K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itsemurha - josta nyt siis ilmeisesti kye? - on aina vain ja ainoastaan sen itsemurhan tehneen syy. Ei kenenkään muun. Paitsi jos ko henkilö on aseella uhaten pakotettu tekemään itsemurha. Toisen ihmisen elämää ei pidä edes alkaa ohjailla omien tekojansa mukaisesti. Jokaisella on oikeus päättää, mitä elämässään sietää ja mitä ei. Niin sinulla kuin lastesi isälläkin. Mihin ratkaisuun päätyy, on täysin henkilökohtainen asia.Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:se etten otanut sitä takaisin
se on mun vikaa että se joi se on mun vikaa että se ajautui tolle tielle kaikki mitä sille tapahtui on mun vikaa
sammutin puhelimen ja tiedän kun sen avaan siellä on sitä paskaa viestin muodossa aivan taatusti
sain tiedon ensimäisenä kun olen lähiomainen ja soitin aamulla vasta hänen äidilleen että sai yönsä nukkua niin paskaa paskan perään
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:jos ei muuten, ni pyydä huomenna seurakunnan kriitityöntekiä tai perhetyöntekiä teille. Kohta on oikeesti jokonki asti pihalla uteliaita, ja niitä sinne ei nyt kaivata!!
ei tänne tule uteliaita kun me asuttiin erilämme ja välimatkaa
saako sunnuntaina tuollaisen?
meinasin sairaalalta kysyä tietääkö ne ketään kuka voi tulla tai auttaa
kriisityöntekiän seurakunnasta saa aina!!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kerroin lapselle, että isä ei enää tule kotiin, koska isä on nukkunut ikiuneen.
Ei ainakaan ollut tämän nyt jo 24-vuotiaan miehen mielestä. "Uni" jaAlkuperäinen kirjoittaja voi ei:Tuo unesta puhuminen on kyllä pahin virhe lapselle kuolemasta puhuessa. Kun lapsen käsittämällä nukkumisella ja kuolemisella ei ole kertakaikkiaan mitään yhteistä...
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:onkohan terapiasta jotain apua lapselle jos sellaisen ottaa varmuuden vuoksi käsittelemään lapsen tunteita?
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:jos ei muuten, ni pyydä huomenna seurakunnan kriitityöntekiä tai perhetyöntekiä teille. Kohta on oikeesti jokonki asti pihalla uteliaita, ja niitä sinne ei nyt kaivata!!
ei tänne tule uteliaita kun me asuttiin erilämme ja välimatkaa
saako sunnuntaina tuollaisen?
meinasin sairaalalta kysyä tietääkö ne ketään kuka voi tulla tai auttaa