runoa? miten kertoa läheisille keskenmenosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti jo yhdelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti jo yhdelle

Vieras
Onko kenelläkään mitään kivaa runoa tai miten olette kertoneet keskenmenosta? Läheisimmille olen jo kertonut tästä "keskenmeno projeksista" vuoteluineen jne, mut miten kertoa niille muutamille ystäville kenelle on vauvasta kertonut. (km tuli vk 11+6)

joo.. mä taijan kertoa et kävin pkl ja kohtu todettiin tyhentyneen raskausmateriaalista! Itseasiassa en ole kertonu tästä koko raskaudesta vielä kuin (omalle äidille, siskolle) ja 3 ystävälle..

En nyt muista mitä kirjoitin ,mutta aloitin jotenkin näin...
"Tänään ultrassa ei näkynyt enää pienen sydämen sykettä. "
En muista kuinka jatkoin ja nyt ei löydy sopivaa mielialaa keksiä pisemmälle, mutta jatka tuosta itse ja anna tekstin tulla suoraan sydämestä. Itse olen saanut 3 keskenmenoa ja haluan antaa :hug: ja voimia.

Jotenkin niin, etät perhettämme on kohdannut suru ja odotettu piikusisarus päättikin matkustaa taivaankotiin. Olemme yhteydessä kun pystymme. Kiitos kaikille myötätunnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
En nyt muista mitä kirjoitin ,mutta aloitin jotenkin näin...
"Tänään ultrassa ei näkynyt enää pienen sydämen sykettä. "
En muista kuinka jatkoin ja nyt ei löydy sopivaa mielialaa keksiä pisemmälle, mutta jatka tuosta itse ja anna tekstin tulla suoraan sydämestä. Itse olen saanut 3 keskenmenoa ja haluan antaa :hug: ja voimia.

kiitos! ite olen nyt loppupeleissä helpottunu, siitä että 2vk kestäneille vuodoille löytyi syy (vaik maanantaina viel ultassa syke näkyikin).. suru tulee varmasti vasta jälkikäteen.. nyt on viel huojentunut, kun tyhjeni sponttaanisti!

Mä lähetin viesti, missä luki näin: "Pieni enkelivauva ei jaksanut elää, sydän ei enää lyö. Olemme sairaalassa ja synnytän aamulla pienen enkelin. Olemme surun murtamia."
Ja mulla oli siis keskeytyny km, rv 18

Uusimmat

Yhteistyössä