Oon myymässä nuita mun teema-astioita joitain pois ja nyt sitten pitäis osa lähettää. Miten ihmeessä ja kummassa mä saan ne ehyenä sille ostajalle?
Vinkkejä kiitos ja tietty, että ei aivan älyttömän kalliiksi tulis lähettää ois plussaa..
Vinkkejä kiitos ja tietty, että ei aivan älyttömän kalliiksi tulis lähettää ois plussaa..