L
lily
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä odottaisin vielä kauan. Tuon ikäisellä menee helposti sekaisin käsitteet "biologinen isä" ja "oikea isä".
no eihän sitä tarvitse noilla sanoin selittää...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä odottaisin vielä kauan. Tuon ikäisellä menee helposti sekaisin käsitteet "biologinen isä" ja "oikea isä".
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Mulla aikalailla sama tilanne. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia anonyymisti vaikka sähköpostilla. Vertaistukea kun tässä aiheessa on niin hankala löytää...
luo itsellesi nikki niin saan laitettua yksäriä, et varmaan tänne viitsi laittaa sähköposti osoitettasi..
Alkuperäinen kirjoittaja lily:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä odottaisin vielä kauan. Tuon ikäisellä menee helposti sekaisin käsitteet "biologinen isä" ja "oikea isä".
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja lily:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä odottaisin vielä kauan. Tuon ikäisellä menee helposti sekaisin käsitteet "biologinen isä" ja "oikea isä".
Nojuu mutta siis millä sanoilla sitten...? Mä ehdotin tossa nyt sitä vauvasiemeniä-selitystä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Mutta siis mieheni pitää tyttöä omanaan ja tyttö pitää miestä isänään, näin on paras.. joskus jossain vaiheessa meinataan sisäistä adoptioo tai ainakin oheishuoltajuutta miehelle..
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ehkä voisi selittää jotenkin kauniisti että äiti sai vauvasiemeniä toiselta mieheltä ennen ku tapasi isän? Tms?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja lily:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä odottaisin vielä kauan. Tuon ikäisellä menee helposti sekaisin käsitteet "biologinen isä" ja "oikea isä".
Nojuu mutta siis millä sanoilla sitten...? Mä ehdotin tossa nyt sitä vauvasiemeniä-selitystä.
näin minäkin olen ajatellut asian selittäväni, kunhan ensin selitän lapselle tuon vauvasiemen jutun..meillä ei ole vielä kyseenalaistettu sitä mistä ne vauvat tulee sinne mahaan..
Alkuperäinen kirjoittaja mimosalle:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja lily:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä odottaisin vielä kauan. Tuon ikäisellä menee helposti sekaisin käsitteet "biologinen isä" ja "oikea isä".
näin minäkin olen ajatellut asian selittäväni, kunhan ensin selitän lapselle tuon vauvasiemen jutun..meillä ei ole vielä kyseenalaistettu sitä mistä ne vauvat tulee sinne mahaan..
Odota siihen että kyseenalaistaa, ja kerro silloin. On varmasti hyväksi kertoa kun tulee luonteva hetki, eikä suotta istuttaa penskaa alas että "nyt puhutaan vakavia." Luontevasti, omalla painollaan. Tod. näk. poika kysyy pari kysymystä kuten rakastaako isä mua tms, ja kun huomaa, että tilanne ei muutu kotona ja kaikki on kuitenkin hyvin, hän sanoo sitten ehkä "aijaa." =)
Tsemppiä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:. joskus jossain vaiheessa meinataan sisäistä adoptioo tai ainakin oheishuoltajuutta miehelle..