Teittekö testin yhdessä vai yllätitkö miehesi plussaisella tikulla?
Miten kerroit asiasta tai minkälaisen tilanteen järjestit varmistetulle plussauutiselle?
toisesta yhdessä testattiin. Ekasta mä soitin saraalaan tuloksen. mie soli koulussa. kuulin että positiivinen ja soitin miehelle että onneksi olkoon isi. mies meni vähän lukkoon. mutta aika nopeesti se ilostu että saadaan lapsi
Yhdessä tehtiin testi,miehen pyynnöstä vielä kun olin viikkotolkulla oksennellu aamusin,mut en itse halunnut uskoa olevani raskaana kun oli ehkäsykin..positiivinenhäön tuo testi sillon oli =)
ei kun mies kertoi mulle! siis tästä toisesta, tokaisi vaan yks päivä et jaaha, meille tulee sitten syysvauva, tunnisti oireet paremmin kuin mä joka olin et esikoisen huonot yöunet vaan väsyttää mut niin et tulee oksennusolo...ja oikeassahan se oli.
ekalta soitin, toka kerta tein testin ku mies oli kotona. ja nykyisen miehen kaa juttelin puhelimessa ku olin muutama tunti enne tehny testiä (ja mietin miten kertoa) ja se ehdotteli että mennään ulos baariin. sanoin etten enää voi juoda tai polttaa ja mies kysyi luulenko niin. vastaisin että tiedän. sit se oli ihan shokissa siellä töissä eikä saanu mitään aikaseks. oli soittanu kaverille että saa purkaa ylläri-fiiliksensä jollekkin. oli mun mielestä tosi hauskaa. ei se oikein uskonu millään että plussaa tulee 3kk yrittämisen jälkeen. mies varmaan ajatteli että siihen menee kauan.
3 ekaa testattiin yhdessä ja tästä neljännestä lähetin tekstarilla lasketun ajan, kun testasin yksin ja mies oli töissä. Mies soitti kyllä heti perään..
Mies oli toisessa kaupungissa töissä ja just menossa työkämpälle kämppäkaverinsa kyydissä. Laitoin viestin miehelle et soittaa kun pystyy rauhassa puhumaan... No, sehän soitti heti ja meni ihan lukkoon ja jumiin kun kerroin et meille tulee sit vauva. Tais kämppäkaveri vähän ihmetellä siin miehen takeltelua
Ensimmäisestä tekstarilla, kun tulos varmistu labrassa (mies oli kavereidensa kanssa reissussa Saksassa) ja toisesta mies jo arvaskin, kun soitin sille töihin, et mulla olis sitten asiaa kun tuut kotiin...
Ekasta tehtiin testi yhdessä ja virnuiltiin sitten typerän näköisinä loppupäivä... Tokasta ilmottelin tekstiviestillä töihin tyyliin "toinen rakkauspakkaus tulossa". Kolmannesta mies tiesi raskaana oloni ennen minua itseäni ja alkoi ehdotella testin tekoa...
Itse olen miettinyt asiaa paljon, kun esikoista puuhaillaan.
Se ollaan sovittu, ettei töihin saa ilmoittaa, jos teen testin yksin miehen työpäivän aikana (työt herpaantuu) .. Kuinkahan sitä sitten malttaa olla ilmoittamatta?
Olen miettinyt, josko kävisin ostamassa jonkin "lahjalaatikon" tai rasian, jonne plussatikun paketoisin ja antaisin sitten miehelle yms. Toisaalta olisi ihana tehdä testi yhdessä, mutta pelkään pettymyksiä negoista ja pettymyksen aikaan haluaisin olla hetken aivan yksin. :/
Ekasta en heti osannu kertoa miehelle, siis ei siinä kauheen kauaa menny, mut en heti kuitenkaan saanu sanotuksi....yks kerta kun mies sitten kyseli, että mentäiskö hänen entisen koulukaverin järjestämiin synttärinaamiaisiin baariin ja kun en oikein lämmenny ajatukselle, niin arvashan tuo. Toisesta tulin pois vessasta ja sanoin vain, että en malttanu enää olla testiä tekemättä ja näytin tikun. Sanoi jo jotenkin arvanneensa asian!
silloin kun mä plussasin niin olin käynny jo tekee muutaman testin neuvolassa mut aina oli vaan nega. edellisenä iltana sanoin ukolle kun piti mennä tekee uus testi neuvolaan että en kyllä jaksais mennä kun nega sielä kuitenkin on. ukko vaan tokas että tee kuin parhaaks näät. aamul kuitenkin kävelin nätisti neuvolaan ja kun plussa tuli niin sit lähdin hymy korvissa ulos sieltä soitin ukolle että mulla on sit seuraava neuvola 25.1 ukko tokas että vai niin soitellaan myöhemmin sit sulki puhelimen. minä olin ihan et täh :O soitti kyl saman tien takas "että mitä mä sanoin? että olenko mä nyt sitten oikeesti raskaana" työkaveri on kertonu myöhemmin että olivat just kahvilla silloin niin ukko oli kuullema sen puhelun jälkeen jumittanu vaan ikkunasta ulos ja ollu ihan lukossa. ilalla kun tuli piipahtaa mun kämpllä. minä en ollu viel silloin himassa niin kävi äkkiä ja laitto viestii että joutuu käymää kaverin luona että tulee kyllä sit myöhemmin käymää. kun sitten vihdoin ja viimein uskalsi saapua niin toi ruusun ja kirjan (100 syytä miksi rakastan sinua) ukko myös kyynel silmässä kattelee mua ja on ihan onnesta soikeena oli kuullema sen elämän pelastus että tuli plussa.ja siis me ei oltu tunnettu vasta kun 45pv kun plussasin.. sori kun tuli näin pitkä stoori..
Törkkäsin testipuikon miehen kouraan. Eipä ymmärtänyt millään, kun sitten käyttöohjeen kanssa selvitin, mitä ne kaksi viivaa oikein tarkoittavat! :heart:
Siinä ne lojuivat pöydällä kun mies tuli töistä. Sanoin, että ei hitsi, nyt meille taitaa vauva tulla
Oltiin siis toivottu uutta raskautta km:n jälkeen vuoden verran. Ei ollut silloin yhtään sellainen olo, että olisi tärpännyt.
Siitä on nyt kohta 10 viikkoa :heart:
No ekasta testattiin yhessä ja sitten odoteltiin tulosta ja kun positiivinen oli niin mies kysy heti et kelle saa kertoa Mä olin et odotellaanko hetki, mut ei se pystyny sen oli pakko soittaa mun äidille ja omalle äidilleen =) Ja tokasta testasin sit iteksein ja laitoin sit viestiä töihin et "katos vaan tuli kaks viivaa"