan vaikka hän sitä pyysi. En ymmärrä mikä minuun joskus menee. Käytän kyllä e-pillereitä mutta en usko että ne voisi olla syy holtittomuuteeni? En saa niistä mitään oireita tietääkseni. Minua oikeasti pelottaa joskus kun huomaan vasta jälkikäteen mikä hirviö olinkaan.

Olemme olleet jokatuinkin 4 vuotta yhdessä. Suhde tällä hetkellä tuntuu aika huonolta siinä mielessä että meillä on ollut takanapäin niin paljon paskaa ja niitä ei edes selvitetä.. haluan kyllä jatkaa ja rakastan miestä mutta miten pystyisi saamaan sen yhteyden kunnolla häneen, eivaan pintapuolisesti ja syytellen?! ..

:(

Niin siis meidän olis myös tarkoitus ehkä muuttaa yhteenkin loppuvuodesta mutta nyt se tuntuu aika huonolta idealta, siis ajatellen kuinka me ei osata keskustella rakentavasti ja näitä sekopäisiä riitoja tulee..ja lisäksi luottamus ei ehkä ole täysin miehelläni kunnossa minuun koska häntä varmaan hiertää aikasemin töpiskelyni suhteen alusta edelleen.

Minä siis haluaisin hieroa jotain sovintoa tai puhua asioita läpi kun nähdään, tuntuu että mieheni on luovuttamassa kohta koska pitää minua varmaan jonain hulluna kun revin näitä riitoja jostain, kaikissa ei ole edes järkeä.. en tiedä oikeasit miksi olen jokus niin oudon välinipitämätön..onko vika oikeasti minussa?

Kun näemme niin kannattaako minun enää mitää anteeksi pyydellä jos ensimmäinen anteksipyyntö eikelvannut? Mitä kannataisi sanoa edes, tuntuu että minä en voi enää yhtään mokata..

Millaisia oireita teillä sit tullu näistä e-pillereistä tai miten ne on vaikuttanu negatiivisesti suhteeseenne?? Kun en minä nyt jatkuvasti raivoa, joskus saatan olla ärsyyntyneet ja sitten alan jostain jäpättää tai muuten vaan en ole kohtelias miestä kohtaan :S Siis ei aina tule edes ajateltua miten toista kohtelee ja siihen havahtuu vasta myöhemmin. Voisiko muka oikeasti e-.pillerit ollat uohon syynä vai olenko minä vaan ajattelematon ihminen.

No eiköhän sen pitäisi riittää, että pyytää anteeksi. "Anteeksi, että sanoin kuten sanoin, olin asiaton". Tai mistä teille nyt riita tulikin. Se on sitten kiinni siitä toisesta, antaako anteeksi.

Ehkä sun pitäisi hieman miettiä reagointiasi eri asioihin, mikset voi lopettaa riitaa/syyttelyä vaikka toinen pyytää? Miksi haastat riitaa turhasta? Oletko mustasukkainen, epävarma? Hieman hankala neuvoa, kun ei tiedä taustaa. Mutta jos kyse on sun tekemisistä/sanomisista, voihan olla että mies on saanut tarpeekseen. Kun sanoit teillä olevan paljon paskaa menneessä. Kuollutta hevosta on turha piiskata, ehkä suhteellanne ei ole tulevaisuutta?

Millaisia oireita teillä sit tullu näistä e-pillereistä tai miten ne on vaikuttanu negatiivisesti suhteeseenne?? Kun en minä nyt jatkuvasti raivoa, joskus saatan olla ärsyyntyneet ja sitten alan jostain jäpättää tai muuten vaan en ole kohtelias miestä kohtaan :S Siis ei aina tule edes ajateltua miten toista kohtelee ja siihen havahtuu vasta myöhemmin. Voisiko muka oikeasti e-.pillerit ollat uohon syynä vai olenko minä vaan ajattelematon ihminen.

Kenties roikut jossain menneessä tunteessa ja luulet rakastavasi miestäsi? Ehkä ette uskalla kumpikaan ottaa ratkaisevaa askelta?

Mä olin ihan hirveä silloin, kun töissä oli rankkaa. En jaksanut olla huomaavainen kotonakaan, stressi oli hirveä. Tein ratkaisun ja vaihdoin hommia. Nyt on koko perhe tyytyväinen, mieskin sanoi että nykyään olen hyvällä tuulella kun ennen en ollut.

Mulla oli hermot tosi kireellä pienistäkin asioista. Hermostuttuani jostain asiasta, hikeennyin tosi pahasti ja hermojumi kesti monta päivää. Vaikka olisin halunnut leppyä, hermot ei vaan antaneet periksi, vaikka olisin itsekin jo halunnut sopia asian.

[QUOTE="vieras";23663844]Kenties roikut jossain menneessä tunteessa ja luulet rakastavasi miestäsi? Ehkä ette uskalla kumpikaan ottaa ratkaisevaa askelta?

Mä olin ihan hirveä silloin, kun töissä oli rankkaa. En jaksanut olla huomaavainen kotonakaan, stressi oli hirveä. Tein ratkaisun ja vaihdoin hommia. Nyt on koko perhe tyytyväinen, mieskin sanoi että nykyään olen hyvällä tuulella kun ennen en ollut.[/QUOTE]

En mielestäni roiku vaan rakkaus ont ullut vasta myöhemmin, alussa olin epävarmempi haluanko edes olla miehen kanssa ja siitä seurasi typeryyksien tekoa kännissä, ja tietysti olin paljon nuorempi ja tyhmempi,täytin juuri 18 silloin..
Siis nyt olen varmempi että haluan olla tämän herran kanssa, mutta meiltä puuttuu suhteesta sellaisia asioita jotka pitäisi normaalissa suhteessa olla joten tarviin neuvoja miten ja saisiko tämän suhteen vielä kasaan? Keskustelamalla asioista ja myöskin menneistä? Ja sitten mietin myös tuota mun outoa ajattelemattomuuttani silloin tällöin. En siis aina ole ajattelematon, mutta toisinaan minullekin tulee mieleen ajatuksia että onko tässä mitään järkeä ja sitten voi tulla pientä ärsytystä ja tavallaan jo piikitelee toista tai on jo huonolla tuulella ajatuksiensa takia ja siitä se riita sitten löhteekin varmaan. mutta kun en muista että onko näin sitten joka kerta ollut, siis että on ärsyttäny toisessa joku asia ..

Yhteistyössä