vierailija
En todellakaan aio ravata kaupoissa turhaan näinä aikoina ja soittaminen maksaa rahaa. Voisi kuvitella että asiakaspalvelu kiinnostaa.
Täytyykö oikeasti lähteä henk. koht. paikalle?Se yrittäjä on varmaan kivijalkayrittäjä just sen takia, että sen ei tarvitsisi tehdä kauppaa sähköpostilla.
Miksi ne käyttäytyy tuolla tavalla?!?Vastaamattomuus onnistuu kotimaisilta kivijalkakaupoilta helposti.
Lähetin jo kuukausi sitten kyselyn moottoripyörän maahantuojalle ja kyselin saisinko pyörääni yhtä varaosaa hyllystä vai joutuuko tilaamaan.
Ei vastausta, joten kun ajokausikin alkaa olemaan ohi, taidan kääntyä taas kerran Ebayn puoleen ja tilata osan sieltä halvemmalla ja saan sille useimmiten vielä ilmaisen kotiinkuljetuksen.
Samalla voisi tilata hieman muutakin pyörän varaosaa tulevaisuutta varten.
Elleivät halua tulla maahantuojalla häirityksi, niin mikä minä olen heitä kiusaamaan kysymyksilläni ja rahoillani.
Sieltä ostetaan mistä palvelua saadaan ja joka ikinen kerta halvemmalla.
Sehän voi olla, ettei sitä sähköpostia edes lue kukaan. Lähtökohtaisesti tuollainen kivijalkaliike on olemassa sitä varten, että sinne voi mennä katselemaan tavaraa hyllyistä ja kyselemään myyjältä. Tietenkin se olisi hyvä palvella sählöpostilla, mutta eivät kaikki yrittäjätkään ole mitään tekniikan ihmelapsia. Tai sitten siellä on työssä vain se yksi tyyppi ja niitä kyselyjä tulee niin paljon, että on yksinkertaisesti päätetty ettei se palvelukanava ole käytössä. Tai on huomattu, että ihmiset hyödyntävät kivijalkaliikkeen palvelua muuten, mutta tilaavat sitten itse tuotteen jostain nettikaupasta Kiinasta. Josta ei myöskään vastata sähköpostiin ja sen takia asiakkaat yrittävät kysellä suomalaisesta kivijalkaliikkeestä asiaa.Miksi ne käyttäytyy tuolla tavalla?!?
Tässä on nyt kyse siitä että haluaako ne edes jotain myyntiä tai karkoittaa kaikki asiakkaat ulkomaalaisiin nettikauppohin. Nimittäin myymälöissä en asioi näinä aikoina ellei ole aivan pakko.Sehän voi olla, ettei sitä sähköpostia edes lue kukaan. Lähtökohtaisesti tuollainen kivijalkaliike on olemassa sitä varten, että sinne voi mennä katselemaan tavaraa hyllyistä ja kyselemään myyjältä. Tietenkin se olisi hyvä palvella sählöpostilla, mutta eivät kaikki yrittäjätkään ole mitään tekniikan ihmelapsia. Tai sitten siellä on työssä vain se yksi tyyppi ja niitä kyselyjä tulee niin paljon, että on yksinkertaisesti päätetty ettei se palvelukanava ole käytössä. Tai on huomattu, että ihmiset hyödyntävät kivijalkaliikkeen palvelua muuten, mutta tilaavat sitten itse tuotteen jostain nettikaupasta Kiinasta. Josta ei myöskään vastata sähköpostiin ja sen takia asiakkaat yrittävät kysellä suomalaisesta kivijalkaliikkeestä asiaa.
Luonnollisesti se kauppa ei ole olemassa vain sinua varten. Ja jos et asioi myymälässä, miksi olet yhteydessä kivijalkakauppaan? Ollaanpa rehellisiä: ostaisit joka tapauksessa ulkomaisesta nettikaupasta. Nyt vaan kiukuttaa kun et saa vastauksia kysymyksiisi niin helpolla kuin haluaisit.Tässä on nyt kyse siitä että haluaako ne edes jotain myyntiä tai karkoittaa kaikki asiakkaat ulkomaalaisiin nettikauppohin. Nimittäin myymälöissä en asioi näinä aikoina ellei ole aivan pakko.
Jos kivijalkakaupoilla on ajantasainen tuoteluottelo ja varastosaldo netissä, ei mitään ongelmaa edes olisi.Luonnollisesti se kauppa ei ole olemassa vain sinua varten. Ja jos et asioi myymälässä, miksi olet yhteydessä kivijalkakauppaan? Ollaanpa rehellisiä: ostaisit joka tapauksessa ulkomaisesta nettikaupasta. Nyt vaan kiukuttaa kun et saa vastauksia kysymyksiisi niin helpolla kuin haluaisit.