Miten lähettää astioita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja all day long
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

all day long

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
1 251
0
36
Oon myymässä nuita mun teema-astioita joitain pois ja nyt sitten pitäis osa lähettää. Miten ihmeessä ja kummassa mä saan ne ehyenä sille ostajalle?
Vinkkejä kiitos ja tietty, että ei aivan älyttömän kalliiksi tulis lähettää ois plussaa..

Kuplamuovia ja pahvia väliin ja ympärille. Pehmusta laatikko sanomalehtimytyillä joka puolelta astioita.
Varmin olis ottaa postista se särkyvän tavaran lisäpalvelu, mutta sen kuluista olis pitäny ostajan kanssa sopia etukäten.

no pahvilootaan ja kuplamuovilla käärii ne..mutta ilman särkyvän tavaran erikoismaksua ei kannata astioita postissa lähettää(n.8e luokkaa on se maksu normi maksun lisäksi).

sanomalehteen käärittynä pahvilaatikossa. alle 2kg tavallinen postipaketti 7,90 ja alle 5kg tavallinen postipaketti 9,30. Sit postilla on viel särkyvän tavaran lisä jos sen haluaa lisäksi. Hinnat löytyy kyllä postin netti sivuilta.

Sain kerran teeman pikareita elmukelmuun käärittynä, sit oli vielä sanomalehti kääritty ympärille, laatikko pehmustettu sanomalehdellä ja kuppien raot laatikossa. Ja se elmukelmu oli kyllä hyvä keksintö =)

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Sain kerran teeman pikareita elmukelmuun käärittynä, sit oli vielä sanomalehti kääritty ympärille, laatikko pehmustettu sanomalehdellä ja kuppien raot laatikossa. Ja se elmukelmu oli kyllä hyvä keksintö =)

Hyvä idea, kiitos!

Yhteistyössä