T
talvitakkiin sopiva
Vieras
Kokeilin mun villakangas takkia ja toppatakkia raskautta edeltävältä ajalta. Ja voihan heluna. Toppatakki meni justiinsa kiinni, mutta puristi ja villakangas takki myös mutta napit pullisteli ja puristi todella paljon, varsinkin tissien kohdalta. Tulin siihen tulokseen että turha kai sitä on ostaa uusia, kun vähän painoa pudottamalla voisin mahtua yhden talven vanhoihin takkeihin.
Mutta miten ihmeessä saan painoa pois? Oon kauhea herkkusuu, enkä vaan osaa olla syömättä herkkuja. Siis mulla on maailman huonoin itsekuri. No, antakaas kiltit hyviä vinkkejä pudottaa painoa. Ja tietysti parastahan se ois varmaan pysyvästi pudottaa. Suunnilleen samoissa kiloissa oon ku ennen raskautta mutta kaikki on vaan tuplasti löysempää. Ja oli nuita ylimääräsiä kiloja sillonkin jo pari..
Mutta miten ihmeessä saan painoa pois? Oon kauhea herkkusuu, enkä vaan osaa olla syömättä herkkuja. Siis mulla on maailman huonoin itsekuri. No, antakaas kiltit hyviä vinkkejä pudottaa painoa. Ja tietysti parastahan se ois varmaan pysyvästi pudottaa. Suunnilleen samoissa kiloissa oon ku ennen raskautta mutta kaikki on vaan tuplasti löysempää. Ja oli nuita ylimääräsiä kiloja sillonkin jo pari..