V
"vieras"
Vieras
Keskenmeno vuoto alkoi noin viikko sitten aika runsaana ja hyytymiäkin tuli parina päivänä vuodon mukana. Vuoto on nyt oikeastaan loppunut kokonaan, olen vaan hieman hämilläni kun raskausoireet on jatkuneet siitä huolimatta ja ehkä jopa vähän voimistuneet? mm. tissit on todella arat ja väsyttää ja on tokkurainen olo.
Minulla on takana kaksi keskenmenoa aikaisemmin ja sillon vuotoa tuli enemmän ja kauemmin ja raskausoireet oli oikeastaan hävinneet jo ennen kuin vuoto alkoi.
Tarkoittaako tämä sitä että kohtuun on jäänyt vielä raskausmateriaalia eikä kaikki ole tullut ulos itsestään? :/
Toinen aikaisemmista keskenmenoistani oli keskeytynyt keskenmeno mutta sillonkaan raskausoireet eivät jatkuneet vuodon alettua.
Ultra parin päivän päästä, sillon viikkoja olisi ollu tasan 8...
Minulla on takana kaksi keskenmenoa aikaisemmin ja sillon vuotoa tuli enemmän ja kauemmin ja raskausoireet oli oikeastaan hävinneet jo ennen kuin vuoto alkoi.
Tarkoittaako tämä sitä että kohtuun on jäänyt vielä raskausmateriaalia eikä kaikki ole tullut ulos itsestään? :/
Toinen aikaisemmista keskenmenoistani oli keskeytynyt keskenmeno mutta sillonkaan raskausoireet eivät jatkuneet vuodon alettua.
Ultra parin päivän päästä, sillon viikkoja olisi ollu tasan 8...