Miten keskenmeno ekaksi oireilee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja roosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

roosa

Vieras
Tuleeko heti vuotoa ja kipuja vai voiko olla, ettei tule mitään vaikka päiviin tai viikkoihin? Pelottaa, kun raskausoireet loppuivat melkein ku seinään ja viikkoja oli sillon vielä alle 8 viikkoa täynnä...

Kiitos jos joku vastais. Ens viikolla on ultra, pelottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja roosa:
Voi että mua pelottaa... Kamalia tapauksia tuollaset, vaikka yleensähän syy on se, että sikiöllä (tai alkiolla) on ollu joku pahasti pielessä...

Älä nyt kamalasti panikoi, raskausoireet voi aaltoilla - toisina päivinä olla enemmän, toisina vähemmän. :)

Voi että mua pelottaa... Kamalia tapauksia tuollaset, vaikka yleensähän syy on se, että sikiöllä (tai alkiolla) on ollu joku pahasti pielessä...

Mulla luultavasti oli syynä myyräkuume jonka sairastin. Menin tosi huonoon kuntoon ja olin melkein viikon sairaalassa. Mutta koskaanhan sitä ei varmaksi tiedä johtuiko siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:

Mulla luultavasti oli syynä myyräkuume jonka sairastin. Menin tosi huonoon kuntoon ja olin melkein viikon sairaalassa. Mutta koskaanhan sitä ei varmaksi tiedä johtuiko siitä.

:( Ikäviä tapauksia joka tapauksessa.

:'( ..miulla oli -04 keskytynyt km.. ja sen jälkeen jo kaks syntynyt ja tämä viimesin vielä potkii massussa..jokaisen alussa olen ihan paniikissa kunnes ultrassa näkyy syke

toivon että sinun pieni pysyy matkassa :hug:

Yhteistyössä