H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nooh:Oli ihan kiva tietää käynnistyspäivä. Tosin kavereiden ja sukulaisten pommitus oli jo hivenen rasittavaa, kun tiesivät, että olen käynnistyksessä ja varsinkin kun meni monta päivää.....
Alkuperäinen kirjoittaja tulossa:Alkuperäinen kirjoittaja nooh:Oli ihan kiva tietää käynnistyspäivä. Tosin kavereiden ja sukulaisten pommitus oli jo hivenen rasittavaa, kun tiesivät, että olen käynnistyksessä ja varsinkin kun meni monta päivää.....
mä tiedän sektiopäivän mutten ole sanonut sitä kenellekään, no yhdelle hyvälle ystävälle, mutten muille.
Alkuperäinen kirjoittaja nooh:Alkuperäinen kirjoittaja tulossa:Alkuperäinen kirjoittaja nooh:Oli ihan kiva tietää käynnistyspäivä. Tosin kavereiden ja sukulaisten pommitus oli jo hivenen rasittavaa, kun tiesivät, että olen käynnistyksessä ja varsinkin kun meni monta päivää.....
mä tiedän sektiopäivän mutten ole sanonut sitä kenellekään, no yhdelle hyvälle ystävälle, mutten muille.
Sama se olisko sen käynnistyspäivän kertonut vai ei. Jos olet 4 päivää vastaamatta puhelimeen, niin kyllä sitä vaan aika lailla pommitetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Mulla oli suunniteltu sektio ja kerroin apaut kaikille sen päivän. Eipä ainakaan kukaan kysellyt, että koskakoskakoskakoska...
Alkuperäinen kirjoittaja tulossa:voi niitä kyselyjä silti tulla, kun ei se vauva tiedä sovitusta sektiopäivästä mitään... : )
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Se, että tiesin ennelta sektiopäivän, oli mulle suuren suuri helpotus monilta osin. Mulle siis tehtiin sektio synnytyspelon takia. Ja pelkäsin mm monien asioiden ohella sitä, että synnytys käynnistyy "väärään aikaan" (toisinsanoen mies on satojen kilometrien päässä töissä) tai sitten sitä etten ehdi ajoissa sairaalaan jne... Mies ei erityisemmin tykänny kun päivä oli valmiiksi tiedossa, mutta empä sitä häneltä erityisemmin kysynytkään...
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Exällä käynnisteltiin pari päivää ja nukuin yöt autossa naistenklinikan ulkopuolella, jos vaikka alkaisi synnyttämään, kun en malttanut kotiin asti lähteä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja saman kokenut:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Se, että tiesin ennelta sektiopäivän, oli mulle suuren suuri helpotus monilta osin. Mulle siis tehtiin sektio synnytyspelon takia. Ja pelkäsin mm monien asioiden ohella sitä, että synnytys käynnistyy "väärään aikaan" (toisinsanoen mies on satojen kilometrien päässä töissä) tai sitten sitä etten ehdi ajoissa sairaalaan jne... Mies ei erityisemmin tykänny kun päivä oli valmiiksi tiedossa, mutta empä sitä häneltä erityisemmin kysynytkään...
Saako Gekko kysyä että kuinka monta lasta olet saanut sektiolla? Ja pelonko takia? Siis en pahalla kysy, tosiaankaan, kiinnostaa vaan kun oma syntyi sektiolla juurikin pelon takia.